Ha szerelhető akkor nem gáz.Akár otthon is megoldható.Ha préselt akkor szerintem új fitting kell ami viszont pénzben nem biztos hogy sokkal olcsóbb a késznél.
Igy ha préselt add el a fenébe és csináltass másikat ha szerelt akkor lehet vágni.
Holnap semmikép nem működik,max ma lehetne még belőle valami,de cső kell.
Vágatni? inkább veszek egyet méretre....
annyira nem fontos részemről a fém,nem vagyok versenyző....de ha úgy is lelépsz,szerzek addig méretben a motoromra való csövet,hogy fém legyen
Holnap semmikép nem működik,max ma lehetne még belőle valami,de cső kell.
Péntek-szombat egész nap....
Még annyi a dolog,hogy meg kell néznem odaadta e a volt tulaj az eredeti fékcsövet,mert ügyesen kicserélték fém fékcsőre,ami kb 15 centivel hosszabb mint kellene,és össze van tekerve....ezért akarom visszatenni az eredetit.
Ha szeretnél bütykölni odaadom egy próbára azt a féknyerget,legalább akkor egyúttal kicserélhetjük az első fékcsövem is.
Rutinos vagy ebben a műveletben?
Korrekt valasz, koszonom! ("Sajnos" keso, mert mar megvettem bele a Motorexet, de legkozelebb tudni fogom.) Holnap kiderul, hogy az aggaszto valtohang hogyan reagal az uj olajra.
Egy baratom ezt mondta: "Figyu, ha barmilyen mechanikai baj van, tiszta femmorzsa kellene legyen az olaj". Ebben talan van igazsag, viszont az olajban nem lattam ilyesmit, de holnap megegyszer megnezem befottesuvegben, napfenylen.
Kerdes: letezik GSX-R-hez valamifele "verseny" valto, amiben az 1. fokozat maskepp van fogazva es esetlegesen vinnyog, mint egy tolokerekes valto? Fingom sincs mi lehet ez a hang.
Én MOTUL 5100 10W-40 olajat használok.Nagyon szereti a gépem.
K3-as az enyém,nem mai gyerek.
Olvass utána.
Tapasztalat:Halkabb motorhang,hidegen nincs vez.lánc spanoló hang(40C-ig halható),sokkal finomabb váltó,nincs olaj fogyasztás,kiválóÁrérték arány(9000Ft/4L),Még nem hamisitják.
Ez elött castrol power1-et használtam,sajnos nem volt jó.
A gyártó Hotbodies. K5 ezerre ez a fajta van.
Szerintem jól néz ki,az ára sem vészes,igaz mindössze talán egy 20 centis csövecske
Ha érdekel a dolog 47.000. forint körül itthon van....
Nekem tökéletesen megfelelt a Motul 300v 10W-40.
A gyár által megadottól eltérni nemszabad, szerintem!
Miért? - Mert ezt ajánlották a márkakereskedésben is, és megvagyok elégedve a Motul termékekkel általában.
Üdv
Elolvastam a manualt es nehany gixer forumot, de mint az lenni szokott, biztos tippet nem kaptam arrol, hogy milyen olajat "illik" tenni a K1-be. Ragaszkodni szoktam a gyari eloirashoz, tehat 10W-40 megy bele, de esz ervekre szoktam hallgatni.
Ki milyen olajat ajanl es miert? (Az arfekves lenyegtelen. )
Ha jó árat kapok érte,nem fogom sajnálni....
Ráadásul minden K7 ezresen ilyen van /mondjuk azok leginkább kettesével,és direkt katalizátorra szereltek/ de akkor is tucatpufogó....
Koszonom a biztatast! Kicsit elkestel vele, mert az alacsony arra valo tekintettel nem teketoriazhattam, megvettem a motort. 600-ezerert hoztam el. Nagyjabol kepben vagy, az latszik. A gyujtaskapcsolo valoban picit bizonytalanul jar. A hatso fek nem fog, de ezt a probauton is tudtam, nem erdekelt. A lanc es a gumik olyan, amilyen. Ezt a szezont lefutjak, azert van rajtuk hus. Ami aggasztobb - es sajnos a probauton felre diagnosztizaltam - hogy az 1. sebessegfokozat nyavogo, csikorgo nangot ad. A kuplungra gyanakodtam vegig, de a hazauton ugy 40 km utan sikerult felfigyelnem az apro kulonbsegre: nem csak a kuplung csusztatasi modjatol fugg a sipolo hang, hanem a gangtol is. Es csak 1-esben csinalja. Valszeg a valtoban valami nem oke, ami eleg nagy gond. Pedig maga a valto sokkal finobabban kapcsol, mint egy masik K1-esben, amit kiprobaltam. Otleteket varok, hogy mi lehet a baj.
Igy ha préselt add el a fenébe és csináltass másikat ha szerelt akkor lehet vágni.