Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jól megírtam
Holnap semmikép nem működik,max ma lehetne még belőle valami,de cső kell.
Vágatni? inkább veszek egyet méretre....
annyira nem fontos részemről a fém,nem vagyok versenyző....de ha úgy is lelépsz,szerzek addig méretben a motoromra való csövet,hogy fém legyen
Holnap semmikép nem működik,max ma lehetne még belőle valami,de cső kell.
áá a hétvége már nem jó, utazok el.. De figyi, a fékcsövet lehet rövidebbre vágatni, nehogy visszatedd az eredeti fékcsövet..
Péntek-szombat egész nap....
Még annyi a dolog,hogy meg kell néznem odaadta e a volt tulaj az eredeti fékcsövet,mert ügyesen kicserélték fém fékcsőre,ami kb 15 centivel hosszabb mint kellene,és össze van tekerve....ezért akarom visszatenni az eredetit.
Persze, saját magam cseréltem a fékcsövemet is, van otthon csövem is a légtelenítéshez..Mikor érsz rá?
Ha szeretnél bütykölni odaadom egy próbára azt a féknyerget,legalább akkor egyúttal kicserélhetjük az első fékcsövem is.
Rutinos vagy ebben a műveletben?
fel akarom próbálni a 600-asomra hogy kompatibilis-e..
Korrekt valasz, koszonom! ("Sajnos" keso, mert mar megvettem bele a Motorexet, de legkozelebb tudni fogom.) Holnap kiderul, hogy az aggaszto valtohang hogyan reagal az uj olajra.

Egy baratom ezt mondta: "Figyu, ha barmilyen mechanikai baj van, tiszta femmorzsa kellene legyen az olaj". Ebben talan van igazsag, viszont az olajban nem lattam ilyesmit, de holnap megegyszer megnezem befottesuvegben, napfenylen.

Kerdes: letezik GSX-R-hez valamifele "verseny" valto, amiben az 1. fokozat maskepp van fogazva es esetlegesen vinnyog, mint egy tolokerekes valto? Fingom sincs mi lehet ez a hang.
Vázerősítést, és tényleg ingyen van.
Sziasztok!

Már nem tudom pontosan , de mit is csinálnak meg ingyé a márkaszervizeknél K5-K6-nál? Valami első villa cuccost:)

Ha bejelentekezek ezt valóban ingyé megcsinálják?

köszi
Én MOTUL 5100 10W-40 olajat használok.Nagyon szereti a gépem.
K3-as az enyém,nem mai gyerek.
Olvass utána.
Tapasztalat:Halkabb motorhang,hidegen nincs vez.lánc spanoló hang(40C-ig halható),sokkal finomabb váltó,nincs olaj fogyasztás,kiválóÁrérték arány(9000Ft/4L),Még nem hamisitják.
Ez elött castrol power1-et használtam,sajnos nem volt jó.
Adott a féknyereg,de motorral együtt van....mi a terved vele?
Le kell szerelni?
k7-k8 ezres első féknyerget keresek egy próba erejéig, budapest és környékén..
A gyártó Hotbodies.
K5 ezerre ez a fajta van.
Szerintem jól néz ki,az ára sem vészes,igaz mindössze talán egy 20 centis csövecske
Ha érdekel a dolog 47.000. forint körül itthon van....
Szia!

Nekem tökéletesen megfelelt a Motul 300v 10W-40.
A gyár által megadottól eltérni nemszabad, szerintem!
Miért? - Mert ezt ajánlották a márkakereskedésben is, és megvagyok elégedve a Motul termékekkel általában.
Üdv
Szervusztok!

Elolvastam a manualt es nehany gixer forumot, de mint az lenni szokott, biztos tippet nem kaptam arrol, hogy milyen olajat "illik" tenni a K1-be. Ragaszkodni szoktam a gyari eloirashoz, tehat 10W-40 megy bele, de esz ervekre szoktam hallgatni.

Ki milyen olajat ajanl es miert? (Az arfekves lenyegtelen. )
Ez zsiiiiir!
Ilyesmire vadászok én is a K5-re. Milyen gyártó? Lehet tudni? Am nagyon csecse a vas!
Ha jó árat kapok érte,nem fogom sajnálni....
Ráadásul minden K7 ezresen ilyen van /mondjuk azok leginkább kettesével,és direkt katalizátorra szereltek/ de akkor is tucatpufogó....

Ez az ami az én világom!
mátra topic meg mára lefulladt
Bigoneoszi barátunk többet tudna mondani e tipusrol szerintem.........
Na ugye...mizsi cimbora.........megbarátkoztál a yoshi barat-al.......tudtam én........
Szasz.üdv a csapatban..lehet a váltoban az 1es fogaskerék kuka..........
Koszonom a biztatast! Kicsit elkestel vele, mert az alacsony arra valo tekintettel nem teketoriazhattam, megvettem a motort. 600-ezerert hoztam el. Nagyjabol kepben vagy, az latszik. A gyujtaskapcsolo valoban picit bizonytalanul jar. A hatso fek nem fog, de ezt a probauton is tudtam, nem erdekelt. A lanc es a gumik olyan, amilyen. Ezt a szezont lefutjak, azert van rajtuk hus. Ami aggasztobb - es sajnos a probauton felre diagnosztizaltam - hogy az 1. sebessegfokozat nyavogo, csikorgo nangot ad. A kuplungra gyanakodtam vegig, de a hazauton ugy 40 km utan sikerult felfigyelnem az apro kulonbsegre: nem csak a kuplung csusztatasi modjatol fugg a sipolo hang, hanem a gangtol is. Es csak 1-esben csinalja. Valszeg a valtoban valami nem oke, ami eleg nagy gond. Pedig maga a valto sokkal finobabban kapcsol, mint egy masik K1-esben, amit kiprobaltam. Otleteket varok, hogy mi lehet a baj.

Udv: Capa, az ujdonsult gixeres.
Ha tetszik alkudj az Árából amennyit csak birsz,és ha megvetted rá érsz lassan rendbe hozni.Néhány hónap és game over,addig használd ki.Elég jól fel van szerelve,az is számít.
Az alkatrész árai már nem horrorisztikusak mint a K5_utáni modelleké.
Ránézésre szép,de nézd meg az illesztéseket,a motor felfogató csavarok központban legyenek,a segéd váz nincs_e heggesztve,ne hiányozzon tul sok csavar belöle,a lánc lehetőleg rávaló és jó állapotú legyen.
Gyújtáskapcsoló ne legyen kopott,stb.
50.000Km nem kevés,de mégis birják.Sajnos vannak kopó,surlódó alkatrészek amik kevésbé.
Hirtelen ennyi jutott eszembe,remélem tudtam segíteni.