Hello! Néztem a vasad. Honnan való az az idom szett? Sztem nekem is ugyan az van. Nem tudod, hogy lehet kapni hozzá egyesével is? Picit megreccsentt itt-ott, de nem szeretnék mégegy idom szettre beinvesztálni.
Üdv! Budapest.XVII.kerületében lakom. Remélem nem laksz messze. Gyárilag kb 3.8 -4 mm van rajta és 1 mm-nél éri kb a kopásjelzőt. 1mm-es nél 3000Ft-ra gondoltam.
Szia JS1B611!
Nekem van egy garnitúra gyári fékbetétem, használt, kopott, de "biztos", hogy több a ferodol rajta mint a Tiéden!
Mennyiért szeretnéd?
(Tudom, Én vagyok az eladó, mondjak Én árat, de inkább megkérdezem!)
Ha komolyan kell lemegyek és megmérem, hogy mennyi is az annyi!
Üdv
Sziasztok! Keresek K5 1000-hez első fékbetétet, de használtat, kopottat ami jó olcsó, mert a idén még motoroznék kicsit, viszont az egyik betét kopottabb felén 0.15-0.20 mm kopóanyag van. ( 1000-es suzuki, de fékbetétre nincs pénze?) Hát igen. Erste Leasing - 57000-rel kezdődött, most 82.450Ft/hó. Üdv
kanyarokban is csak a lassu kanyar kb 60-90km/H a előnyös a supermoto számára ,a gyorsabb kanyarokban már elvérzik,nem bírja a futomüve.,sem a felépítése nem arra van tervezve.
Szevasztok Vagányok!
Rég jártam erre ,de megérte benézni,mert érdekes téma és esemény van.
Én Kunmadarason egy super camping biciklit sem láttam rajthoz állni,de jó lett volna,mert végig néztem volna a tükrömben ahogy szenved.
Aki a gyorsulásban vesz részt,az tudja,hogy nem csak a súly/lóerő arány számít hanem egy tucat más dolog is.
Egy a lényeg:Minden az agyban dől el.Odafigyelsz,legyorsulod és kész.
Kiváncsi vagyok a végeredményre.
Az Én legjobb reak.időm:0,01
En is ugy gondolom, hogy kizarolag palyan lehetne realis kepet kapni, kozuton egal lenne - temeto mindketto. Amugy a motorozas fizikajat nezve a kanyarbol-kanyarba, lassu fordulokkal tarkitott palyan a supermoto szerintem nem foghato. Gyorsabb palyan ertelemszeruen megint megfordul, a sportmotor valik a jobba. Szerintem Kecskemet, Kakucs supermoto palya, Orkenynel fordul a kocka kb. es Hungaroring, Pannoniaring a sportmotorok palyaja mar. Orkenyben egy FS650 egy 600-750 sportgeppel partiban lehet talan. Annal gyorsabb palyan mar nincs tovabb, mert ha mas nem a vegsebesseg megeszi reggelire a superlotyot.
Ugyanilyen vita az auto vs. motor is. Fizika az egesz. Suly-LE arany tomegkozeppont-kanyarradiusz viszony, gumi anyag es felulet, leszoritoero-legellenallas es meg par aprosag, de nem sok. Ezektol fugg minden. A jatek egyik vegen a trialmotorozas a masikon a F1 autozas all. A ketto kozott helyezkedik el a tobbi masina a fizikai parameterek altal megszabott helyen.
Igazából ennek mondjuk az örkényi vagy a kakucsi pályán volna értelme biztonságos körülmények közt. De visegrád, vagy a Mátra is szóba jöhet nálam. Csipem a pattogós szar aszfaltot...
Amugy egy supermoto vs. sportmotor a szerpentinen c. "tesztet" is megnezne vegre a nagyerdemu. Ha esetleg bevallalja valamelyikotok. En mondjuk tudom az eredmenyt.
Írtam neked mail-t, megkaptad?