Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha megkímélsz egy ezres mocit akkor 6-7000-et is elmegy rajta egy hátsó gumi. Ez zsír új ergo lejön 1000km a bejáratásra.
Agonak igaza van. Én speciel a gyár bt015-ssel kb 7000 km-t mentem el. Elhiheted, hogy új és kemény ezres mocival eléggé óvatosan bántam. Viszont a túratáska túrázásra utal, ami megint a km-ek számát tükrözné. Szép az a kevés kilométer, neked kell dönteni.
Köszönöm a dícséretet, de már nem teljesen így néz ki, mert tovább fejlesztettem rajta. :)
K8 1000-ért nehogy adj 2,2-őt.Szépen nézd meg alaposan az 1,6-at. Ha nincs vele nagy gond vedd meg azt. 6 kiló különbségből még egy új blokkra is futja. Csak legyenek rendben a papírjai.
Mert egy 1000-en nem nagyon bír többet egy gumma,tudtom szerint!
Most néztem csak! Gyönyörű a motorod! Sok meló lehet benne! Ott van a szeren!
banderas,

Ha megkimélt volt a pesti és csak 4600km van benne, minek kellett rá új gumi?!
Értem! Lehet jobban járnék akkor a pestivel! Felhívtam és elég jónak hangzott a dolog! 2.2-be odaadná és a km. is nagyon kedvező! Köszi az infókat!
Ha megnézed a fehérek mind 2008-as gyártásuak. Az lehet, hogy 2009-es forgalomba helyezéses mind2.
A matrciázás az a Dangerbike-nál kapható Motografix numberboard, ami előre és hátra kb 40-es. Nem szabad mindig hinni a nagy marketing maszlagnak.
A moci Fullgasos, így sztem a pufót ajándékba kapta a tulaj.
Egyébként ha lesz majd a megvétel után egy kis pénzed, te is meg tudod csinálni úgy a tiedet, hogy az egyedi legyen.
Igen, a 2 fehér mocisokat felhívtam ill.emailoztam velük..
Sőőt már alkudtam is. A nyíregyházi odaadná 2,250-be,a pesti 2.2-be.
A pestivel az imént beszéltem! Nagyon korrekt,csak utcai használatban volt a motor,már 2 hónapja áll,makulátlan állapotú,hátul új gumival,2 Yoshi csővel,az elektronika hozzáhangolva,bubis plexivel,4600km-el,tanktáskával. A Nyíregyi kicsit messze van. Most néztem 390km, 4órás út! Abban majdnem 10ezer a km,azt mondja a kereskedő,hogy 160 fölött nem járt a motor, és hogy egy 44éves ürgéjé volt,aki túrázásra használta és végül rájött nem épp erre való egy ilyen gép,mert kurva kényelmetlen,ezért árulják a BMW-ből mert egy BMW-be számolták be neki! Ezen sok extra van,de viszont szerintem a km-eléggé fő szempont,és ebben van 10 míg a másikban majdnem 5. De ha azt vesszük a 10 sem sok! és 2 Yoshi csővel,Yoshi deklivédővel, Rizoma markolatokkal,bubis plexivel,xenonnal,bukógombával, az a baszott sárhányó is le van róla szedve,felnicsíkkal,K&N sportlégszűrővel,egyedi matricázással / a farokidomon és a fejidomon látszik és állítólag csak az volt 120ezer,de nem tudom igaz e/. Szóval minden van rajta..
Nem tudom melyik volna a jobb választás ezeket a szempontokat figyelembe véve! jaaa és a nyíregyi 2009es gyártású állítólag, 4.havi forgalomba helyezéssel, a pesti szintén 2009-es de 8.havi!
A rendszámmal rendelkező gépjármű után fizetendő teljesítményadó (régebben ez volt a "súlyadó") 2010-től mindenki számára nő.

* Az gépjármű első három évében a jelenlegi 300 forint helyett 345 forintot,
* négy és hét év között 260 forint helyett 300 forintot,
* nyolc és tizenegy év között 200 forint helyett 240 forintot,
* 12 és 15 év között 160 forint helyett 185 forintot,
* míg minden 16 év feletti gépjármű után 120 helyett 140 forintot

kell majd fizetni minden egyes kilowatt után.

Tehát.: 345X130=44850/év
Azaz a negyedéves ezek szerint majdnem 15 rugó..
a k8 ra a teljesítményadó szerintem tuti 40 fölött lesz....
de biztos van valami kalkulátor, keress rá google-val....
Szia!

Hát az elsőt elnézve túl jó az ára, az egyszer biztos. Sajnos kép alapján nem sokat lehet mondani, mert mind1ik jól néz ki. A nyíregyiről mondta egy ismi, hogy elvileg túrázásra használták és azért van benne majdnem egy 10-es, mert a gazdija leruccant horvátba vele, illetve inkább túrázásra használta. Vmilyen idősebb emberke volt a tulaj.
Én a mocimat 250 kilóméterről hoztam, so kellett érte utazni, de ez benne van ha jó mocit akarsz venni.
Sztem a 2. és 3. közül max az dönt, hogy hajlandó vagy e elutazni érte és kellenek e az extrák.
Egyébként mailben a nyíregyiről még tudsz kérdezni ha akarsz.
hayaman{kukac}freemail{pont}hu
Urak!

K5 ezerre való idomgarnitura (fekete) lámpával, indexekkel. Illetve zsir uj gyári titánium dob, leömlőstől eladó!
Persze!
A 3. nagyon bejön,csak közel 10000 km-el van és nyíregyházán ami a poklok pics...ba van tőlünk! A második viszont közelben,és kevesebb km-el,viszont kevesebb extrával is...
Jó napot Urak!
Nagyon úgy fest a dolog,hogy néhány hét múlva birtokosa leszek egy 1000-nek! Két kiszemeltem van,vagyis inkább 3,de az egyik narancs fekete k8-as gyanúsan olcsó,így abban nem is gondolkodom,félek van valami gebasz vele,mert 1.620-ért árulják 11500km-el garisan,2 bódis csővel. Szóval gyanús.. A másik kettő ugyan drágább,de jó vételnek tűnik! Belinkelem ide mindhármat, légyszi mondjatok véleményt! ill.még az érdekelne mennyi súlyadót fizettek? Köszi köszi! íme a linkek.:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsxr1000-399
2880

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsxr_1000_k8_mak
ulatlan-3936090

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsxr_
1000-3957676
Úgy néz ki lecsaptak rá....
mizsi! Én elkérném 5000 HUFért. adsz egy telszámot?
hát úraim! Nem tudom milyen blokk van az enyémben, de egyre jobban fogyaszt. Városban 6,1 l, országúton megjártam szombathelyet 5,6-os fogyasztással. Már soha nem megy fel 6,5-ig, pedig volt pár kakucs is. Mondjuk kakucson alapból nem tud pörögni a motor, de akkor is. országúton is volt párszor 250+ sebesség...
Hali. Nem tud valaki K5 1000-hez magyar nyelvű kezelési leírást mert nekem csak angol van előre is köszi.
Hallottam róla,de mint sokan mások én sem foglalkoztam vele.
yoshit rá...........
Sziasztok!

Suzuki GSX-R1000 K7-K8-ra keresek a jobb oldali dobra való gyári hővédő burkolatot. Kérem aki rendelkezik eladó darabbal jelezze nekem itt a fórumban.
Elöre is köszönöm.
atix? elsö gumi kéne..............nekem.Bridgestone.Tudsz e valamit?
ez már nem ujkeletü haver.Vagy te csak most tudsz rola?Én még tavaly kaptam,s vittem.Semmi gáz.