Az első tulaj akitől én vettem a motort az kapta a motor vásárlásakor ajándékba a Yoshit szóval szerintem csak katalizátorig megy de az igazat megvalva én még sose néztem!
Viszont van egy komplett TRC rendszerem amit amerikából rendeltem még a K6 750-emre de sajna az erre nem megy rá
Gratulálok én is az új motorodhoz Mizsi,tényleg nagyon szép!Legyen legalább annyi örömöd benne mint nekem az enyémben és akkor egész idény alatt vigyorgás lesz
Tudod már,hogy mennyiért válnál meg a kipufogótól?
Jól látom ugye ez egy TRC?
megértelek.sok suzukin yoshi,bodis van.ezek lassan tömegcikkek.kell az egyediség.........bár azok nem biztos hogy adnak plusz loeröt... De gondolom van elég igy is..
Nem látszik ott semmi!
Emberünk a kötelező szervizekre elhordta, szerkezetileg semmi gond, viszont egy teljes napig a láncsprét vakargattam róla, a farokidom már el volt szineződve.
Kis cigánykodással kevesebbe került,mint ma a legolcsóbban hirdetett K7
én valahogy nem dobok hátast ettől, mondhatni nem tetszik!
ha valakinek esetleg kell,el is boltolhatjuk!
összekötővel van,nem a katalizátorig,hanem a leömlőig megy
Nem is tudom,hogy jobban tetszik e....a K5 1000 nagyon eltalált forma,ami nekem volt a sárga-fekete változat,sárga felnivel,számomra az etalon!
K7.....csak az az ovál első lámpa nem szimpi,de barátkozom vele,és ha belendülök a felnit lekenetem a motor színére /narancs/,úgy lesz számomra az igazi.
Viszont van olajos kuplung,van az a mód kapcsoló /nekem bejön,C állásba tépheted a szarvát ahogy akarod,nem emeli az elejét/
Ezzel kapcsolatban viszont az a meglátásom,hogy eddig nem nagyon kaptál széthajtott blokkal ezrest,mert ember legyen a talpán aki közúton folyamatosan 13.000et pörget,viszont most ezt a K7est halálba lehet forgatni ha használod ezt butító kapcsolót.
Viszont van egy komplett TRC rendszerem amit amerikából rendeltem még a K6 750-emre de sajna az erre nem megy rá