Nem akarok senkivel se vitatkozni de van itt feltöltve egy video amin egy 650-es berg elver egy busát a rajtnál és kb 100-120-ig veri is gyorsulásban! de hangsúlyozom, h max 120-ig utána persze értelemszerűen elhúz a busa a picsába!
Nekem volt egy idoben sportmotorom es supermotom is (csak 450-es SM). Aki azzal kardoskodik folyton, hogy a supermoto igy meg ugy elveri a sportmotort a szerpentinen, az valoszinuleg nem tud eleg jol motorozni. Aki viszont azt gondolja, hogy a sportmotor siman lenyomja a supermotot gyorsulasra az elgalabb ekkorat teved.
Az YZ 450F-bol kiindulva, nagyon kicsi a lehet a kulonbseg egy FS 650 es egy GSX-R1000 kozott 130-140-ig. Kevesebbet fog kapni a supermoto, mint a 600-as sportgep. A kanyar dologban is hasonloan kicsi a kulonbseg. Nagyon tokos legenynek kell lenni annak, aki a supermotot meg akarja fogni a szerpentinen. Meg lehet, de nehez, mert azzal sokkal konnyebb jo tempot motorozni.
Neked 130ig minimum 4et,de inkább 5öt kell váltanod,ami ha kuplung nélkül is megy akkor is nehéz elképzelni,most vagy nagyonagyot mondtál,vagy csodamotorod van!
Emeljétek azt a tétet, legyen izgalmasabb az összejövetel.
Erre én is kíváncsi vagyok, hozzuk össze, Oszi menj gyakorolni az indulást!
...évente meg kell nézni?Ez mi ez?akkor nem sokat mész vele.....ennyit még én is mentem vele.. ...bár én a 8000 km alatt cseréltem benne fékfolyadékot.....
Sziasztok srácok! Zoli vagyok Vannak eladó monsteres, KTM-es és Suzukis cuccaim. Egyenlőre ezek a termékek vannak, én mellékelek ide egy szórólapot amin rajta vannak az árak illetve az elérhetőségem. Ha valakit komolyabban érdekel dobjon egy emailt erre a címre: zoli920319@citromail.hu vagy 06-30-485-30-44. A lényeg hogy elég olcsón adom ezeket. Nem bolti áron.
Azért az fura, hogy valaki kiad 2-3-4 milliót egy motorért és otthon csodálkozik rá, hogy hát ez kurva ronda. Szerintem a 08 CBR1000RR ronda. Nem is fogok venni soha olyat.
"kerekeire,tükreire utáltam ránézni"
el nem tudom képzelni,milyen kerekei lehettek?
a tükör? lehet ez is egyéni ízlés kérdése,de amikor meglátok egy vadi új szériás akármilyen sportmotort azon tűnődöm, hogy mit keresnek még mindig rajta ezek a vékonyka rúdon kiálló bigyó indexek /elől-hátul/ ,és miért nem építették bele az idomba, vagy ugye a tükörbe
Naaa...azért hidd el én elötted lennék a GSXR-el gyorsulásnál...
Vagy az FS650 is 1-esben megy 140-et?
De tök más a 2 kategória, te inkább supermoto-s vagy mi meg sportmotorosok. Mások a nézetek és igények.
Az YZ 450F-bol kiindulva, nagyon kicsi a lehet a kulonbseg egy FS 650 es egy GSX-R1000 kozott 130-140-ig. Kevesebbet fog kapni a supermoto, mint a 600-as sportgep. A kanyar dologban is hasonloan kicsi a kulonbseg. Nagyon tokos legenynek kell lenni annak, aki a supermotot meg akarja fogni a szerpentinen. Meg lehet, de nehez, mert azzal sokkal konnyebb jo tempot motorozni.
Ennek fenyeben en egyikre sem mernek fogadni.
te miről beszélsz?
mert mi a kormány lengéscsillapítóról...
Emeljétek azt a tétet, legyen izgalmasabb az összejövetel.
Erre én is kíváncsi vagyok, hozzuk össze, Oszi menj gyakorolni az indulást!
http://www.suzukicycles.org/GS...
http://en.wikipedia.org/wiki/S...
Akkor az enyém a jóságos tehén...
Sztem is ronda. Inkább a 05-ös. Olyanom lesz még.
És tényleg itt a tehén! Jó kép, háttérben a bocikkal...
Itt egy tehén, elkóborolt társaitól
el nem tudom képzelni,milyen kerekei lehettek?
a tükör? lehet ez is egyéni ízlés kérdése,de amikor meglátok egy vadi új szériás akármilyen sportmotort azon tűnődöm, hogy mit keresnek még mindig rajta ezek a vékonyka rúdon kiálló bigyó indexek /elől-hátul/ ,és miért nem építették bele az idomba, vagy ugye a tükörbe
Vagy az FS650 is 1-esben megy 140-et?
De tök más a 2 kategória, te inkább supermoto-s vagy mi meg sportmotorosok. Mások a nézetek és igények.