Igazából nem szerettem sem a futóművét sem a fékrendszert..a kerekére és a tükreire utáltam ránézni..a blokkal nem volt gondom..nehéz elnyűni,sokat bír.....ha valaki erős gépet akar és több éven keresztül akkor motorozgatni elég jó választás....A Berget viszont szeretem.....és sokkal jobban lehet élvezni és minden porcikája spéci...a Bergnél minden úgy működik ahogy kell....amire ki lett találva...Egyébként mindenkinek tetszett a családban és érdekes mikor vettem őket pont a Bergről akartak lebeszélni ,hogy ronda és szar...és pont a suzuki nem vált be nekem....A Berget legtöbben lenézik..nézd már itt a hülyegyerek a kis szarjával....és sem szerpentinen,sem városban,sem gyorsulásnál nincs előttem a gsx-r....csak a csajom élvezte mikor mentünk vele...én nem....Röviden ennyi a történet....
1.4 meg minden,de raj csávó......ha a képei nem kamuk,és ezek az anyagi javak mind az ő tulajdonát képezik,max azért utálhatta a gixert,mert már nem tudja mire szórni a pénzét
Új BMW-t kell venni,az most az elit....meg az ára is
ennyiért én is elvittem volna de ha van még 1000-es sportmotorod ilyen jó áron vagy lesz fiatal sportgéped akkor szóljál mert látom Veled lehet üzletelni:)
fel van hajtva a rendszámtábla, és az szabálytalan...
illetve a motor nem 998cc, és nem 2005-ös az évjárat, max a forgalombahelyezés...
a kormány stabilizátor nem extra hanem szériatartozék, a motor 164 ló, de lehet a kipufftuningtól lett neki 169...
de viccet félretéve, ennyi pénzért a legjobb motor amit adnak, én tavaly próbáltam eladni, de csak komolytalan cserélők jöttek volna, így idén átfestettem, most lett kész a matricázás, ennyiért tuti nem adnám el....
viszont még az érdekelne ezt hogy oldották meg: "ülésmagasság állítás" (kispárna)
Igen a gsxr-ről lenne szó.....illetve lett volna szó....teljesen elfelejtettem,hogy ide is beírtam....Végülis tegnap odaadtam egy barátomnak 1.4-be...Nem tudtam,hogy ennyire kedvelik ezt a tipust...mert én eléggé utáltam....
Igazából nem szerettem sem a futóművét sem a fékrendszert..a kerekére és a tükreire utáltam ránézni..a blokkal nem volt gondom..nehéz elnyűni,sokat bír.....ha valaki erős gépet akar és több éven keresztül akkor motorozgatni elég jó választás....A Berget viszont szeretem.....és sokkal jobban lehet élvezni és minden porcikája spéci...a Bergnél minden úgy működik ahogy kell....amire ki lett találva...Egyébként mindenkinek tetszett a családban és érdekes mikor vettem őket pont a Bergről akartak lebeszélni ,hogy ronda és szar...és pont a suzuki nem vált be nekem....A Berget legtöbben lenézik..nézd már itt a hülyegyerek a kis szarjával....és sem szerpentinen,sem városban,sem gyorsulásnál nincs előttem a gsx-r....csak a csajom élvezte mikor mentünk vele...én nem....Röviden ennyi a történet....
Nikon D60, 200-as obival
Elhanyagolható fejlesztés, plusz súly az egész
Új BMW-t kell venni,az most az elit....meg az ára is
380km volt részemről a mai
A legkisebb kép 4mb körüli,max becsomagolva küldöm majd
Max 20 megás mail-t küldhetsz nekem, úgyhogy kicsit méretezhetnéd a képeket .
illetve a motor nem 998cc, és nem 2005-ös az évjárat, max a forgalombahelyezés...
a kormány stabilizátor nem extra hanem szériatartozék, a motor 164 ló, de lehet a kipufftuningtól lett neki 169...
de viccet félretéve, ennyi pénzért a legjobb motor amit adnak, én tavaly próbáltam eladni, de csak komolytalan cserélők jöttek volna, így idén átfestettem, most lett kész a matricázás, ennyiért tuti nem adnám el....
viszont még az érdekelne ezt hogy oldották meg: "ülésmagasság állítás" (kispárna)
Szakavatott szemeitek mit látnak ezen a gépen? ( Nem értek a Gixerekhez de majd szeretnék )
EZ lenne az!
Köszi előre is!
Most is vele vagyok itt melóban.
Pont jó bármelyik nap. Szerdán reggel megyek haza.