Helló!
Szelephézag és karbi szinkron beállítására keresnék szerelőt.
Tudtok ajánlani valaki normális és megbízhatót emberkét, műhelyt (nem suzuki szervíz)?
Ráckeresztúron lakom Érdhez közel. Budapest sem gond.
Kb. mennyiből jönne ki szerintetek? A kötelezők cseréjét én megoldottam, csak ezeket nem tudom itthon.
Más.
Szerintetek villaolajat mikor érdemes cserélni?
24000 van a gépben, de szerintem még nem volt.
Köszi.
Gergő
Sziasztok!
Új vagyok itt.
Érdeklődni szeretnék csupán..
Most készülök venni a héten egy 2001-es Gsx 600 F-et
A leirás szerint gyári fényezés, sérülésmentes, de a fényezés "elvileg" nem lehet gyári mert sima fekete, és csak egy vagy két suzuki irás van rajta. azt mondták nekem hogy 3 színben kapható ez a modell, de mindegyikben van ilyen behúzás az irás alá egy kis húzott festés, egy csík, ezen meg nincsen..
Szóval sántít valami, vagy mi a szösz?
És tudtok e erről a típusról mondani rosszat? ill jót?
A 80-as években a Nürburgringen tesztelték az akkori lég-olajos Gsxrt ami ( több 10-20 kör után és 200km/h körüli átlagsebességnél) valóban túlmelegedett. Nyilván nem használja senki ilyen körülmények között a motorját, simán elmehetsz a Hungaroringre és húzhatod neki nem fog túlhevülni.
A vízhűtésről csak annyit hogy bonyolultabb nagyobb az esélye a meghibásodásának és még vizet is öntened kell bele.
Én nem ismerek olyat, aki a boci hűtésére panaszkodott volna. Általános vélemény, hogy "Ez akkor is megy, ha egy csákányt versz az oldalába". Ha jól mondom
Olaj hőmérő szerintem az "újabbakon" nincs, még az enyémen sem, ami 2001-es. Bár azt se tudtam, hogy a régebbieken volt...
Nem tudom, hogy a Tiéteken van-e olajhőmérő, az enyémre még raktak gyárilag egy ilyen műszert is. Vasárnap Ausztriában két személlyel bolyongtunk a hegyek között, de 80 foknál nem volt melegebb soha. 2-3-4-be tudtam menni, nem volt nagy tempó a szerpentinen. Az enyémben 106 ezer km van, de doxa a motorja!
Nekem is első moci és eddig semmi bajom nem volt vele. Megtankolod és mész vele. Én 6500 km-t mentem vele a szezonban és nincs még vége:-)
Talán nem kezdő motor, de én nagyon megszerettem! Mentem vele át a városon úgy, hogy a bukóm alól folyt az izzadtság a kurva nagy melegben, de nem volt baj a hűtéssel, csak az enyémmel;-)
Sziasztok!
Szeretnék venni egy 600v750-s vasat.88-97-ig szériából.Nagyon tetszik a moci,de halottam olyat,hogy az olaj hűtés nem megbízható.
Segítenétek ebben.Első motornak lesz.38-éves vagyok és nem vagyok duhaj!Köszönök minden infót előre is.üdv mindenkinek. erik
Ja, PRI állásban nem maradhat amikor nem jár a motor, mert a porlasztók túlfolyhatnak. Az meg probléma.
Ha beindult, vagy ON, vagy RES, attól függően, hogy mennyi benya van a gépben.
PRI állásban a benzin közvetlenül a porlasztókra jut. Ez akkor kell, ha kifogyott teljesen a benzin, vagy nagyon sokáig állt a masinka.
RES a tartalék.
Sziasztok!
Ma megvettem a gépet, '83-as SGX-750 ES. Szakadó esőben jöttem haza vele. Félelmetesen jól megy, még szoknom kell. Valaki mondja már meg, mit jelent a benzincsap két vízszintes állása, mert lefelé az ON az üzemi azt vágom.
Köszi!
Sziasztok!
Tud e valaki nekem segíteni? Láttam egy bocin kormány magasítót, vagy minek is hívják. Hol lehet ilyet kapni és kb mennyibe kerül?
Előre is köszi!
Szelephézag és karbi szinkron beállítására keresnék szerelőt.
Tudtok ajánlani valaki normális és megbízhatót emberkét, műhelyt (nem suzuki szervíz)?
Ráckeresztúron lakom Érdhez közel. Budapest sem gond.
Kb. mennyiből jönne ki szerintetek? A kötelezők cseréjét én megoldottam, csak ezeket nem tudom itthon.
Más.
Szerintetek villaolajat mikor érdemes cserélni?
24000 van a gépben, de szerintem még nem volt.
Köszi.
Gergő