nem mutatja ki a centír a szálszakadást, illetve ha nagyon megpörgetik akkor látható lehet egy kis eltérés, de ha így nem lett megnézva akkor az simán lehet szálszakadás.........az oldalra történő rázás szálszakadás........
Hali.Segítséget szertnék kérni tapasztalt kollégáimtól.A helyzet a következő:van egy750-es bocim és egy nagyobb kátyú telibeverése után az elengedett kormány 70-90 közt berázkódik,ha fogom ezt a jelenséget nem érzem.A felni centír tökéletes,kormánycsapágy nem lötyög.Ha valakinek van más ötlete ennek orvoslására várom a véleményét.köszi.Üdv.
van valakinek gyorsban eladó hátsó doboztartó konzola 600-ra?....illetve ha jó rá a 750-é akkor az is jó lenne....dobozzal együtt is érdekel(bár az lenne nagyon olcsón)
Szevasztok!
Na voltam tegnap a repülőnapon kecskeméten!Reggel elég hidegecske volt az idő de du.-ra szépen kivirult.Összbe 490 km volt nekem odafelé a főutakon mentem de hazafelé m5 autópály aztán m3-as.A főúton a 600-as 4.45 litert evett 100km aztán hazafelé úgygondoltam,hogy inkább pályán jövök mert besötétedett aztán nem volt kedvem a kátyúkat kerülgetnem a sötétbe ismeretlen úton .A repnap fantasztikus volt hihetettlen élmény a vadászgépek viték a prímet .Eszméletlen hangos a mig-29,f-16-18 ,meg volt egy francia rafle húúúú az nem volt semmi.Szép volt a török star meg az olasz tricolor kötelékek:Hát élveztem a tegnapi nap minden percét.
Így már értem!
Akkor most még azt kérdezném, hogy a váltójavításhoz szét kell húzni a blokkot, vagy külön kihúzható egyben az egész bontás nélkül? Illetve mennyire veszélyes egy ilyen csapágyhiba? Hidegen elég veszettül zörgött, mint egy megnyúlt vezérműlánc. /De nem az, mert az nemrég volt cserélve./ Aztán ahogy melegedett, szépen elmúlt, vagy kuplungolásra már hidegen is. /105 ezer km van a gépben./
úgy, hogy ha behúzod a kuplungot leáll a váltó így csöndes, ha kiengeded forog így ha rossz valamelyik csapágy akkor annak hangja van...amúgy autónál is ez van csak ott is kinyomócsapágy hibának gondolják pedig az épp akkor mükszik mikor a kuplungot benyomják....
Az a baj, hogy ehhez én nemigen értek...
Az autóhoz tudtam csak hasonlítani, hogy behúzott kuplungnál csöndben van, kiengedettnél meg zörög. Ezért gondoltam a kinyomóra. Ez hogy tud befolyásolni váltó-csapágyat?
a kinyomócsapágy ritkán szól....az inkább a váltónak valamelyik csapágya lesz....a kuplung a bowdentől is lehet nehéz vagy erősebb rugókat tettek bele mert csúszott....
Ma néztem egy gsx 750 ES '83-as gépet, nagyon egyben van, de a kuplungja borzasztóan nehéz, és hidegen szól a kinyomócsapágy mint az állat. Melegen már alig hallani, meg ha behúzom a kuplungot, akkor is szinte hangtalan. Nem nagyon találtam a neten ilyen alkatrészt, valaki nem tudja megmondani, hogy kb, mibe van egy csapágy, esetleg milyen való bele? Esetleg talán a szerkezet miatt ilyen nehéz behúzni?
Előre is köszönöm!
Csak oldaldobozok vannak konzolostól. A hátsó doboztartó érdekvesztés miatt nem készült el. Őszintén szólva nem jött be ez az oldaldobozos téma. Horvátországot megjártam velük minden gond nélkül.
Szia, Nekem van eladó konzolom dobozokkal együtt 25-ért, csupán, hogy a pénzemnél maradjak nyerészkedni nem óhajtok vele...
Ha érdekel mail.ben küldök képeket...
Hali mindenkinek. Találtam a vaterán egy srácot aki csinál doboztartókat,a képeit nézve nem kispályás! A 2 DB oldaltartót 20e-ért csinálja,igény szerinti felfogatással( givi,kappa,z-tech,lofty) . Szerintem kukkoljátok meg. Lehet hogy nem kellene nekem küszködni vele?
Na voltam tegnap a repülőnapon kecskeméten!Reggel elég hidegecske volt az idő de du.-ra szépen kivirult.Összbe 490 km volt nekem odafelé a főutakon mentem de hazafelé m5 autópály aztán m3-as.A főúton a 600-as 4.45 litert evett 100km aztán hazafelé úgygondoltam,hogy inkább pályán jövök mert besötétedett aztán nem volt kedvem a kátyúkat kerülgetnem a sötétbe ismeretlen úton .A repnap fantasztikus volt hihetettlen élmény a vadászgépek viték a prímet .Eszméletlen hangos a mig-29,f-16-18 ,meg volt egy francia rafle húúúú az nem volt semmi.Szép volt a török star meg az olasz tricolor kötelékek:Hát élveztem a tegnapi nap minden percét.
Akkor most még azt kérdezném, hogy a váltójavításhoz szét kell húzni a blokkot, vagy külön kihúzható egyben az egész bontás nélkül? Illetve mennyire veszélyes egy ilyen csapágyhiba? Hidegen elég veszettül zörgött, mint egy megnyúlt vezérműlánc. /De nem az, mert az nemrég volt cserélve./ Aztán ahogy melegedett, szépen elmúlt, vagy kuplungolásra már hidegen is. /105 ezer km van a gépben./
Az autóhoz tudtam csak hasonlítani, hogy behúzott kuplungnál csöndben van, kiengedettnél meg zörög. Ezért gondoltam a kinyomóra. Ez hogy tud befolyásolni váltó-csapágyat?
Ma néztem egy gsx 750 ES '83-as gépet, nagyon egyben van, de a kuplungja borzasztóan nehéz, és hidegen szól a kinyomócsapágy mint az állat. Melegen már alig hallani, meg ha behúzom a kuplungot, akkor is szinte hangtalan. Nem nagyon találtam a neten ilyen alkatrészt, valaki nem tudja megmondani, hogy kb, mibe van egy csapágy, esetleg milyen való bele? Esetleg talán a szerkezet miatt ilyen nehéz behúzni?
Előre is köszönöm!
Engem komolyan érdekelne!
Fényképet szeretnék kérni!
Gergő
Ha érdekel mail.ben küldök képeket...