én DID-t árulok(szerintem igen jó áron) és teszek is fel és azért azt mert eddig az biztosan hozta a jó futásteljesítményt.....van a gyári erősségű és van erősebb is.......magamnak is 2 hete tettem fel az erősebbet.....ha érdekel az adatlapomon van elérhetőség.....
Hali tud valaki tanácsot adni,milyen láncot éri meg venni ami tartós és jó és persze megfizethető áron van?Aztán azt is megköszönném ha megmondaná ezt a szinte lehetetlen dolgot merre találom..?Köszi a segítséget..
Elsőnek is elnézéseteket kérném, hogy kéréssel fordulok hozzátok első hozzászólásommal
Segítségetek kérném van egy kedves 1999es piros 600f motorom akitől nagyon sok szép élményt kaptam, de az élet úgy hozta, hogy lecserélődött egy nagyobb testvérére ennek idestova 2 éve. Kedvesemmel arra jutottunk, hogy el kellene adni. Így másnak is sok szép élményt nyújtana.
Ha ismertek valakit aki szeretne venni akkor gondoljatok rám
Előre is köszönöm.
Mennyi a vége a 600-nak?Nem mértem még 200 már mentem vele de az enyém elméletileg 102 LE olyan 240-et sztem viszi.Elég pik-pak fent van 180-200 körül de hát a jó magyar utak .Voltatok a sirok-i motororos talin?Nem jön valaki 7-én vagyis szombaton a repnapra?
Ez nem esés csak eldőlés.
Nekem vagy 5-6 megvolt már, legutóbbi túrán kétszer is...
Nem számít esésnek, csak bénázásnak.
Egy bukógomba jól jön ilyenkor, nekem semmi nem látszik.
Ha be van tekerve a kormány, és megáll az első kerék (fék, féktárcsa zár, járdaszegély), és hátsó keréken keresztül kapja a nyomatékot, akkor megbillenti a motort. Mire észbekapsz, már túl van azon a ponton, ahol meg tudod álló helyzetben tartani és onnan már csak a földre tudod leengedni, hacsak nincs egy éberszemű haver a közelben.
Tegnap én is arrafelé motoroztam jött is velem szemben egy piros boci, de az nem te voltál.
Csak óvatosan mert hát elég nehéz a gép és könnyen elviszi az embert, láttam már olyat hogy az oldaltámaszt nem hajtották ki ütközésig és már dőlt is.
Sajnos ezek a pici karcok kijavítása nem is olyan olcsó csak a gsxf-felirat 8-10ezer körül mozog.
Tegnap Sirokon a várnál lekarcoltam a masinát.
Meg kellett fordulnom a parkolóban.
Teljesen balrafordítottam a kormányt+picigáz...
Közel volt az út széle, nem fértem volna el, ezért pici első fék. (Hülye!) A motor elkezdett dőlni balra én meg nem bírtam megtartani. Letettem a betonra.
Nagy baj nem lett. A GSXF felirat G betűje, a tükör szélén pici karcok, meg az idom oldala lett karcos. Ja meg az első index lett picit karcos. A hátulján semmit nem találtam.
Ez van, béna vagyok!
Soha nem estem motorral (nem is akarok!), de mindenkinek ilyen esést kívánok, ha már esésről van szó!
Gergő
Nagyon bocsi...
Nem találom sehol sem a kartellt, azon tűnödöm, hogy olyan hülye vagyok, hogy elfelejtettem, hogy eladtam valakinek.
Szóval nem találom, így odaadni sem tudom neked.
Elsőnek is elnézéseteket kérném, hogy kéréssel fordulok hozzátok első hozzászólásommal
Segítségetek kérném van egy kedves 1999es piros 600f motorom akitől nagyon sok szép élményt kaptam, de az élet úgy hozta, hogy lecserélődött egy nagyobb testvérére ennek idestova 2 éve. Kedvesemmel arra jutottunk, hogy el kellene adni. Így másnak is sok szép élményt nyújtana.
Ha ismertek valakit aki szeretne venni akkor gondoljatok rám
Előre is köszönöm.
180/55 17 akit érdekel az írjon! :)
Nekem vagy 5-6 megvolt már, legutóbbi túrán kétszer is...
Nem számít esésnek, csak bénázásnak.
Egy bukógomba jól jön ilyenkor, nekem semmi nem látszik.
Ha be van tekerve a kormány, és megáll az első kerék (fék, féktárcsa zár, járdaszegély), és hátsó keréken keresztül kapja a nyomatékot, akkor megbillenti a motort. Mire észbekapsz, már túl van azon a ponton, ahol meg tudod álló helyzetben tartani és onnan már csak a földre tudod leengedni, hacsak nincs egy éberszemű haver a közelben.
Csak óvatosan mert hát elég nehéz a gép és könnyen elviszi az embert, láttam már olyat hogy az oldaltámaszt nem hajtották ki ütközésig és már dőlt is.
Sajnos ezek a pici karcok kijavítása nem is olyan olcsó csak a gsxf-felirat 8-10ezer körül mozog.
Meg kellett fordulnom a parkolóban.
Teljesen balrafordítottam a kormányt+picigáz...
Közel volt az út széle, nem fértem volna el, ezért pici első fék. (Hülye!) A motor elkezdett dőlni balra én meg nem bírtam megtartani. Letettem a betonra.
Nagy baj nem lett. A GSXF felirat G betűje, a tükör szélén pici karcok, meg az idom oldala lett karcos. Ja meg az első index lett picit karcos. A hátulján semmit nem találtam.
Ez van, béna vagyok!
Soha nem estem motorral (nem is akarok!), de mindenkinek ilyen esést kívánok, ha már esésről van szó!
Gergő
Gergő
Kb. egy órát kerestem, kipakolva a sufnit, merre lehet a kartell...
Ráfaragtam...
Azért köszi...
Nem találom sehol sem a kartellt, azon tűnödöm, hogy olyan hülye vagyok, hogy elfelejtettem, hogy eladtam valakinek.
Szóval nem találom, így odaadni sem tudom neked.
Elnézésedet kérem, hogy így behülyítettelek.