Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kaptam most egy kezelési útmutató...neked milyen formátumban van?Mert ha mondjuk pdf :) akkor azt átküldhetnéd... :)
Üdv cozsvat!

Kezelési útmutatóm az van magyarul vagy neked szerelési kézikönyv kellene?
megkaptam mindent , Köszönöm a segítséget!
jim_01@freemail.hu

Köszönöm a segítséget! :):):)
Szia!
Nekem van ha írsz egy e-mail cimet átküldöm.
Angollal szolgálhatok még a német mellé. De gondolom akkor az sem segít.
német...hát azzal nem állok valami jól :) én kifejezetten magyart kerestem volna...azt hittem esetleg valamelyikőtöknél lapul egy magyar leírás... :) De gondolom egyáltalán nincs lefordítva :(
Igen, rossz minőségűvel vétek kicserélni...
Hozzátenném nem csak a motorban, hanem az autóban is .
Na jó értem én... csak vicces kedvemben vagyok ma is.
Én vásárlásnál általában cseréltetni szoktam, mert ugye ki tudja, hogy az óra szerinti kilométer az mi is valójában...
én is hallottam olyanról, hogy elszakadt a lánc.......hekkelt motornál vagy az utángyártott láncnál......ezért is adnak meg szerviz limitet a nyúlásra, hogy mikor kell cserélni......persze nekem édesmindegy, csak sokszor feleslegesen cserélik és nem szűnik meg a hang utána sem viszont a jó gyári helyett felkerül valami gyengébb cucc ami tényleg elszakadhat.....
Így van! Végre egy hozzá értő! Egyáltalán nem lehet összehasonlítani egy motort és egy szgk.-t.
Amúgy meg igen is hallottam már arról, hogy elszakadt a vezérműlánc. Igen nagy kár keletkezik a motorban ekkor.
Igen, de egy Vectra átlagban forog 2500 fordulattal és max 4000-rel. A Boci átlag 6000 fordulattal pörög, max 11000-rel.
A fordulatszám növekedésével négyzetesen nő a kopás, emiatt kell 50-70ekm-nél cserélni.
Amúgy vezérműszíj nem is bírná a 6000 feletti fordulatszámokat, a legtöbb motorgyártó a vezérműláncot használja.
Van a RadioQ-n egy műsor, ahova időnként behívnak egy biztosítási szakértőt (Popper Klára) és leírtam neki az esetedet és megerősítette amit mondasz. "A gépjármű üzemelése közben keletkezett károkért fizet a kgfb. Bár a forgalmi okból történő megállás az vitahtató"
De alapvetően valóban polgári peres úton tudod érvényesíttetni, esetleg a mabiszon keresztül megpróbálhatod kifizettetni és ők majd behjatják az utason.
Ja az ,hogy kicsit csörög nekem például láncfeszítőt kellen már cserélnem mert nem feszít eléggé alapjáraton és egy kicsit csörög.A sógórnak a mondeoján nagyon csörög neki is lánfeszítöt kell cserélnie már.
Szevasztok!
Nem tudom motornál mikor kell km szerint vezérműláncot cserélni ,de nekem opel vectrám van diesel az is láncos ott kb 300-400ekm-nél kell leghamarabb cserélni.Úgy szokták mondani az autószerelök,hogy amíg a motor működik addig nem kell láncot cserélni(nem megy tönkre egyhamar a lánc)ja kicsit hangosabb mint a szíj meg csörgősebb de hmmm.
Inkább a fordítottja igaz.......a lánccsere komolyabb pénz és mostanában pár ismerősnek fürgén láncot cseréltek oszt utána ugyanolyan vagy még rosszabb lett a hangja......persze lehet cserélni, miért ne?.....
Igen azt mondta a szerelőm is, hogy lehet a szelepek, de azt is hozzátette, hogy az esetek nagy részében mindenki azt mondja, hogy szelep, mert lusták a láncot kicserélni, és inkább a szelepekre fogják. Főleg eladáskor. Én is így jártam az eladó ugye már nem akart költeni a bocira és azt mondta, hogy áá az csak a szelep és csak be kell állítani őket. Na amúgy is majd meglátjuk ha szét lesz szedve.
Nem biztos, hogy az......
Nem mértem semmi nyúlást, csak már 56 ezer van a gépben és még a lánc gyári. Hallhatóan csörög, főleg gázelvételkor.
Ööööö német esetleg?

Magyart szerintem nem találsz..
Ilyen igen, hát ez pont a 2 között van MEgpróbálom húzni még egy darabig, aztán ha továbbra is rakoncátlankodik a jószág, hát egye fene megcsináltatom. Muszáj lesz...
20-30 rugó körül van......amúgy miért kell cserélni?.....megmérted a nyúlást vagy valami más?
Sziasztok!
Elérkezett a vezérműlánc cseréje. Van aki tudja mostanában mit kóstál bele egy vezérműlánc? A választ előre is köszi!
Már eladtam.
Szia!

Sikerült már eladni a dobot?
(Ha még nem,akkor mennyi az ár?)
Üdv:Sanyi