Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Volna egy problémám a bocival.
Meleg! motornál hallok kicsi koppanásokat a blokkból. Minél melegebb, annál erősebb. Kb. másodpercenként kettőt, de változó a hang ereje. A "kb."-t úgy értem, hogy van amikor nincsen, van amikor 2-is mp-enként. Hideg motornál semmi hangja.
Ja, ha nagyon meleg a motor a koppanások apró ütésként még a kormányon is érzem. Ja, és csak alapjáraton hallom. Egy picit nagyobb fordulatnál már nem. Én cseréltem benne olajat, mikor megvettem és nagyjából azóta hallom.
Szerintetek ez mi lehet? Amúgy a motor megy, a kopogáson kívül semmi baja.
?
Örülnék, ha lenne valakinek ötlete!
Köszi.
Gergő
A link mégegyszer másként:
BikerWorld
Biker-World: 8600 Ft/db

http://www.biker-world.hu/kate...(AK111)&hivo_cat_id=95&h_hivo
szint_id=3&h_cat_id=95&path_marka=&path_tipus=&path_evjarat=2005%20(AK1
11)
Sziasztok!
Az éjjel valaki úgy gondolta, hogy marha vicces, ha letöri mindkét tökrömet. A kérdésem az lenne, hogy nincs e véletlenül valakinek felesleges, vagy hogy hol lehetne beszerezni egy párat, és hogy nagyjából ez mennyibe fájna. Előre is köszönöm a segítséget!
Idénre már nem tervezek nagyobb túrákat, a kisebb túrákat(1napos) előfordul, hogy előző nap tervezem meg. Szabadidő függvénye, viszont ami nem maradhat ki az a KéK túra aug. 28-án.
Hm... Ki tudja, még az is lehet, hogy megyek :) Egyenlőre szabad az időpont.
Csákány mindenkinek. A segítségeteket kérném,szeretnék csinálni hátsó és oldalsó doboztartó konzolt,ha van valakinek valamilyen műszaki rajza, vagy házilag készített már ilyet és tudna segíteni valahogy az jó lenne. 2003-as gsx600f-hez kellene, előre is köszi
Üdv !
Valaki nem akar jönni a repülőnapra aug 7-én? Én meek zstem motorral.Régóta el akarok menni mert még nem voltam meg legalább motorozok is egy jót remélem!
Mi péteken délután húzunk oda, és vasárnapig maradunk is :D
Öööö... azaz ma magyünk...
Laci nem terveztek mostanába valami light-es gurulást?Esetleg szlovákia dedinkai tó?
Sziasztok!
Na megvolt a műszaki vizsga,Sikerült! Volt fékpróba attól nem is féltem ,de utána hála az égnek csak megnézték,hogy világít e minden .Nem szarakodtak.Kpm-nél voltam olcsobb a vizsgadíj 4360.-ft,a haverom autószerelő és ő egy maszek vizsgaállomásra szokta hordani ott 7000.-ft a vizsgadíj meg plussz lehet alkudozni ha valami bibi lenne.Na mondom elviszem én inkább a kpm-hez lessz ami lessz.Szerencsémre olcsobb is volt meg pikk-pakk meg is volt kb 15 perc alatt még sorba se kelett álni.Volt még 2 motoros rajtam kívül nekik is sikerült.Na mostmár lehet nyomni a km-t. By
SolaX eddigi állás szerint én ott leszek a Karasnán...:)
Sziasztok!
Finster dob+Ausztria?
Nagyon gázos?
Gergő
Na igen ez csak egy példa volt de a lég-olajos banditoknál is hallottam már hogy sokkal többet is elmennek.
Ha jól tudom a gyári elöírás szerint is 50000km-enként kellene cserélni.
Egy eset nem eset, statisztikára nem alkalmazható.
Több motorról hallottam (kb. 3), akik 50 és 60 ekm között cseréltek vezérműláncot. Persze ezek között egyről tudom biztosan, hogy 50ekm volt a motorban - a sajátomról. De azért valószínűleg ennyit bír a gyári vezérműlánc és nem 100ekm-t. De a szórás miatt lehetséges, hogy 70ekm-nél még hibamentes a motor.

De én sem akkor cseréltem vezérműláncot, mikor elszakadt, hanem a szerelő szólt, hogy már laza... Meg is mutatta, egy szemet megfogott és kicsit ki tudta húzni a fogaskerékről. Azt mondta, hogy ez már kopott. Nekem meg tök mindegy, hogy most cserélem, vagy 10000km múlva - valószínűleg még 50.000 km nem fogok beletenni a motorba. Akkor meg inkább biztosra mentem, minthogy külföldön álljon be a motor.
Mindazonáltal a csere során a két lánc között fél centi különbség volt. A motor is visszanyerte a dinamizmusát a lánccsere óta. Szóval megérte...
Hy!
Én nem vagyok szerelő de a haverom 600-asába már 70ezer km van és még nem kellett vezérműláncot cserélni, normál használat és a rendszeres karbantartás esetén szerintem 100ezret el kell mennie a vezérműláncnak.
Amerikai lámpához: vizsgán nem szokták nézni az E jelzést, de az amerikai asszimetrikus lámpa más, mint az európai - ez kibukhat, mikor nézika tompitott lámpa vetitési képét.

Vezérműlánchoz: Rohadt sok munka új vezérműláncot befűzni, ezért minden szerelő ráfűzi a régi lánc végére az újat és áthúzza. Végtelenített kivitelt nem is lehet befűzni legfeljebb 4 dimenzióban. 2005-ben volt váltás, előtte és utána más a gyári vezérműlánc - mikor nekem cserélték előbb kihúzták a régit - valami gagyi láncot húztak a helyére - majd mikor megnézték és megvették a gyári, akkor azt fűzték a helyére.
szevasztok. A szerelőmtől hallottam, hogy a vezérműlánc a főtengely közepéröl kapja a hajtást, és nem fogaskerék van feltéve, hanem a főtengely anyagából van a fogazat kimarva. állítólag három lánccserét bír ki. az 150ezer km. Az eredeti gyári lánchoz szét kell húzni a blokkot hogy feltegyed, de állítólag van egy olyan utángyártott lánc amit szét lehet pattintani és befűzni. a régit pedig levágni. Remélem a szerelőm igazat mondott! én még nem láttam.
valaki szerelő?
Hello Ubi!
Nem volt itthon eső és Gyula környékén sem, szerencsésen megúsztuk
Hát a műszaki az vicces dolog, én két hete vittem a bocit, hát mit mondjak vicces volt. Kezdem ott, hogy csak érdeklődni mentem időpont után, ekkor kiderült, hogy akár azonnal is lehet, mondom király. Amit megnéztek rajta: Egy fotó a műszerfalról, szonda a kipufogóba-fénykép az értékekről, fékpad első kerék, fékpad hátsó kerék. Negyed óra és ott mosolygott az új matrica a rendszámon. És még ismerősöm sem volt. Tehát szerintem az utolsó dolog, amit néznek az E-betű. Ismerősöm KPM-nél csináltatta, átment ugyan, de az élő fába is belekötöttek és mindent néztek...
Bemart főtengely? Nen hallottam ilyenről, de ha érdekel valakit, holnap felhívom a szerelődolgozót, és megkérdezem tőle
A műszakin nekem csak azt nézték, hogy minden rendben világít-e , nem kutakodtak E betű után. Szerintem gyári lámpák esetén nem keresik, mert azok általában E betűsök. Érdekesség képpen említem meg, hogy karbiszinkron, valamint szelephézag állítás után a nyitott dobom rögtön tolakodóbb lett hangilag. Persze vizsgán nem az volt fenn.
Sziasztok!Ezt a bemarásos témát én se halottam!Laci nálatok nem szakad az eső?Én repsolt tettem a gsx-f 600 katana-ba 10W40-t.
A váltó egy hangyányit fínobabb lett.Lassan nekem is kell egy szelepellenőrzés meg karbi szinkron mert 18000 mph van benne és amikor megvettem sztem előtte nem csinálta meg a gazdija.Sajna lejárt a napokba a műszakim előszőr mondjuk azt kell megcsinálnom.Ja igen nézik a lámpába az E jelzést?Mert ugye amerikai modell és nincs benne az E jelzés meg mindkét lámpa világít ugye remélem nem nézik bár akkor hogyan kapott előtte műszakit?
Nem vagyok annyira szaki, sőt ezt a bemarásos rákfenét nem is hallottam ráadásul bármi hihetetlen elvetemült Honda imádó vagyok . Az, hogy most Suzukim van annak köszönhető, hogy imádom a klasszikus motorokat és az Inazuma magával ragadott. Tippet csak azért mertem adni mert a blokkom ugyanaz mint a GSXF nek csak 86 lóerőre van butítva.
Most pedig elköszönök mert várnak a kilóméterek
az ha jól számolom nálam 4 olajcsere, 1,5 év..
látom te otthon vagy ebben a témában "cb laci" : van -e a gsxF-nek valami gyenge pontja a bemart főtengelyen kívűl? /szerinted/