Grat hozzá, remek választás volt:)
Az enyémben személy szerint Motul 5100 10W40 van, Hiflofiltro olajszűrővel, ami cimborám szerint "occsóoszjó":)
Széles utat, és gumifákat:)
A héten hozzájutottam én is egy ilyen gyönyörű motorhoz :) Szeretném megcsinálni a "kötelező" olajcserét+ ilyeneket..A kérdésem az lenne, hogy milyen olajat illetve szűrőket ajánlanátok? Mik a tapasztalatok?
No kapott egy kis matricát a kicsikém!Vettem Katana feliratot is meg GSXF feliratot is de sajna elbaszták a gyártást mert csak jobbost csináltak vagyis 2db jobbost hmmm.
Sziasztok!
Július elején megyünk néhányan a Horvát tengerpartra 4-5 napra.
Eddig 3motor / 3fő biztos.
Kb 1600 km lenne a táv.
1-2.nap.: Kecskemét-Senj-Starigrad-Zadar-Murter sziget
3-4.nap.: Murter-sziget 5.nap.: Haza
Egy-két útitársat még szívesen látnánk. Ha valakit érdekel, jelezze!
Képzeljétek, keresek a bocihoz porlasztó javító készletet, de az itteni Louisban is csak szeptemberben lesz, 17 EUR darabja. Otthon a Párom próbálta beszerezni, hogy mire jön hozzám Berlinbe, majd jól megszereli, de otthon sincsen.
Megkérdeztem a Suzukiban, a gyári 3x annyiba kerül
Majd egy szervízbe is bementem, na ott "csak 2x annyi" és javítással együtt 250-300 EUR
Üdv mindenki,
Keresek a bocira dobozt és konzolt, egyben, lehetőleg sérülésmenteset...
Ha valaki tud segíteni, a szajoco@freemail.hu mailen várom...
Előre is köszönöm, ha valakinek van ismerőse, akinek van egy ismerőse..... szóval bármit.
Köszi!
Üdv!
Hm... Miért hol lehet még, és a másik állítási lehetőséggel mit tudok állítani? A bovdenen állítottam a kuplung karnál. Holtjáték már okés. Mi van még? Gondolom lent is lehet a kuplungnál, de annak van valami más hatása is, nem ugyanúgy csak a holtjátékot tudom állítgatni vele? A váltót/váltókart nem piszkáltam.
Nah. délelőtt állítottam a kuplungon, és tényleg jobb lett, de olyan kemény lett, mint az állat , de legalább nem recseg, és nem megy máshová, csak ahová akarom
Köszi a segítséget.
Túl nagy a kuplung holtjátéka, hiába húzod be nem emel ki.
Ha finoman elkezded húzni a kart, akkor egy ponton érzed, hogy felkeményedik - ekkor kezded meg a kiemelést. No ennél a pontnál nézd meg hogy mekkora távolság a kuplungkar töve és nyugalmi fészke között (nem tudom másként mondani) - kb. 2-4 mm az elfogadható.
Másik probléma lehet, hogy elgörbült a kuplungkarod és a vége hozzáér a markolathoz - nem tudod húzni teljesen. Mondjuk ennek ellentmond, hogy be tudod indítani - a kuplungnál van egy kapcsoló, és csak akkor indul a boci, ha tövig be tudod húzni a kuplungot.
1-ből 2-be teszem a gépet indulásnál, és
- ha túl finoman csinálom, akkor csak üresig jut, majd kuplung kienged, újra behúz utána már megy a 2.
- ha nem túl finoman, akkor bemegy 2-be, de szinte bele esik, és ránt egy nagyot.
- Lassításnál váltogatok vissza, 2-ből 1-be teszem vissza lassú gurulásnál:
- belezuhan az egyesbe, és kattan egy hatalmasat, hogy megijedek
- nem megy 1-be, hanem némi fogaskerék darálás után üresig jut.
Kuplungot szerintem mindig behúzom rendesen...
Mi lehet a baj? Váltó, vagy kuplung... vagy mifene? Bárkinek valami épkézláb ötlete? Előre is köszi az építő hozzászólásokat
persze hogy nem, egyebkent sem a szürke a kedvenc szinem, csak fotozkodni akartam vele, de nem hagyta magat
Tele volt kanyarokkal, de ezek a "Hölgyek" elegge izirajderek voltak Lehetett volna neki kenni kicsit, de hat muszaj voltam tartani a tempot
Meg kell állapítsam még mindig a tiéd a legcsinosabb motor De ugye nem cseréled le a bocit arra a szürke jószágra, amit éppen hátulról próbálsz meg... le fényképezni?
Elég jónak tűnik az út, remélem nem ilyen szög egyenes az összes, és itt-ott van egy két jó kanyar is benne
A környék meg magárét beszél! Imádom a zöld füvet.
Széles utat, benzinkutat :):):)
Az enyémben személy szerint Motul 5100 10W40 van, Hiflofiltro olajszűrővel, ami cimborám szerint "occsóoszjó":)
Széles utat, és gumifákat:)
A héten hozzájutottam én is egy ilyen gyönyörű motorhoz :) Szeretném megcsinálni a "kötelező" olajcserét+ ilyeneket..A kérdésem az lenne, hogy milyen olajat illetve szűrőket ajánlanátok? Mik a tapasztalatok?
Segítségeteket előre is köszönöm...
http://cgi.ebay.de/Vergaser-Re...
Nem 17 Eur viszont 24!
Július elején megyünk néhányan a Horvát tengerpartra 4-5 napra.
Eddig 3motor / 3fő biztos.
Kb 1600 km lenne a táv.
1-2.nap.: Kecskemét-Senj-Starigrad-Zadar-Murter sziget
3-4.nap.: Murter-sziget 5.nap.: Haza
Egy-két útitársat még szívesen látnánk. Ha valakit érdekel, jelezze!
Megkérdeztem a Suzukiban, a gyári 3x annyiba kerül
Majd egy szervízbe is bementem, na ott "csak 2x annyi" és javítással együtt 250-300 EUR
Keresek a bocira dobozt és konzolt, egyben, lehetőleg sérülésmenteset...
Ha valaki tud segíteni, a szajoco@freemail.hu mailen várom...
Előre is köszönöm, ha valakinek van ismerőse, akinek van egy ismerőse..... szóval bármit.
Köszi!
Üdv!
Nah. délelőtt állítottam a kuplungon, és tényleg jobb lett, de olyan kemény lett, mint az állat , de legalább nem recseg, és nem megy máshová, csak ahová akarom
Köszi a segítséget.
Ha finoman elkezded húzni a kart, akkor egy ponton érzed, hogy felkeményedik - ekkor kezded meg a kiemelést. No ennél a pontnál nézd meg hogy mekkora távolság a kuplungkar töve és nyugalmi fészke között (nem tudom másként mondani) - kb. 2-4 mm az elfogadható.
Másik probléma lehet, hogy elgörbült a kuplungkarod és a vége hozzáér a markolathoz - nem tudod húzni teljesen. Mondjuk ennek ellentmond, hogy be tudod indítani - a kuplungnál van egy kapcsoló, és csak akkor indul a boci, ha tövig be tudod húzni a kuplungot.
jártatok-e már úgy, hogy:
1-ből 2-be teszem a gépet indulásnál, és
- ha túl finoman csinálom, akkor csak üresig jut, majd kuplung kienged, újra behúz utána már megy a 2.
- ha nem túl finoman, akkor bemegy 2-be, de szinte bele esik, és ránt egy nagyot.
- Lassításnál váltogatok vissza, 2-ből 1-be teszem vissza lassú gurulásnál:
- belezuhan az egyesbe, és kattan egy hatalmasat, hogy megijedek
- nem megy 1-be, hanem némi fogaskerék darálás után üresig jut.
Kuplungot szerintem mindig behúzom rendesen...
Mi lehet a baj? Váltó, vagy kuplung... vagy mifene? Bárkinek valami épkézláb ötlete? Előre is köszi az építő hozzászólásokat
Tele volt kanyarokkal, de ezek a "Hölgyek" elegge izirajderek voltak Lehetett volna neki kenni kicsit, de hat muszaj voltam tartani a tempot
Elég jónak tűnik az út, remélem nem ilyen szög egyenes az összes, és itt-ott van egy két jó kanyar is benne
A környék meg magárét beszél! Imádom a zöld füvet.
Ime par kep az elsö turamrol külhonban
Csodalatos hely, csodalatos utak