Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyes! Részletes, rajzos, képes - méretekkel - beszámolót kérünk!
Hello. Rajta vagyok a szeren, lemértük haverom 750-eséről a givi tartókonzolt, ez alapján próbálok elindulni. Ha sikerül és fasza lessz közszemlére tétetem!
igen-igen, én is így gondoltam...csak nem szerettem volna szét szedni...dehát úgy tűnik, hogy kénytelen leszek...
elég az olajteknőt levenni.....sőt ha van akna akkor még azt sem......
most voltam esztergályosnál, simán javítható, csak sajnos szét kell hozzá szedni a blokkot....ezt szerettem volna elkerülni :(
épp tegnap futottam bele egy ilyenbe.....nagyon sokan tépik meg mert, hogy úgy biztos jó.....és nem egy autószerelő.....merthogy a kezükben van a nyomaték.....
Nekem is van előresorolós sztorim. Tavalyelőtt a debreceni Nagyállomás előtt csorogtam a sorok között piros lámpánál (2008-ban még ez nem volt szép dolog ), nem tolakodtam nem túráztattam a motort és csak álló sorok között próbálkoztam. Már majdnem a sor előtt voltam mikor a belső sávban egy lesötétített böhöm Audi állt a szélsőbe meg egy "mi autónk" akinek jó ötvenes tulaja gondolta megrendszabályoz. A suzuki bal elejét befordította az Audi felé, hogy még véletlenül se férjek el. Tudtam én vagyok a hunyó ezért megálltam és vártam a zöld jelzést. Ekkor az Audi jobb oldali ablaka legördült és elhallgatott benne a zene, majd egy akkora méretű alkar mint a derekam kikönyökölt az ablakon (természetesen körbetetoválva mint valami hídetőoszlop). Na gondoltam itt a vég és most az utazóközönségből felállított rögtönítélő bíróság a helyszinen fasírtot csinál belőlem Aztán nem ez történt! Odaszólt a nagydarab kopasz úriember a behúzódó mérges úrhoz "nekünk akarsz jönni vagy a motorossal van bajod?" és a válasz: "Ööööö izé... mert így meg úgy baleset veszélyes..." Majd zárult a vita egy "na húzzáel!" felszólítással a kopasz úr részéről majd lazán intett (miután a megnyugodott úr elhúzódott), hogy én meg haladjak. Akkor már nem sok kedvem volt de mentem mert hát ugye megkértek Azóta már szabályosan is lehet előrecsorogni, de ez a történet mindig eszembe jut és a mérges úr is aki biztos "örömmel" fogadta a Kresz módosításokat
Szia!
Hát elég barbár lehetett az aki az olajleeresztőt megszakította, nem igazán kell ehez a művelethez nyomatékkulcs csak érzéssel kell meghúzni. Az olajleeresztő csavar meghúzási nyomatéka: 23nm.
szerintem csak beszartak...
Kis bocis történet, ha nem bánjátok!


Tegnap Várpalotán volt dolgom céges ügyben és persze nem a céges Combot választottam, hanem ha már menni kell, akkor bociztam kicsit:-)

Visszafelé már nagyon tele volt a zsákom a pesti forgalommal és szépen mentem előre a tükrök között. Az Árpád hídnál egy Alhambra mellett álltam meg elöl. Két olyan igazi agyontetovált szar arc ült benne. Ahogy megálltam a mellettem lévő elkezdett magyarázni, de nagyon nem értettem a bukó alatt. Gondoltam csak nem tudnak agyonütni, tele vagyok protektorral:-) Visszaszóltam!
- Mivan? (Majdnem hozzátettem, hogy baszd meg..!)
Erre az ember kicsit kihajolt.
-Szép a vasad!
-Óhhh hát köszikösziköszi!Nekem is tetszik!:-D
Aztán vigyorogtam Újpestig!:-)


Másnak is teszik nem csak nekünk:-DDDD
Van egy eladó olajkartellem és benne tán egy leeresztő csavarral.
Beszéljük meg privát: znemeth@freemail.hu
Sziasztok.

Egy olyan kérdésem lenne hogy nem-e tud valaki olyan helyet ahol egyöl tudok a bocira túra plexit venni és nem kell heteket várni?
2003as a kicsike. Budapesten lenne ideális
rendben, ezt fogom tenni. Köszi a segítséget.

Ha valaki esetleg tudja a pontos méretét az olajleeresztő csavarnak+a menetnek, azt megköszönném.
a helocoil az olyan, viszont egy menet miatt fúrót, behajtót és menetkukacot venni felesleges.....ha felborítod a gépet hozzáférsz és szétszedés nélkül is megoldható...vagy aknából.....
igen, csak az előző tulaj elfelejtett erről az apró téynről beszámolni nekem :( Ha ezt tudom, akkor így kezdek. :( És mi a véleményed a menetjavító készlettel történő javítással?Véletlenül nem tudod annak a menetnek a pontos méretét?
ezért én csak nyomatékkulccsal húzom meg....mint minden csavart amihez előírják....persze megoldható....vedd le a kartert és irány egy gépműhely......helicoil.....
sziasztok,

Nemrég vásároltam egy 600-as bocit, szerettem volna rajta olajat cserélni, merthát ugye ezt illik vásárlás után(biztos ami biztos), és megdöbbenve tapasztaltam, hogy az olajleeresztő csavar meg van szakítva. Volt már valakinek ilyen problémája? Mit lehet ezzel tenni? Mit tanácsoltok?

Előre is köszi a válaszokat...
Helló!
Jutottál valamira a doboztartókkal kapcsolatban?
Én is ezen töröm az agyam.
Gergő
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Szerintem az lesz, hogy lecserélem az olajat, gyertyákat, állíttatok szelephézagot, meg karbi-szinkront (24e-es szervíz) és ha marad a hang, akkor elviszem.
Nincsen esetleg valakinek véletlen oldaldoboztartója eladó?
Esetleg dobozokkal? Csak oldalra kellene nekem.
Vagy ha tud egy pár fotót mellékelni a tartó felszereléséről, az is jól jönne. Lehet gyártanék egyet.
Köszi előre is.
Gergő
Sziasztok!
Ja igen menn yel szerelőhöz aztán majd meg monja mi a baj!Nehogy utána nagyobb baj legyen!Én is repsolt tettem bele de lehet megpróbálom legközelebb a motult!Rakott már valaki az olajba valamilyen adalékanyagot ?Nekem egy kicsit a váltó kattan 1-ből 2-be rakáskor vagy ez alap?Puha a váltó csak kattan de csak 1-2 rakom.
Ja és még annyit, hogy én Motult használok, 10W-40-es volt benne előzőleg majd 10W-50-re váltottam a magasabb hőtűrésű tulajdonsága miatt. Nagyon finoman működik a váltó, de ezt lehet más fórumokon is olvasni, még rosszat nem olvastam róla.
Nekem is volt még szelepbeállítás előtt egy fura hang amit indítás után közvetlenül nem hallottam csak kb. 40-50°C-os olajhőmérsékletnél, aztán üzemmelegen szintén nem hallatszott. Szerencsére szelepbeállítás után elmult, a 3. henger egyik kipuf. szelepe volt kb. 0,25 ami nem sokkal több mint az előírt. Meglepett, hogy ennyi eltérés már hallható. Szerintem is mutatsd meg hozzáértőnek.
próbáld ki mással is.....én most liqui moly-t tettem bele előtte valvoline-t.......legközelebb motul lesz.....mondjuk előbb-utóbb szét kell kapnom a blokkot, de lehet, hogy megvárom míg magától szétesik, hogy mennyit bír......a koppanás sokminden lehet....nézesd meg valahol....
Olajcsere óta már 5500-at tettem bele gond nélkül, lassan esedékes a következő csere. Azóta a hang nem erősödött, nem jelentkezett hidegen egyszer sem. Repsol rész-szintetikus 10W40-est raktam bele. Előző tulajt nem tudom sajna.