Hát a kutya nem szól hozzám mióta nem vagy itt
A 7végén itt lesz Vettel, a brandenburgi kapunál fog gyorsulgatni a Redbulával, szép lesz ilyen hóban :)
Szia Mesóka!
Örülök, hogy így "összefutottunk".
Miért lettél diszkriminálva? Miről maradtam le?
Lelkesen integetek Neked, integessél vissza, onnan az ablakból!
Nem is, mert én minden nap benézek, mint a nőgyógyász de hát én diszkriminálva lettem
Azért megmutatom, milyen volt a ma reggeli látvány az ablakomból:
Beszéltem a Handó Petivel, nagyon vágja a témát!
Csak az a baj, hogy 330km-re van tőlem...
Nyáron még meg tudnám oldani, de most lehetetlen.
Azért köszönöm a címet, még jól jöhet, megjegyzem!
Geggencs! Nekem a tompított az xenon, és nekem is voltak ilyen problémáim! Közben cseréltem aksit, és megszűnt a jelenség! Azóta nem tapasztaltam. Persze nem biztos hogy köze van hozzá, de hátha. Villamosilag tök hülye vagyok. Remélem tudtam ennyivel segíteni.
Szia.
Nos én annak idején simán levágtam barbár módon a csövet, majd egy sima 2-es lemezből vágtam ki egy darabot és lánggal hegesztettük fenekeltük be. Csövet nem használtam mivel csak eltávolítottam az egyik oldali kipufogót a másik oldalra pedig sportdobot raktam.
Hívd fel Handó Petit Mátraszelén Ő kipufogókat készít motorokra biztosan tud segíteni :06302430034
Nem tudom, hogy válasz lehet-e a kérdésedre, de épp tegnap voltam lámpaboltos ismerősömnél biztosítékért, de ez most mellékes. És izzó témában körbeérdeklődtem. Akkor említette, hogy a sima, autóba való halogén izzók nem megfelelőek motorba, a jóval nagyobb rázkódás miatt, motorkerékpárokba lehet kapni speckó belevalót, persze pont duplaannyiért:) Namármost a Xenon esetében ugye ív világít, amiben a rázkódásnak nem tudom mekkora lehet a szerepe a normál működésben. Nekem ez lenne a tippem. Xenonra visszatérve én is gondolkodom a beszerelésén, de valahogy mindenki lebeszél róla, mert hipp-hopp lekapják a rendszámot stb. De találtam egy speckó halogén izzót, amit láttam működés közben, olyan mint a xenon. A szépséghibája csupán az, hogy csak készletben lehet kapni:)
Szép napot mindenkinek...
Sziasztok.Egy kérdésem lenne.Ma este mentem egy kört a motorral.Tompított és a refi is xenon.Mikor városon kívűl mentem,akkor elég sokszor villódzott a tompított majd elment.Refivel mentem haza.Mikor hazaértem és leállítottam kicsit a motort,majd elindítottam újra,megint volt tompított.Mitől lehet ez?
Nekem a régi GSX-750 van, ami gyárilag két kipufogós. Azt valaki átalakította 4:1-be, de valami borzalmas kontár módon, amit szeretnék rendbe hozatni. Jobbra nem tudom bedönteni a gépet, mert azonnal leér, egy sima fekvőrendőrön is fennakadok.
Van egy ismerősöm, aki nagyon szépen hegeszt lánggal, vele csináltattam már csomagtartó rendszert is, szép lett. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen csövet használtál a kawádhoz, mert gondolom a gyári az kevés volt hozzá. Egyáltalán milyen anyagból lehet a leömlőimet megtoldani, közösíteni és csatlakoztatni a hátsó dobhoz? Voltam már két kipufogósnál is, de motort nem vállalnak.
Ha másnak is van ötlete, ne tartsa magában!
4:1:2 rendszert lehet csinálni.
Azt hiszem a régi 750 dupla kipufogó rendszerét lehet feltenni rá.
Nem a megelőző GSX 750F széria, hanem talán 750 EX szériában volt duplakipufogó, amelyik klasszikusabb csupasz fazonú.
- középső sztenderdet le kell szerelni.
- két kipufogó dob kell rá - dupla költség.
- nehezebb fújkálni tőle a láncot (ráadásul még középsztenderd sincs)
Cserébe némileg jobb töltést eredményez, egy-két lóerő javulást.
Hali!
Én csináltam de nem 4:2-bent, hanem 4:1-bent, vagyis átalakítottam anno a kawa zzr-400-asomon, hozzáteszem ez az egyszerűbb. Én nem nyúlnék hozzá bár ha neked két kipuval tetszik hajrá!
még 1 kérdés. Csinált már valaki ezen a fajtán 4:2-ben kipufogórendszert?érdekelne a tapasztalat. én most szeretném,de picit félek tőle,h nem fog sikerülni. Van már valakinek így?
Sziasztok!
Tudna valaki nekem segíteni?2001es évjáratú gsx-750f-es mocimhoz keresek bal oldali motorblokk fedelet. Kb mennyi lehet használtan? és hol tudok ilyet szerezni?
Jelentem levizsgázott a motorom, 9-re mentem, majd 2 és fél órát vártam, mivel már hárman voltak előttem autóval akkor minek az időpont, nem?
Na de azért jó volt otthon menni kicsit
A 7végén itt lesz Vettel, a brandenburgi kapunál fog gyorsulgatni a Redbulával, szép lesz ilyen hóban :)
Örülök, hogy így "összefutottunk".
Miért lettél diszkriminálva? Miről maradtam le?
Lelkesen integetek Neked, integessél vissza, onnan az ablakból!
Azért megmutatom, milyen volt a ma reggeli látvány az ablakomból:
Eladtam a motort, nem írogatok ide, - benézni benézek -meg is murgyelt a GSXF 750 topik!
Csak az a baj, hogy 330km-re van tőlem...
Nyáron még meg tudnám oldani, de most lehetetlen.
Azért köszönöm a címet, még jól jöhet, megjegyzem!
Nos én annak idején simán levágtam barbár módon a csövet, majd egy sima 2-es lemezből vágtam ki egy darabot és lánggal hegesztettük fenekeltük be. Csövet nem használtam mivel csak eltávolítottam az egyik oldali kipufogót a másik oldalra pedig sportdobot raktam.
Hívd fel Handó Petit Mátraszelén Ő kipufogókat készít motorokra biztosan tud segíteni :06302430034
Szép napot mindenkinek...
Nekem a régi GSX-750 van, ami gyárilag két kipufogós. Azt valaki átalakította 4:1-be, de valami borzalmas kontár módon, amit szeretnék rendbe hozatni. Jobbra nem tudom bedönteni a gépet, mert azonnal leér, egy sima fekvőrendőrön is fennakadok.
Van egy ismerősöm, aki nagyon szépen hegeszt lánggal, vele csináltattam már csomagtartó rendszert is, szép lett. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen csövet használtál a kawádhoz, mert gondolom a gyári az kevés volt hozzá. Egyáltalán milyen anyagból lehet a leömlőimet megtoldani, közösíteni és csatlakoztatni a hátsó dobhoz? Voltam már két kipufogósnál is, de motort nem vállalnak.
Ha másnak is van ötlete, ne tartsa magában!
Azt hiszem a régi 750 dupla kipufogó rendszerét lehet feltenni rá.
Nem a megelőző GSX 750F széria, hanem talán 750 EX szériában volt duplakipufogó, amelyik klasszikusabb csupasz fazonú.
- középső sztenderdet le kell szerelni.
- két kipufogó dob kell rá - dupla költség.
- nehezebb fújkálni tőle a láncot (ráadásul még középsztenderd sincs)
Cserébe némileg jobb töltést eredményez, egy-két lóerő javulást.
Én csináltam de nem 4:2-bent, hanem 4:1-bent, vagyis átalakítottam anno a kawa zzr-400-asomon, hozzáteszem ez az egyszerűbb. Én nem nyúlnék hozzá bár ha neked két kipuval tetszik hajrá!
Köszi a tippet!
Tudna valaki nekem segíteni?2001es évjáratú gsx-750f-es mocimhoz keresek bal oldali motorblokk fedelet. Kb mennyi lehet használtan? és hol tudok ilyet szerezni?
Na de azért jó volt otthon menni kicsit