Szivesen , amikor megvettem a GSX-et a szervizes a Motul 10W-40-est ajánlotta, nagyon jó olaj. A legutóbbi olajcserénel 10W50-es szintén Motul került bele (magasabb hőtűrésű).
Szelepellenörzés (beállítás) 12ezer km-enként.
Megnéztem egy térképet,ott a mednyánszky utca után lessz egy régi gyár ha jól emlékszem akkor annak az udvarán a portás segített,hogy egész belül van a bontó..Esküdni azért nem mernék rá de így emlékszem..
Szia,én is ilyen bajban voltam.. KB tudom csak elmondani hol vettem..Az üllői úton mész kifelé elég sokat kell menni ameddig a villamos nem keresztezi az üllői utat,pont a keresztezés után bemész balra és ott van egy régi gyárterület amit darabokra bontottak azon belül van egy motorbontó neki akkor is volt több darab az a tartó konzol is volt hozzá..
Az inazumában csak 19500 volt, olaszból behozott motor, hagyományos körszámlálós km órával. Nem hittem én se el amit az óra mutatott, aztán az első szelepbeállítást mesterre bíztam, ő nyugtatott meg, mert a szelepmechanizmus sokat elárul. Vagy valós az állás, vagy minőségi olajat használtak és ha tekertek is az órán megbecsülték előttem. Akik értenek hozzá látják az állapotát ha leveszik a szelepfedelet, egy szelepbeállításra meg nem árt még beruháznod, legalább látod mi a helyzet.
én magam még nem csináltam és nem is fogom soha ....viszont sok helyen megteszik ezt......azt, hogy mennyi van valójában a motorban nem fogod megtudni soha, csak annyit tudsz tenni, hogy megnézeted rendesen valahol a motort és kiderül milyen állapotban van...
kérdés: 2000-es 750F-es digit km számlálót vissza lehet pörgetni? mert most vettem ilyet olaszba 28000 km-rel, de csak 10 éves! évente 2800 km nem túl kevés? ha valaki tud magyarázatot, fizetek egy sört debrecenben!
Ha csak a külső búrája tört össze, akkor van egy lámpám, aminek a feneke tört szét... A kettőből építhető egy.
Igaz össze van hegesztve a lámpa hátulja a búrája, de kis barkácsolással szétválasztható és összeragasztható.
De ha nem akarsz szenvedni, akkor vegyél bontóból, néha meglepően alacsony áron beszerezhető egy-egy darab.
Elmész egy fényező kellékeket árusító helyre.
Vegyél 2000-es lakkpapírt, és polirozó pasztát, esetleg fúrógépre szerelhető polirozó szivacsot.
Ha szemmel láthatóak a karcok, akkor kicsit csiszold fel a felületet a 2000-es lakkpapírral - vízbe mártva és úgy csiszolva. Ne ijjedj meg írtó ronda lesz a csiszolás után (matt). Viszont a pasztával fényesre tudod polirozni - vízes szivaccsal, egy kis pasztát kell felkenni, majd dörzsölni a végén száraz ronggyal fényes törölni.
A lakk csiszolva fehér színű - ha színes lenne, akkor már a festéket csiszolod. No - ekkor vidd el fényezőhöz, mert egyszerű és olcsó újralakkozni a felületet.
De ha nem bizol magadban, akkor vidd el fényezőhöz polirozásra - ez egy alkalommal olcsóbb, mintha mindenféle szereket vásárolnál.
Autósboltban kapható polirozó, színező kenceficéket ne vásárolj, nem érnek semmit.
Nem, csak három szürke folt lett a sok rázkódás miatt... az alapozó még pont nem látszik Az egyik a tankon, a másik kettő pedig az oldalidom tetején... a két oldalsó a táska szélének a rázkódásától... a tankon azt én csináltam, mert béna voltam
Szelepellenörzés (beállítás) 12ezer km-enként.
Szerinted a repsol 15w50-es olaj jónak számít?
Kérdés: akkor honnan lehet megállapítani, hogy hány km van a blokkban? Tied a sör..
Igaz össze van hegesztve a lámpa hátulja a búrája, de kis barkácsolással szétválasztható és összeragasztható.
De ha nem akarsz szenvedni, akkor vegyél bontóból, néha meglepően alacsony áron beszerezhető egy-egy darab.
Talán a bandit fórumozók tudnak neked segíteni kérdezd meg ott, ez a gép nagyon sok mindenben megegyezik a bandittal.
Erdeklodnek tudna nekem valaki 2008. GSX650F-hez manualt.
Megkoszonnem.
Szep idot mindenkinek.
Elküldöm mélben a részleteket!:-)
Azért köszi.
Vegyél 2000-es lakkpapírt, és polirozó pasztát, esetleg fúrógépre szerelhető polirozó szivacsot.
Ha szemmel láthatóak a karcok, akkor kicsit csiszold fel a felületet a 2000-es lakkpapírral - vízbe mártva és úgy csiszolva. Ne ijjedj meg írtó ronda lesz a csiszolás után (matt). Viszont a pasztával fényesre tudod polirozni - vízes szivaccsal, egy kis pasztát kell felkenni, majd dörzsölni a végén száraz ronggyal fényes törölni.
A lakk csiszolva fehér színű - ha színes lenne, akkor már a festéket csiszolod. No - ekkor vidd el fényezőhöz, mert egyszerű és olcsó újralakkozni a felületet.
De ha nem bizol magadban, akkor vidd el fényezőhöz polirozásra - ez egy alkalommal olcsóbb, mintha mindenféle szereket vásárolnál.
Autósboltban kapható polirozó, színező kenceficéket ne vásárolj, nem érnek semmit.
Vagy sikerült az alapozóig karcolnod?
Én pénteken, és szombaton ott leszek
http://www.karasnafesztival.hu...
Generátor hibákat javítok jó 20 éves tapasztalattal.
Itt vannak a részletek: http://indukcio.uw.hu