Vannak műanyagok amik hagyományos autógittel is javíthatóak, de speciális gitt rugalmasabb és több az esély, hogy kikeményedés közben nem oldják a műanyagot.
Az alapozó fajtája sem mindegy mert a festék is hajlamos kölcsönhatásba lépni a műanyaggal és rücskös összefutott felület keletkezhet száradás után.
Nem vagyok profi festő csak próbálkozok, te viszont szerencsés helyzetben vagy a feleséged festékboltos jártassága miatt így nem lesz gond megtalálni a legjobbat. gitt alapozó
Sziasztok!Köszönöm szépen a jókivánságokat! Igen a 100 le szertintem is kérdéses mert nincs viszonyítási alapom majd ha talizunk akkor megnézitek A festés valóban nem lenne rossz ha nem csúsztak volna vele ,de így sajna kell majd rá.Laci mivel szoktál alapozni meg ekőtte glettelni a műanyag szpojler-re?A feleségem festékboltba üzletvezető ugyhogy azt mondta tud keverni autofestéket holnap hoz is ha minden igaz:)By Ubi
Szép a gép szerintem így képről a festése is jó! Jó áron vetted! Grt!
A 75 kw viszont nem baráti adózás szempontjából főleg ha tényleg nem is annyi.
A gsxF- feliratot mindenképp vegyél rá, nem olcsó pár éve ha jól emlékszem 7500 ft kértek érte, az amerikai modellekre oda katana felirat szokott kerülni.
A gixxer blokk tuti, a 80 lovat pedig a gyári fojtásnak köszönheti. Ha jól tudom a karburátorban vannak gátló pöckök, amik nem engedik egy bizonyosnál jobban kinyílni a pillangószelepet. Bár a lég-olaj hűtés valóban régebbi korszakot idéz. Majd megnézem melyik gixxerét kapta a boci..
és csak jó esetben van benne gixer blokk........lehet, hogy inkább a banditra hajaz, de ha mégis gixer akkor abból igencsak a 90'-es évek elejéről amikor még az is csak 80LE körül mozgott..... .....még nem volt alkalmam szétkapni a magamét megnézni tüzetesebben, hogy melyik csak ezt hallottam....... .....sajnos télen úgyis szét kell szednem mert a váltó sír és nehéz váltani.....gondolom nem túl jó olajat tettek eddig bele...... ....
Igen, mert ha azt vesszük, hogy a 1999-es GSXR 600 SRAD 100 lóerős, a bociban pedig minimum egy generációval régebbi gixxer motor van... Nem véletlen van a 600-as boci 75 lóra fojtva. Épp ez szavatolja azt, hogy hosszíbb ideig lehessen élvezni, és ne lehessen szétpörgetni.
Szép kis boci:) Tetszik a szine, én mindig is sárga fun voltam:) Képról nézve nem vészes a festése, bár a mintája személy szerint nem jön be. Az európai kissé visszafogottabb. Sötét plexit vajh hol lehet kapni a bocira?
ŐŐŐ izé 2004 évj amerikai modell 620'e ft volt a vételár, sajna júliusba lejár a műszaki,a forgalmiba 75 kw van azaz 102 le!Állítólag az amerika modell ennyi szemben az európaival ami ugye 80le.Bár hozzáteszem pont azért vállasztottam a gsx-f600,hogy ugye 80 le mert nem akartam 100 le vel "kezdeni" ,de nem vészes elég jól kezelhető,a fékek is jók szinte új gumival adta a tulaj el uj aksi mert pont előtte szart be a régi.Vannak külső sérülései csúszásból adodoan de már javítva vannak az elemek ,de nem vészes inkább csak már egy festés kell majd neki.Még eredeti a festése mert rajta vannak a mtaricák (a gyári kis matricák)állítólag azokat ne is veygem majd le róla festésnél se le kell ragasztani. Na ma meg jó fos idő van .By Ubi
Na sziasztok! Tegnap szerencsésen hazaértünk! Hála égnaek semmi baj nem volt az eső is kibírta mig hazaéertünk (ezt a mázlit).A gép szinte tökéletesen működött és remélem fog is még egy darabig:)! 5 litert volt 62 mph=100km-en a fogyasztás,volt benne 170 is de átlagh 110-120. Úttartás naon jó a tükrök szinte tökéj .By
Szomorúak vagyunk ( vagyok) Mesóka!
Mi lesz velünk Nélküled? Teljesen elkallódunk, vagy ami még rosszabb, esetleg elqrvulunk itt!
De ha menni kell, akkor menni kell! Majd azért néha írj, hogy mi van veled, stílusosan pedig ég veled!
Hello Srácok, holnapután indulok vissza Berlinbe
A költöztetők felteszik a motort már holnap a kocsira, költözik a boci is velem. Gyári dobot vissza tesszük, a Xenont bevállalom, lesz ami lesz, majd így csinálok a rendőrbácsiknak:
Lehet hozzám túrát szervezni, ha gondoljátok
A gyári méret 170-es, csak az Avon csalóka a mintája miatt mert szélesebbnek látszik, de az is 170-es.
Az oldaltartó csak akkor lesz fent ha több napra kell pakolni, ezért volt lényeg, hogy minél gyorsabban le lehessen szedni. Amúgy általában csak középdobozt használok egynapos motorozáshoz.
Sok szerencsét holnapra
Az alapozó fajtája sem mindegy mert a festék is hajlamos kölcsönhatásba lépni a műanyaggal és rücskös összefutott felület keletkezhet száradás után.
Nem vagyok profi festő csak próbálkozok, te viszont szerencsés helyzetben vagy a feleséged festékboltos jártassága miatt így nem lesz gond megtalálni a legjobbat.
gitt
alapozó
Szép a gép szerintem így képről a festése is jó! Jó áron vetted! Grt!
A 75 kw viszont nem baráti adózás szempontjából főleg ha tényleg nem is annyi.
A gsxF- feliratot mindenképp vegyél rá, nem olcsó pár éve ha jól emlékszem 7500 ft kértek érte, az amerikai modellekre oda katana felirat szokott kerülni.
:-)
Mi lesz velünk Nélküled? Teljesen elkallódunk, vagy ami még rosszabb, esetleg elqrvulunk itt!
De ha menni kell, akkor menni kell! Majd azért néha írj, hogy mi van veled, stílusosan pedig ég veled!
A költöztetők felteszik a motort már holnap a kocsira, költözik a boci is velem. Gyári dobot vissza tesszük, a Xenont bevállalom, lesz ami lesz, majd így csinálok a rendőrbácsiknak:
Lehet hozzám túrát szervezni, ha gondoljátok
Az oldaltartó csak akkor lesz fent ha több napra kell pakolni, ezért volt lényeg, hogy minél gyorsabban le lehessen szedni. Amúgy általában csak középdobozt használok egynapos motorozáshoz.
Sok szerencsét holnapra