Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Fada!

Szerinted ebben a fórumban a Fazert fogjuk ajánlani?
Ha már GSXF és hiányzik a plusz tíz lóerő, akkor miért nem 750-es?
A két típus között szerintem az dönt, hogy neked melyik tetszik!
Sziasztok,

új fórumozó vagyok, a következő szezontól szeretnék én is belépni a motorosok közé (ha befogadnak ;)). Egyszóval motorvásárlás előtt állok, ehhez szeretném kérni a tanácsotokat.

Alapvetően egy olyan nagymotort szeretnék venni, ami egyrészről kezelhető egy majdnem kezdőnek (sok robogó, olyan 500 kilométer 500-as masinákon, plusz a jogsigyakorlás), ellenben relatíve nem nőném ki hamar. Fentiek miatt a 400-as kategória eleve kiesett, mivel a mázsámhoz nem hiszem hogy passzolna. A két versenyző, ami bennmaradt: Suzuki GSX 650 F, ill. FZ6 Fazer S2. Mivel kifejezetten 650-es GSX F topikot nem találtam, itt érdeklődnék, hátha esetleg vannak tapasztalatok. Eddig csupa jót olvastam róla, ami egy ici-picit a Fazer felé billentené a mérleget, az a plusz tíz lóerő - amire elsősorban nem nagyzolás miatt lenne szükség - és a lényegesen újabb technika. Ami a Suzuki felé billenti a mérleget, az a teljes idom, ami nagyon szép, a tesztekben olvasott kifejezetten jó vélemények, na és persze a kék-fehér színkombináció, ami kölyökkorom bálványát, a GSX-R-t idézi. Nomeg újonnan is baráti az ára, használtan meg egy egyéves férne bele a büdzsébe, míg Fazerből max. egy 2008-as.

Egyszóval: ha vannak pro és kontra érveitek, kérlek osszátok meg velem, sokat segítenétek.

(Elsősorban túrázásokra használnám, nem délutáni hangversenyre a belvárosban, de azért nem árt, ha van valami sportos érzése is, annyira még nem vagyok öreg.)

Előre is köszönöm a segítséget!

Fada
Én másfél éve megvettem a láncot is mert azt mondták biztos hogy cserélni kell. 23 ezres did vezláncot vettem azóta is a fiókban pihen, remélem nem romlott meg .
nagyjából erről beszélek........
az enyémben 46000 van elvileg és biztosan nem volt még cserélve a vez. lánc és az utóbbi 10000km-t többnyire tiltás körül tette meg és csöndes a gép.......hébe-hóba szoktam javítgatni motorokat és a vez. lánccsere utáni gépeknél érdekes módon többnyire megmarad a csörgés.....nagyon ritka, hogy tényleg cserélni kelljen a láncot inkább a vezető vagy a feszítőt..... .....az tény viszont, hogy a legtöbb helyen ha csörög rögtön a vez. lánccserével kezdik, azután pedig megkeresik, hogy valójában mi csörgött....
Hali mindenkinek. A gyári vez. lánc nem nittelő szemes, az végtelenített ezt rendes márkaszervizből tudom , mert már én is akartam a láncot cserélni de nem kellett. Tehát ha nittelős van benne és kevés km akkor lehetséges hogy vissza van tekerve az óra. De lehet bele gyári láncot is tenni de ahhoz nagyon szét kell kapni a blokkot és az nem kis lóvé.
Szia!
Én egri vagyok szoktam a Mátrában motorozgatni, ha elállna már végre ez a rohadt eső talán összefuthatnánk vmikor.
Szi a, Mesóka!
Csinos vagy, mint mindig! Ja, újság van: eladtam a bocit. Hondára váltottam. Hááát...... ez van, így hozta a sors. Muszály volt.
Viszont nem ment messzire, a tesóm vette meg.
Hali!
Most jól meg vagyok ijedve.
Az én bocim 2007 07. 26.-iforg.helyezésű--új volt--és 41.500 körül billeg a számálója.
Tehát, jövőre vezérmű lánccsere?
Hali.Nekem Bódis kipuff van ugyanúgy csővel és nagyon faszán szól
Nem vagyok Úr és általában a csővel együtt van, ott a blokk alatt csatlakozik össze... Nekem személy szerint Raptorom van, itt "lőttem" a fórumon és imádom!
Jó Napokat Urak!

A következő kérdéssel, és kéréssel fáradtam köreitekbe.
Jó barátom rendelkezik egy Suzuki GSX-F 600as Bocival.
Szeretnénk őt meglepni egy sport dobbal.
Most gyári dob van fent, és a kipufogó cső, valamint a dob heggesztve van.
Tehát az a kérdés, hogy ezeknél a tipusoknál hogy működik egy dob csere? /szükséges komplett rendszer, vagy elég a dob?/

Valamint, mi az amit ti használtok, és bátran ajánlanátok?
Minden szemszögből!

Segítségetek előre is köszönöm!

Széles utat benzinkutat!
A vezérműlánc 50ekm-ként esedékes, kb. 3 cserét bír ki a motor - kb. 200ekm-t, utána már a lánckerék fogak kopása miatt nem érdemes.

Ahol 50ekm előtt kell cserélni, én inkább arra gondolnék, hogy visszatekerték az órát. Megvetted 20ekm-rel, de akkor valójában 35ekm volt a motorban

Aki 50ekm után cserél, annak gratulálok, valszeg a legjobb olajat használta és mindig autópályán ment gázelvétel nélkül 120-szal. Rosszabb esetben 50ekm-t tekertek vissza az órában és már volt vezérműlánc cseréje
Szerintem kár fantázialgatni a vezérműlánc állítólagos cseréjéről hang alapján... Mikor szervizben szelepeket állítanak - minden 12 ezer km-en - akkor egy egyszerű mozdulattal megállapítható, hogy csere érett a vezérműlánc. Nem szokott hirtelen megszakadni - nem úgy mint a szíj -, ezért elhalasztható a csere, bár nem érdemes.

Úgy kell megnézni a lánc kopását, hogy ahol felfekszik a lánckerékre ott megpróbálod sugárirányban kihúzni egy szemet - két ujjal. Amennyire sikerül kiemelned, annyira kopott. Egy új láncot meg sem tudsz mozdítani, egy kopott láncot 1-2mm is sikerül kihúznod.
Egyénként ez a módszer nem csak a vezérműláncnál, hanem a kereket hajtó láncnál is működik.
Hali!
Nekem is elkezdett csorogni a vezermulanc 39 ezernel a 99-es gepemben. Foleg hidegen volt hangos, aztan elcsendesedett. Tobb emberrel beszeltem mindenki azt mondta h meg korai, 39nel meg nem kene, blablabla... Aztan elvittem szerelohoz, szetszedte, megnezte. Megallapitotta hogy teljesen kesz van, szoval ki lett cserelve. Kerdeztem tole is hogy nem korai-e. Azt mondta egyaltalan nem, teljesen hasznalatfuggo, de 39nel egyaltalan nem furcsa.
udv,
SAiNt2102
Sziasztok! (ismét)
Még azt szeretném megkérdezni, hogy ki szokott Gyöngyös-Mátra környékén gurulgatni mostanság egy fekete bocival?
A múlthéten láttam a márkatársat, de mire feldolgoztam az infót(180km/h-nál) szemből már eléggé eltávolodtunk és eléggé sietős volt, nem tudtam kidobni a vasmacskát!(azt hiszem Gyöngyös és Detk között a régi 3 főúton futottunk össze)
Ha a kolléga környékbeli, akkor szívesen meghallgatnám a tapasztalatait, ha összefutnánk!
Sziasztok!
Üdv:Satya
Szavazok:-)

Két fő, de inkább csak egy nap, esetleg kettő!
Sziasztok!

Sajnos Én is hasonló problémával küzdök.Hidegen van egy kis csörgő hangja a gépemnek(2002.-es 750) de egy 5p járatás után ez a jelenség megszűnik és úgymond OK minden.
Tavasszal vettem a gépet és azonnal átnézettem egy (állítólagos) profi szerelővel.
Az volt a diagnózis, hogy jövő szezonban készüljek egy lánc cserére.
42 000 km-nél még ez nem korai?
Ha valaki tudna esetleg a jelenséghez hozzászólni, azt előre is köszönöm!
Illetve, tudnátok abban segíteni, hogy hol tudok fehér első irányjelzőket beszerezni a bocira?

Sziasztok!
Üdv:Satya
ha valami elkezd csörögni rögtön a vez. láncra fogják és csere azonnal......azután a hang megmarad és megmagyarázzák, hogy a vez. lánc nagyon rossz volt, de valami másnak is van hangja, de azt majd elég a nagygenerálnál cserélni....
Hali. Az én 600-asomba 57460 km van, de nekem még nem kellett vez. láncot cserélnem. Tavasszal voltam szelephézag ellenőrzésen akkor megnézettem a vez. láncot is és azt mondta a szerelő hogy nincs gond vele még sokat elmegy.
Van egy automata láncfeszítő középen hátul, de ez nem szokott tönkremenni. Ha csörög, akkor cserélni kell.
igen . amikor gázt adok akkor elhallgat alapjáraton nincs zaj csak amikor visszaengedem a gázt.
biztos, hogy a vez. lánc csörög?......40000-nél még nem annyira kéne, az enyémben 46000 van és teljesen csendes....
Sziasztok
lenne egy kérdésem 40000 km van a mociban 1999-es 600-as eléggé csörög a vezérműlánc.
kérdésem: lehet e utánállítani húzni rajta, vagy mindenképpen cserélni kell
Előre is köszi
Sziasztok
Simán!

:-DDDDD