De hát ez nooormális motor... nagy, nehéz, gyenge, elavult, és még önfejű is. Mi kell még? Szerelem első látásra Nekem is ilyen van Üdv a klubban. Sumakker írigykedik mert neki csak fekete jutott Vazzzz most nézem az enyém is fekete... Akkor tényleg a tiéd mégse nooormáális
Juhúúú, hát ne tudjátok meg szuper kis túra volt, én úgy elfáradtam, hogy már beszélni is alig bírtam itthon Le is léptem egy icipicit korábban, de íme néhány fotó
Köszönöm az infót! De mindegyik haverom aki hallotta a gépet ketyegni azt mondta hülye vagyok, mert nem csörög-zörög sehol. Lehetséges hogy bebeszéltem magamnak a zörgést. De biztos ami biztos megnézetem szerelővel mert csak úgy fogok megnyugodni.
Előrefelé RES (tartalék),
Hátrafelé PRI (leengedés)
Én mindig RES állásban tartom a csapot.
Olyan még nem volt, hogy kifogyott volna a benya.
De olyan már volt 2x is, hogy előzés közben ON állásban kifogyott - 130-nál kotoroszni a bal térdemnél, hogy újra mehessek....
Oké... Én nem akartam megkérdezni, de sehol nem találom a neten!
Mikor, hogy áll a benzincsap? Azt tudom, hogy lefelé van nyitva, de a többit nem! Áááááááá bocsi a kezdő kérdésért, de tényleg feltúrtam a netet!
Mesibaba! Jól jött a kupon köszi!
A csajszim gyorsan fel is használta:-D
a nyúl
Ennek örülök. Mikor, honnan indultok, és mi a tervezett útvonal egyébként? Hátha mégis úgy alakul a programom, hogy tudok menni, és akkor tudjam, hogy hová kell mennem
Igen igen, legnagyobb örömömre, végre kész van
Úgy kezdődött, hogy folyt belőle a benzin, de nem találtuk meg honnan, majd a hazafele úton állandóan megállt, aztán 6 liter benzines olajat engedtek le belőle a 3 helyett beállították a karburátort, aztán most újból szépen muzsikál
A Patron felöli feszítőt csak akkor tudod kicserélni, ha teljesen megbontod a blokkot, de akkor már érdemes kicserélni mindent. csapágyak, dugók gyűrük, szimeringek. stb. ez viszont eléggé nagy költség. Ha nagyon zörög a lánc akkor tudom tanácsolni hogy a hengerfejig szedd csak szét, cseréld ki a vezérműláncot, a hátsó feszítőt és a első vezetőt,(a feszítő patron felölit azért ne mert ahhoz szét kell bombázni teljesen(alul fogja egy csavar.)) de ha már ezt megtetted akkor cseréld ki a szimeringeket is . persze elősször nézd meg a hengerekben a kompressziót, mert ha nincs akkor és kicseréled ezeket akkor a sz...nak adtál egy pofont.
kb árak:
Vezérműlánc 20 e, a két feszítő: 10 e. hengerfejtömítés 10 e, szimeringek 10 e.
ja és a gyári vezérműlánc végtelenített, nincs nittelőszem, ha ezt akarod felrakni akkor teljesen szét kell kapnod a vasat. az után gyártott láncokhoz (pl.: RK) van nittelőszem és át tudod fűzni a hengerfej leszedésével.
Én is mentem volna, ha nem másfelé mentem volna
Túráztam egyet két csopper között...
Nem is értelek! Nem szeretsz előzés közben a lábad alatt kotorászni? Pffff...
Hátrafelé PRI (leengedés)
Én mindig RES állásban tartom a csapot.
Olyan még nem volt, hogy kifogyott volna a benya.
De olyan már volt 2x is, hogy előzés közben ON állásban kifogyott - 130-nál kotoroszni a bal térdemnél, hogy újra mehessek....
Mikor, hogy áll a benzincsap? Azt tudom, hogy lefelé van nyitva, de a többit nem! Áááááááá bocsi a kezdő kérdésért, de tényleg feltúrtam a netet!
Mesibaba! Jól jött a kupon köszi!
A csajszim gyorsan fel is használta:-D
a nyúl
Úgy kezdődött, hogy folyt belőle a benzin, de nem találtuk meg honnan, majd a hazafele úton állandóan megállt, aztán 6 liter benzines olajat engedtek le belőle a 3 helyett beállították a karburátort, aztán most újból szépen muzsikál
Ki tart velem?
kb árak:
Vezérműlánc 20 e, a két feszítő: 10 e. hengerfejtömítés 10 e, szimeringek 10 e.
ja és a gyári vezérműlánc végtelenített, nincs nittelőszem, ha ezt akarod felrakni akkor teljesen szét kell kapnod a vasat. az után gyártott láncokhoz (pl.: RK) van nittelőszem és át tudod fűzni a hengerfej leszedésével.
elsőt szeretnék ez az infó kimaradt