Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy látok itt az apró részben, féktárcsa készítőket (pl. tápat tomi) mit gondoltok ezekről a féktárcsák minőségéről és tartósságáról? nekem csak sima utcai használatra kellene a motorra, nem stuntra, de sokallom a 35 ezret a 2 tárcsáért a 90-es vasamra, megéri inkább megvenni rá a "gyári" még jó állapotban lévő tárcsákat, vagy jó ez az egyedileg készített tárcsa is? tapasztalatokat és véleményeket várnék, előre is köszönöm annak aki segít...
Kérdezheted Gomba gomba...
No fényképet mellékelek, majd, ha kell, de csak kívülről.
Eredetileg ez a Bionic féle link ment volna rá, de a szerelő lebeszélt, mondván, hogy belecsavarhatja az esés a gombát a blokk hűtőbordák közé. Szerintem ez is jó lett volna, de halgattam rá, és így egy LSL gomba van ráoperálva, ki van fúrva az oldalsó idom. A furat kicsit lentebb, és előrébb van mint az alsó ovális rés(alsó idom első két csavarja között, és kb 4 centivel felette még a feketében van a lyuk. Ezt jól megaszondtam), és ott virít a drága. Mintha gyári lenne.
Szerelőm csinálta(kawaszati.hu), én csak imádkoztam, hogy ne rontsa el. Lett neki csinálva szép konzol, és össze lett kötve a két oldal, hogy fix legyen. Így esésnél nem csak az a vázrész tart, amire esel, hanem a másik oldal is. Tesztelve még nem volt, és nem is akarom :)
Kipufogó: Hm... jó nagy akrapovic gixxer... de inkább a képek beszéljenek.
Képek, még gomba nélkül tavaly: Képek
Csak a bejegyzés miatt kötözködik :D Én megvenném a helyedben. Az én dögöm is annyi volt. Csak 2001-es, és nem volt kitűnő, csak jó állapotban Azóta kicsit megszántottam a bal oldalát, hogy egyedi legyen Majd megy fényeződni, mert nem volt rajta bukógomba. De már van
Én is most vettem egy gsx750f-et ezért nincs sok tapasztalatom de egy kis utána járás után az R17.hu-ról rendeltem Road Attack-ot(53000Ft).A 2-ről még senkinek nincs tapasztalata ezért az 1-est választottam.Üdv.
Szia ! Agyári dunlop egy 1kalap sz.. a conti road attack-hoz képest.
Nekem már a második megy elöl. Most a Conti mition-t pronálom ez is tetszik. Több a minta (eső száraz)
Az utóbbi tovább bírja. A boci olyan orr nehéz mint egy mozdony ezért fogy az első jobban.
Sportdobbal műszakira.
Nekem Yoshi dobom van. A műszakin a srác megnézte, meghallgatta, majd mondta hogy jó a hangja de még megfelel. Mindezt fülre, semmit műszer.
Igaz nekem bent van/volt a hangtompító síp (db killer). Viszont semmi "E" jelet nem keresett.
Miért ragaszkodsz a 150-es (gyári) mérethez?
Szinte mindenki átáll(t) a 160-as méretre, és még nem hallottam panaszkodni senkit. Nekem is az van. Gondold át mégegyszer.
Azt hiszem megfogadom a nálam okosabbak tanácsát és Conti Road Attack 2 kerül fel. Viszont nem igen találtam sehol Road Attack 2-t a gyári méretben pedig ezt preferálnám
Tud valaki valami helyet ahol kapható 150/70ZR17 69W méretben ez a típus? Előre is hálás köszönet!
Ha a gyári gumid van az sürgősen cseréld le, már azért is mert az tuti el van öregedve a tavaly előtti motorkiállitáson kináltak nagyon jó áron metzeler gummát csak az volt a baj vele hogy már akkor is 8 éves volt. Én egyébként most vettem conti motiont csak ajálani tudom a road attack drágább de semmivel sem jobb szerintem.
Ahogy azt már sokan sokszor mondtuk Conti RoadAttack. Ebből most már megjelent az új típus a RoadAttack2. Én ezt tenném rá, vagy vadásznék jóárasított maradék régi RoadAttack-ot. És persze hátra 160/60. Árban majdnem egyformák, kb 60 körül párban.
Hello! Én most teszek rá hátra 1 michelin pilot power gumit 160/60x17 méretben. azt mondták, hogy jó, úgyhogy rajta. Csak lenne már jó idő, hogy mehessek, mert ebben a zimában nincs hangulatom
No fényképet mellékelek, majd, ha kell, de csak kívülről.
Eredetileg ez a Bionic féle link ment volna rá, de a szerelő lebeszélt, mondván, hogy belecsavarhatja az esés a gombát a blokk hűtőbordák közé. Szerintem ez is jó lett volna, de halgattam rá, és így egy LSL gomba van ráoperálva, ki van fúrva az oldalsó idom. A furat kicsit lentebb, és előrébb van mint az alsó ovális rés(alsó idom első két csavarja között, és kb 4 centivel felette még a feketében van a lyuk. Ezt jól megaszondtam), és ott virít a drága. Mintha gyári lenne.
Szerelőm csinálta(kawaszati.hu), én csak imádkoztam, hogy ne rontsa el. Lett neki csinálva szép konzol, és össze lett kötve a két oldal, hogy fix legyen. Így esésnél nem csak az a vázrész tart, amire esel, hanem a másik oldal is. Tesztelve még nem volt, és nem is akarom :)
Kipufogó: Hm... jó nagy akrapovic gixxer... de inkább a képek beszéljenek.
Képek, még gomba nélkül tavaly: Képek
Ez az erdei gomba engem is érdekelne...........
tavaly feldöntöttek miközben egyhelyben álltam..
+ a fényző is............
.......és kipuff dob is./gyári vagy sport/
üdv: Tommy
Nekem már a második megy elöl. Most a Conti mition-t pronálom ez is tetszik. Több a minta (eső száraz)
Az utóbbi tovább bírja. A boci olyan orr nehéz mint egy mozdony ezért fogy az első jobban.
üdv: Tommy
.......és ajánlom mindenkinek a Straussz gumisokat.
Bp XVII ker volt hungarocamion telep!
Az utóbbi időben eltűntem. Elhúztam külföldre.
Már nagyon várom az áprilist megyek haza a bocimért!
Ha tud valaki eladó gyári kipufogó dobot az biz érdekelne!
üdv: Tommy
Nekem Yoshi dobom van. A műszakin a srác megnézte, meghallgatta, majd mondta hogy jó a hangja de még megfelel. Mindezt fülre, semmit műszer.
Igaz nekem bent van/volt a hangtompító síp (db killer). Viszont semmi "E" jelet nem keresett.
Szinte mindenki átáll(t) a 160-as méretre, és még nem hallottam panaszkodni senkit. Nekem is az van. Gondold át mégegyszer.
Tud valaki valami helyet ahol kapható 150/70ZR17 69W méretben ez a típus? Előre is hálás köszönet!
Remélem szakadni fog a hó és mínusz 3 lesz...
Jön a jóidő!
Sportdobbal le lehet műszakiztatni a masinát?
E-betű kell bele?
Gergő
Vagy Metzeler Z6.
Pl itt: http://www.kekhold.hu/