Jól tetted, aranyos kisfiad van. Viszont motorozni ne engedd, mosladék veszélyes egy valami! Ja, a motorod se rossz, mármint az a fehér sárvédős kis mütyürke.
Igérem irok meg még videót is teszek fel a gépröl csak jöhetne már az a kibaszott Tavasz unom a havat elegem van belölle MOTOROZNI AKAROK ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Hali mindenkinek ma lett kész a gép kivetük az F-es blokkot és átraktuk az R-est komplett elektronikával meg mindennel minden passzolt hálistannek de majd tavasszal meglátjuk h mien lessz de tudjátok mit furcsálok h az F-esnek nagyobb a karbia mint az R-es nek de mégis 2szer olyan jol veszi a lapot a gép majd intézem a papirokat mert sztem marad ez a blokk benne irtam h átrakom a cuccokat de ugy döntöttünk h ha lúd legyen kövér és ment az egész blokk na további szép napot hali.
Igen elfér az 1100 - blokk is mint előzőleg írtam vala.
Viszont fontos, hogy csak az Air/Oil - cooled változat, tehát az 1993 -tól gyártott vizes blokk már NEM !
Egy pár héttel ezelőtt írtam hogy a gixer 750-es blokkja lenne a legjobb tuning komplett elektronikával átépitve mivel a boci blokkja nem forog annyit mint a gixeré.
Az 1100-es blokk is elfér a bociban ?
Változás biztos lenne, ergo jobban menne a motorod !
Hirtelen nem tudnám megmondani hogy hol alkalmaztak még fojtást a karburátorokon kívül a bocinál. (Utána kéne néznem). Sanszos, hogy a leömlőt is cserélned kéne. Lehetséges, hogy a váltó áttételét is módosították a bocikban, és a hengerfejnél is fikcsizhettek kicsit. Nem ártana összevetni konkrétan a két motorblokk specifikációját. Itt lehet találni infókat: http://katriders.com
Ez az ős, lég-olajos SACHS gixxer blokk, jónéhány módosításon átesett az évek során. Többek közt a lökethosszt is módosítgatták.
Miért nem pakolod át a komplett blokkot a bociba? http://www.youtube.com/watch?v...
Jól jöhet az a plusz 24-25 LE, főleg ha a '91 - es M - es 116 pacis gixxer blokkod van.
Jó hír a tuningművészeknek, hogy eladósorba került egy jó állapotú papíros gixxer 1100 - as 145 pacis blokk, ami szintén 100% boci kompatibilis. (Utolsó szériás lég-olajos version karbisorral, elektronikával kompletten). Külföldi fórumokat olvasgatva kiderül, hogy sokan használják így a bocijaikat. http://katriders.com/vb/showth...
Mindenesetre elég hardcore lehet a boci ezzel a blokkal.
A szép szemeiddel? Megértem, a helyedben már én is türelmetlenkednék! Visszakanyarodva az elejére, milyen szinűek a szép szemeid? Ha kiváncsiskodhatok.
Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy van 1 komplett gsx-r750-em ugyan az a blokkos mint az f olaj levegös éas azt szeretném kérdezni hogy ha átraknám a karbisort meg a kipu rendszert akk lenne valami változás vagy semmi a hütöt már átt tettem mert az jóval nagyobb mint az f-es é de még ezeket szeretném át tenni mi a véleményetek valaki csinált már iet vagy ha hallot már ienröl akk irjon h mit mutat a motor vele elöre is kössz Dávid
laci197 irtam h eszembe se jutott a köszörüléses téma de köszi a figyelmesztetést irtam is az 1ik szövegben.Nem akarok játszani se a jogsimmal se a hatósággal tisztán és félelem nélkül akarok motorozni sajnos igy jártam h blokk cserére szorult a teknika de nem akarok semmi sufni tuningot csinálni rajta ezért kérdeztem h hogyan megy ezaz átirásos téma de köszi .
Gondoltam feltöltök néhány képet kisfiamról és játékszereiről.
:):)
Gergő
Nemsokára tavasz!
És mibe fájna a blokk?
Gergő
Viszont fontos, hogy csak az Air/Oil - cooled változat, tehát az 1993 -tól gyártott vizes blokk már NEM !
Az 1100-es blokk is elfér a bociban ?
Hirtelen nem tudnám megmondani hogy hol alkalmaztak még fojtást a karburátorokon kívül a bocinál. (Utána kéne néznem). Sanszos, hogy a leömlőt is cserélned kéne. Lehetséges, hogy a váltó áttételét is módosították a bocikban, és a hengerfejnél is fikcsizhettek kicsit. Nem ártana összevetni konkrétan a két motorblokk specifikációját. Itt lehet találni infókat: http://katriders.com
Ez az ős, lég-olajos SACHS gixxer blokk, jónéhány módosításon átesett az évek során. Többek közt a lökethosszt is módosítgatták.
Miért nem pakolod át a komplett blokkot a bociba?
http://www.youtube.com/watch?v...
Jól jöhet az a plusz 24-25 LE, főleg ha a '91 - es M - es 116 pacis gixxer blokkod van.
Jó hír a tuningművészeknek, hogy eladósorba került egy jó állapotú papíros gixxer 1100 - as 145 pacis blokk, ami szintén 100% boci kompatibilis. (Utolsó szériás lég-olajos version karbisorral, elektronikával kompletten). Külföldi fórumokat olvasgatva kiderül, hogy sokan használják így a bocijaikat.
http://katriders.com/vb/showth...
Mindenesetre elég hardcore lehet a boci ezzel a blokkal.
Elvileg kész az alsó idomom, valamelyik 7végén el is megyünk érte..., már alig várom, hogy lássam milyen lesz feketén
Azért van kivonva, hogy ne kelljen fizetni addig rá?
Így mennyit nyersz vele, ha igen?
Gergő
Mikor lehet már motorozni?