Sajálom, hogy nem tudtam segíteni, 19250-el vettem a motort és most 19320 van benne kb.
Még nem jött rajta ki semmi műszaki hiba.
Ha éppen az nem az, hogy kifúj a bal oldali henger leömlője.
Olajat+szűrőket én cseréltem rajta. Most még kap egy új láncot+lánckerekeket. Előre egyek kisebbet.
Nagyjából ennyi...
Nagyon köszönöm a tanácsokat!
Valójában tipushibákra vagy sűrűbben előforduló , gyakoribb meghibásodásokra gondoltam.... de úgyveszem észre ilyenről senki nem tesz említést, ami jó dolog.. .
Volt már Bandit-om is ami hasonló konstrukció... és az sem volt egy rossz masina.
Köszönöm mégegyszer a hozzászólásokat...!
Sziasztok az enyém 2002-es 47000 km és ennek sem tudok semmi tipikus hibát sosem volt baja két éve van nálam..Olajcsere rendesen és a szűrők.. Na meg ha kell akkor szelepállítás és ennyi..Kivisz a világból.
Tipushibáról konkrétan én nem tudok,
az enyémben 32 ezer km van eddig semmi baja nem volt a haveréba 60 ezer fölött van de most is olyan a hangja mintha új lenne arra azért figyelj hogy minél eredetibb állapotban legyen gondolok itt arra ha már átfújták akkor valószínű törtt volt ami pedig rossz előjel.
Ránézésre nagyjából megállapítható hogy mennyire vigyáztak arra a motorra mennyire kopottak a kezelőszervek, kormánymarkolatok, lábtartók, féktárcsák, stb volt-e rendszeresen szervizelve?
Nem tudom mit írhatnék ami segítene a döntésedben.
Mivel ez egy elég régi konstrukció, amihez szinte nem is nyúltak az évek során, ez azt hiszem elmond mindent a kiforrottságról. Amit mindenki megemlít, hogy a gyári gumit minél előbb le kell cserélni.
Te egy 98-as évjáratút említesz. Hogy mit kell megnézni? Mindent. Hogy indul hidegen, melegen, csörög, zörög-e valami, van-e olajfolyás a blokkon, a teleszkópokon, lánc és lánckerék állapota, egyenesfutás stb stb.
Egy motornál szinte soha már nem lehetsz biztos annak az előéletében. Én valószínű olaj és olajszűrő cserével kezdenék, de a fékolajat és a teló olajat is egyben kicserélném, valamint a légszűrőt is átnézném. A gyertyákat szintén. Egy karbi szinkron is valószínű.
Ha csak ezeket, ezeknek az árát nézed, már jócskán tudsz alkudni...
Nem akarok mentegetőzni, de akik mostanában ide írogatnak, nem olyan régen vették a vasat, hogy pld. tipushibákról írjanak Neked. Én is 9000 km-el vettem, esni nem estek vele, mondhatni szerencsém volt. Azóta is jól szolgál. Akik érdemben nyilatkozhatnának a kérdésben, már nem nagyon járnak erre, nem ilyen gépsárkányuk van. Sorry.
Hogy a fenébe tudtad milliméter pontosan megmérni?
Én örültem, hogy fél cm pontossággal lemértem
Szóval nálam vagy 80 cm a teló hossza, 1 cm hosszabb mint a tied.
Ez még kezelhető lenne egy magasabb befogási ponttal.
A problémám az, hogy fel akarok tenni egy Banditnak az első villahídját, hogy ne csutkakormány legyen és ne kelljen hasalni a motoron. Viszont ez a villahíd felül nem enged magasabb befogási pontot, így amíg nálad 48,5cm az alsó villahídtól - nálam 54 cm lett.
Kiemelkedik az első kerék - "csopper" lesz így belőle.
Kicsit feljebb is be tudom fogni a villákat, de csak 1-1,5 cm a játéktér, felette ott a kormány... Azt hittem egyszerűbb az élet.
Még elmegyek az egyik klubtaghoz és személyesen lemérem az ő motorjának az adatait is --- azt meglátjuk.
nos megmértem de nem tudom, hogy pontos-e a méret.
a kormánykifli tetejéig 789mm de gyárilag vissza áll 7mmert, és ez még csak a csavar teteje így ez a legpontosabb amit mérni tudtam.
Böcs , hogy ismét beleszólok:
A Raptor dobomat én Csongrádon csináltattam valamikor az 1.2-es Banditomra. Talán kérdezd meg a gyártót .. ő minden tipushoz tud csövet, dobot is.....
Ha jól emlékszem hírdetett itt is a "kipufogók" rovatban is : http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Sziasztok!
Szeretnék én is 1-2 infót a GSX 750F ról........
Vannak -e tipushíbák...... , mire ügyeljek esetleg vásárlásnál?... 98-as gyártmány - már az újjabb idommal.
Valaki le tudná mérni, hogy egy GSX-750F-esen hány cm-re van az alsó kormánykifli aljától a teleszkóp alja?
Azaz a teleszkópok gyári befogatási pontjai érdekelnének, viszont a felső kormánykifli átépítés miatt nekem nem mérvadó, emiatt kellene az alsó kormánykifli. Vagy a teleszkóp alját vagy az első tengely pontját kellene megmérni. Remélem érthetően írtam...
Terheletlenül kellene, középsztenderre állítva.
3 csavaros raptor dobhoz vennék összekötő csövet.
Ha esetleg nektek nem lenne eladó, akkor tudnátok ajánlani valami kipu-mestert, aki megcsinálja?
Előre köszi.
Leendő GSX-[F|R] tulajdként segítséget szeretnék kérni!
Mennyire reális egy 2003-as GSX-R 750 26e km-el? Nem "gyanúsan olcsó" érte 850e Ft? Egy hasonló évjáratú, 40e km-t futott 1M Ft-ért van hirdetve (fokozatkijelzővel, meg az "igazi" kék-fehér színben. A szín nem indok a +150e km-re. főleg a +14e km-t is figyelembe véve.
És hogy ontopic is legyek, a másik kiszemelt géperejű egy 2007-es GSX-F 750, 20e km és 1,1M Ft. Ez sterintetek mennyire reális/jó/alkuképes ár?
A válaszokat előre is köszönm (ha van specifikus topic a témára, az oda irányító szíves szavakat is! :-))
Ma gurultam egy jót.
Lassan eljön azért a jó idő.
Gergő