Sziasztok!
Most 7végén sikerült szert tennem egy 750F-re. A hátsó gumi már eléggé tré rajta (mondjuk az első is viseltes ). Ebben szeretném kikérnia véleményetek, hogy mit érdemes rátenni? Mármint nem méretben az maradna a gyári méret, sokkal inkább típusban. Olvasgattam az eddigi hozzászólásokat, de elég vegyes kép alakult ki erről bennem. Nem vagyok egy pálya ördöge, sokkal inkább 120-140 között túrázgató, így valami oylan gumit keresnék ami itt a legidáilsabb, de azért ha menni akarok akkor se nyúlik el...
Azt már tudom hogy a gyári ami rajta van gagyi, de akkor mit javasoltok? Előre is köszi mindenkinek!
Szerintem egyszerűen olyan kevesett fogyaszt a boci, hogy már visszatermel. Időnként le kell engedni a légszűrőházból a visszatermelt benzint...
Azon tűnödtél már, hogy a légszűrőbe került benzin néhány óra alatt került bele, vagy a tél folyamán?
A legvalószínűbb, hogy PRI álláson hagytad a csapot és karburátoron keresztül visszafolyt a benzin. Rossz esetben a ON állásban, vákuum nélkül is folyik a csap.
De így vagy úgy, az egyik karburátor membránja vagy tűszelepe (franc tudja mi van benne) enged, és onnan folyt vissza a benzin. Normális körülmények között legfeljebb csak túl fogyasztásként érzékeled egy folyást - az üzemszerűen kifolyó benzint a motor azonnal beszívja.
Átadtam neki a gratulációt most éppen kivizsgálja a kicsikémet, eddig annyit tudok, hogy a kipufogó és a légszűrő doboz is tele volt benzinnel szétszedte és nem igazán talált sehol problémát, a benzincsap is rendben van és most újra szépen jár Majd a jövőhéten elhozom és beviszem egy szerelőhöz azé'
Hát igen, ahogy a lenti képen is látszik...
Ez úton is gratulálok Mesi nőgyógyász barátjának, akkor a lyukon benyúlva sikerült lehúznia a benzincsövet és leengednie a benzint a tankból.
Múlt héten cseréltem generátort a Ford Cmax-omban. Ott volt a generátor mellett annyi hely, hogy 3 ujjam befér. Nem lett volna gond, de én még a hagyományos típus vagyok és négy ujjam van egymás mellett a hüvelykujjammal szemben. Káromkodtam is rendesen...
Sziasztok!
Nekem már folyt a benzinem, és hallottam is ilyen esetről a szerelőmnél egy sráctól aki mondta, hogy látott már ilyet Ausztriában is.
Néha-néha folyt egy kicsit, meg volt hogy nem szivárgott, de azután egyik napra láttam hogy sz_rrá marta, még a műanyagot is feloldotta.
Érdemes utána nézni, mivel ezt egy kb. 30Ft-os gumigyűrű okozta, ami a benzincsapban van és a sok tekergetéstől elkopott.
Csere után nincs gond.
Remélem segítettem!
Üdv.!
Kulcs nélkül és idomok leszedése nélkül hogyan engedted le a benzint?
Mert a tankfedél kinyitásához kulcs kell.
A benzincsapról lerángatni a csővet és kifordítani - ahol az idomot kell levenni, és ahhoz legalább az ülés kell levenni.
Esetleg vittél magaddal egy nőgyógyászt is?
Vagy a jobb oldalt alul lévő csövekből engedtél le? Egyik cső a benzintank betöltője mellett túlfolyt benzint, vagy befolyt vízet engedi le. A másik (dugózott) cső a légszűrőházból engedi le a benzines-olajos vizet. Egyik sem a benzintankot engedi.
Hát ez az, hogy még nem jöttünk rá Mert úgy mentem vissza, hogy nem volt nálam a kulcs, így nem tudtuk leszedni az idomot.
Tankoltunk bele, de keveset, szóval nem attól lehet a probléma és nem is csak egy kicsit folyt, hanem egész nagy tócsa lett alatta Kulcs nélkül annyit tudtunk tenni, hogy leeresztettük belőle a benzint vissza a kannába A benzin csapot asszem az ON-on hagytuk.
Ha PRI álláson felejtetted, akkor be ne indítsd!
Előtte nézd meg az olaj szintet, hogy nem telt-e fel, mert a PRI állás egy "spéci szervíz" állás, ami vákuum nélkül is teleereszti a motorblokkot olajostól, mindenestől benzinnel... és az nem egészséges. (a szerelőm szerint, akinek elhiszem, mert annyira még nem értek hozzá, hogy ne tegyem )
Vagy PRI álláson hagytad, és akkor a karburátor csöpög, illetve valahol a benzinrendszer.
Vagy RES/ON álláson hagytad és akkor a benzin csap a rossz - ott ha nem kap vákuumot a csövön keresztül, akkor le kell zárnia.
Harmadik ok, hogy éppen tankoltál bele, egy kicsit melléfolyt, vagy túltankoltad és oldalsztenderdre állítva ferdén folyik a benzin a betöltő nyiláson --- ekkor egy lyukon keresztül jobb oldali leeresztő gumicsőn keresztül elfolyik a túltöltött benzin (vagy az esőben a betöltő sapkáról lefolyó víz).
Harmadik esettel nem kell foglalkozni, elmúlik magától is.
Az első két esetben érdekes lenne tudni, hogy hol folyik a benzin...
Szépen feltupiroztad a kicsikédet
Nagyon jól néz ki igazán gratula
Az a cső igencsak illik a drágádhoz
Szuper vas lett belőle ügyes vagy.
Az enyémet pont tegnap volt valaki megnézni
Azért a múlthéten egy kicsit muszály volt megkergetni egy szép napos délután
Persze utána nagyon gondolkodóba estem....a hangaja sajna nem az én fülemet boldogitja
Legyen benne sok örömöd
Motorozz évadnyitó befigyel?mert ha addig még meglesz akkor én igen gondolkodom rajta
Pusz
Most 7végén sikerült szert tennem egy 750F-re. A hátsó gumi már eléggé tré rajta (mondjuk az első is viseltes ). Ebben szeretném kikérnia véleményetek, hogy mit érdemes rátenni? Mármint nem méretben az maradna a gyári méret, sokkal inkább típusban. Olvasgattam az eddigi hozzászólásokat, de elég vegyes kép alakult ki erről bennem. Nem vagyok egy pálya ördöge, sokkal inkább 120-140 között túrázgató, így valami oylan gumit keresnék ami itt a legidáilsabb, de azért ha menni akarok akkor se nyúlik el...
Azt már tudom hogy a gyári ami rajta van gagyi, de akkor mit javasoltok? Előre is köszi mindenkinek!