"Szerintetek az normális, hogy hidegindításnál teljesen behúzott szivatónál a motor elindul, de nem pörög fel 3000-re, hanem 1000-en pöfékel egy csomó ideig?"
Ebben a hidegben csoda, hogy elindul.
5 fok alatt nekem is elég hosszan épp alapjáraton megy.
0 fok alatt még nem használtam
Tedd vissza rá a gyári kipufogót (a nyitott sportdob helyett) és máris kicsivel jobban megy kis fordulatokon (6000 fordulat alatt).
Nekem most 19300 (100-at tettem bele én kb.) van a motorba és ez a bizonyos Dunlop gumi van rajta. A vájataiban látszik még a festékcsík, szóval nem lehet túl régi. Ezek szerint az is elképzelhető, hogy nemrég lett cserélve? Hm... Lecserélni nem fogom azért most hirtelen, de lehet, hogy a következő (35000-nél ) más lesz. Örülök, hogy mindenki kiadta magából a gumis dolgait... . Szerintetek az normális, hogy hidegindításnál teljesen behúzott szivatónál a motor elindul, de nem pörög fel 3000-re, hanem 1000-en pöfékel egy csomó ideig?
Amit Xebulon mondott nem vicc, aki teheti minél előbb szabaduljon meg a gyári gumától, mert utólag gondolkodva sokkal olcsóbb, mint eldobni a vasat. Természetesen Mesi babára ez nem vonatkozik, ő szereti, neki nem lesz baja ettől a gumitól.
Az első pár ezer kilóméterre, amikor még szokod a bringát nagyon jó, ha nem szélsőségesek a körülmények időjárás ügyileg, de ha megindulsz, akkor már nem biztonságos, főleg kanyargós hegyi terepen.
Ha meg nagyon cammogósan mész, akkor jó ez a guma, csak ígérd meg magamnak, hogy sosem veszíted el a fejedet kicsit sem.
Ha meg így megy az embör fia, akkor meg jó erre az intruder, meg a jó kis V2-es csopperek.
Bocs ha valakit megbántottam volna, nem volt szándékomban, csak nem szeretem leírva látni, hogy megfelelő minőségű a gyári gumi, mert ez egyszerűen nem igaz.
Pályázáshoz le kell picit engedni és semmi baj nem lesz, jó mondjuk én nem nyomom neki, mint süket a csengőt az enyémben 10.000 km van, egyelőre nem fogom lecserélni, teljesen jó
Nekem is még a gyári van rajta, -hátul- több mint 18000 van benne, és még a profilmélység is király. De tavasszal lecserélem. Multkor a kanyarból kifele hamarabb kezdtem el húzni neki, -lájtosan csak- és tette kifele a seggit, ugyhogy itt a vége..... ( fuss el véle)
A Dunlop D205 gumit cseréld le...
Járkálni lehet vele, nagyon lassan kopik, de tapadni nem tapad.
Elég gonosz gumi, a hátsó gumi szokta elveszíteni a tapadását - eredménye egy high-side repülés, fejjel érkezés, kulccsont törés.
Pályázás közben már három emberről tudok, aki így dobta el a Bocit - illetve a Boci így dobta őket. Úgy félórai körözés után, mikor túlmelegedett a gumi.
Ha már esni kell, akkor inkább az első gumi csússzon meg.
Igaz, hogy a hátsó gumi csúszását elvileg könnyebb észrevenni és megfogni, de ha nincs tapasztalatod, akkor durva hosszú esés lesz a vége. Első kerék csúszásának meg simán elengeded a motort, közel a földhöz - a motor sem repül, hanem csúszik...
Nekem még a gyári van fent, Dunlop Sportmax és teljesen meg vagyok vele elgedve, sőt még pályázni is voltam vele párszor bár itt a srácok le akartak beszélni arról, hogy sokáig ezzel közlekedjek (mert veszélyes betonradiál) de nekem semmi bajom vele
Na megyek beizzitom a vasat had járjon 1 kicsit már rég halottam a hangját lehetne már jó idö a francba pedig még most van tél igazán áááááááááááá motorozni akarok!
Szia Mesibaba,
Az 57.-ik oldalon láttam, hogy a mocidon Dunlop D205-ös gumi van fent. Remélem jól ismertem fel, mert csak a mintája látszik.
Az lenne a kérdésem, hogy mi a véleményed arról a gumiról?
Ilyen van az enyémen, de még csak kb. 100 km-t mentem vele. Azt is 5 fokban esőben. Kopásra és tapadásra lennék nagyon kíváncsi.
Előre köszönöm.
Szia Mesibaba,
Az 57.-ik oldalon láttam, hogy a mocidon Dunlop D205-ös gumi van fent. Remélem jól ismertem fel, mert csak a mintája látszik.
Az lenne a kérdésem, hogy mi a véleményed arról a gumiról?
Ilyen van az enyémen, de még csak kb. 100 km-t mentem vele. Azt is 5 fokban esőben. Kopásra és tapadásra lennék nagyon kíváncsi.
Előre köszönöm.
Sziasztok mien olaj van gyárilag elöirva a gépbe mert van most valami akció a REPSOL-nál valami ujj olaj és nagyon olcsó ha iet vennék bele akk az jó lenne elöre is köszi
Ha már tuning...
Sötétben motorozóknak előnyösebb.
Szerintem ez inkább amolyan amérikai tuning, én nem tervezek ilyesmit, de lehet, hogy valakinek megtetszik és még nem gondolt rá.
Megyünk motorozni?
Ebben a hidegben csoda, hogy elindul.
5 fok alatt nekem is elég hosszan épp alapjáraton megy.
0 fok alatt még nem használtam
Tedd vissza rá a gyári kipufogót (a nyitott sportdob helyett) és máris kicsivel jobban megy kis fordulatokon (6000 fordulat alatt).
Az első pár ezer kilóméterre, amikor még szokod a bringát nagyon jó, ha nem szélsőségesek a körülmények időjárás ügyileg, de ha megindulsz, akkor már nem biztonságos, főleg kanyargós hegyi terepen.
Ha meg nagyon cammogósan mész, akkor jó ez a guma, csak ígérd meg magamnak, hogy sosem veszíted el a fejedet kicsit sem.
Ha meg így megy az embör fia, akkor meg jó erre az intruder, meg a jó kis V2-es csopperek.
Bocs ha valakit megbántottam volna, nem volt szándékomban, csak nem szeretem leírva látni, hogy megfelelő minőségű a gyári gumi, mert ez egyszerűen nem igaz.
Járkálni lehet vele, nagyon lassan kopik, de tapadni nem tapad.
Elég gonosz gumi, a hátsó gumi szokta elveszíteni a tapadását - eredménye egy high-side repülés, fejjel érkezés, kulccsont törés.
Pályázás közben már három emberről tudok, aki így dobta el a Bocit - illetve a Boci így dobta őket. Úgy félórai körözés után, mikor túlmelegedett a gumi.
Ha már esni kell, akkor inkább az első gumi csússzon meg.
Igaz, hogy a hátsó gumi csúszását elvileg könnyebb észrevenni és megfogni, de ha nincs tapasztalatod, akkor durva hosszú esés lesz a vége. Első kerék csúszásának meg simán elengeded a motort, közel a földhöz - a motor sem repül, hanem csúszik...
tarka kössz az imfót
nEM KELL AHHOZ DIPLOMA...
Az 57.-ik oldalon láttam, hogy a mocidon Dunlop D205-ös gumi van fent. Remélem jól ismertem fel, mert csak a mintája látszik.
Az lenne a kérdésem, hogy mi a véleményed arról a gumiról?
Ilyen van az enyémen, de még csak kb. 100 km-t mentem vele. Azt is 5 fokban esőben. Kopásra és tapadásra lennék nagyon kíváncsi.
Előre köszönöm.
Az 57.-ik oldalon láttam, hogy a mocidon Dunlop D205-ös gumi van fent. Remélem jól ismertem fel, mert csak a mintája látszik.
Az lenne a kérdésem, hogy mi a véleményed arról a gumiról?
Ilyen van az enyémen, de még csak kb. 100 km-t mentem vele. Azt is 5 fokban esőben. Kopásra és tapadásra lennék nagyon kíváncsi.
Előre köszönöm.
első lépés: gépkönyv.
ha nem megy akkor google :
A(z) "milyen olaj kell a gsxf be?" kifejezés 1-10. találata az összes, kb. 208 találatból. (0,37 másodperc)
A héten vettem ebből 4lityit hozzá.
Féláron volt Győrben.
Erre gondolsz?
NGK JR9C gyújtógyertya JP, FR
Jellemző: speciális kialakítás
Az ár darabonként értendő!
170156 - 2225 Ft / db
NGK DR9EIX gyújtógyertya JP, FR
Az ár darabonként értendő!
170146 - 4050 Ft / db
Vásárlás előtt tájékozódj az "Információk -- Fontos tudnivaló" menüpont alatt található feltételekről.
.: NAGYVAS on-line motorosbolt :.
Minden jog fenntartva! / Kéli-Ker Kereskedelmi Kft / Jogi nyilatkozat! © 2000-2009
nagyvason nézelődj.
http://www.biker-world.hu/kate...
Valaki tudna segíteni h milyen gyertya kell a GSX750F-be! Előre is köszi!
Sötétben motorozóknak előnyösebb.
Szerintem ez inkább amolyan amérikai tuning, én nem tervezek ilyesmit, de lehet, hogy valakinek megtetszik és még nem gondolt rá.
Üdv, Sanyi