Lássuk, lássuk, csudálkozzunk! De Te is álljál mellé, -mögé, elé- hogy emeljük az esemény fényét! Dögös csaj, dögös motor, ez 1 igen jó felállás! Írhatnám azt is, hogy bikinis képek legyenek ám, -minimum- de nem teszem, mert roppant szégyenlős vagyok!
Nekem anno volt d205 ami a gyári,botrány volt majd vettem az első szériás Conti road attack-t 22 ezer km mentem vele!
Jelenleg két gumit ajánlanék a figyelmedbe:
Bridgestone bt021 sporttúra
Michelin Pilot road 2ct sporttúra
Mindkét gumi kétkomponensű a Bridgestone-al 18 ezer km-t mentem 1 cbr xx-l!Egyébként gratulálok és sok balesetmentes km-t!
Remélem tudtam segíteni.
Most beszéltem a tulajjal, gondolom már nem érdeke, hogy hazudjon. Szóval azt mondta, hogy még a szezonban nyugodtan használjam mert volt benne olajcsere tavasszal, azóta nem sokat ment. Az akksi most működik, azt nem hinném, hogy még a gyári lenne benne (8 éves akksi még működhet?) A szívatóbovdent említette, hogy azt cserélni kell, de azt én már tegnap megindítottam, úgyhogy ha nem is tökéletesen, de működik. Állítólag valami ismerőse vette annak idején, de nagyon keveset használta, ennek ellenére megvolt az évenkénti olajcsere ha a szervízkönyvét nem is vezették.
Végigböngészve a fórumot és minden egyéb cikkeket olvasgatva azt láttam, hogy a gyári gumi még új korában se volt egy csúcstechnika, pláne nem 8 évesen. Szóval ha úgy döntenék, hogy lecserélem akkor milyen gumit javasoltok, mi az ami többeknek bevált (esetleg 160-ast tegyek rá?). Nem sportos használatra kellene (pálya kizárt) munkábajárásra, kisebb túrázásokra használom majd.
6000km-nél kell szervizbe vinni, szóval nem valószínű, hogy még bárki is szervizbe vitte volna 1000km után.
Szerintem vidd szervizbe, olaj, legszűrő és minden egyéb csere és beállítás. Az akkumulátor is tönkremehetett már - cseréld ki, ha még nem cserélték, mert a motor csak önindítóval indul.
Sziasztok
Tegnap tulajdonosa lettem egy szinte gyári állapotú 2001-es 750-es gsxf-nek. A motor magyarországi (hollós) de a szervízkönyvében csak a 0 km-es pecsét van, az 1000 km-es szervízről már csak a számla volt a könyvben, pecsét nem (szintén a hollósnál). Az óra most 6300 km-t mutat (megjegyzem még hihető is, mert a gumik is a gyáriak). Mivel kereskedésben vettem fogalmam sincs, hogy eddig mikor mi volt szervízelve a motoron. Szerintetek mik azok a dolgok (olajcserén kívül mert azt én is tudom) amiket még most ebben a néhány még motorozható napban érdemes lenne cserélni, ellenőrizni. A motor egyébként tökéletesen működik, szépen jár, jól húz stb. nem igazán találtam rajta hibát (szorul a szívató-bowden és állítani kellett a dudán :-))
Mivel a motor tavaly decemberben már átesett egy tulajdonosváltáson, most próbálom megkeresni az előző tulajokat, hogy az előéletéről többet megtudjak, miért is ez a kevés km, illetve mikor milyen szervízek voltak.
Minden tanácsot szívesen fogadok: zoli
van egy eladó optikai tuning szettem, ha érdekel valakit, mely a következőkből áll:
füstös első komplett index
füstös hátsó index
füstös LED-es hátsó lámpa
Érd.: tutilampa@gmail.com
Jelenleg két gumit ajánlanék a figyelmedbe:
Bridgestone bt021 sporttúra
Michelin Pilot road 2ct sporttúra
Mindkét gumi kétkomponensű a Bridgestone-al 18 ezer km-t mentem 1 cbr xx-l!Egyébként gratulálok és sok balesetmentes km-t!
Remélem tudtam segíteni.
Nekem idén csak kb. 4 ezer körül ment bele a bringába sajnos.
És mindezt áprilistól sikerült összemotoroznom
Végigböngészve a fórumot és minden egyéb cikkeket olvasgatva azt láttam, hogy a gyári gumi még új korában se volt egy csúcstechnika, pláne nem 8 évesen. Szóval ha úgy döntenék, hogy lecserélem akkor milyen gumit javasoltok, mi az ami többeknek bevált (esetleg 160-ast tegyek rá?). Nem sportos használatra kellene (pálya kizárt) munkábajárásra, kisebb túrázásokra használom majd.
Szerintem vidd szervizbe, olaj, legszűrő és minden egyéb csere és beállítás. Az akkumulátor is tönkremehetett már - cseréld ki, ha még nem cserélték, mert a motor csak önindítóval indul.
Tegnap tulajdonosa lettem egy szinte gyári állapotú 2001-es 750-es gsxf-nek. A motor magyarországi (hollós) de a szervízkönyvében csak a 0 km-es pecsét van, az 1000 km-es szervízről már csak a számla volt a könyvben, pecsét nem (szintén a hollósnál). Az óra most 6300 km-t mutat (megjegyzem még hihető is, mert a gumik is a gyáriak). Mivel kereskedésben vettem fogalmam sincs, hogy eddig mikor mi volt szervízelve a motoron. Szerintetek mik azok a dolgok (olajcserén kívül mert azt én is tudom) amiket még most ebben a néhány még motorozható napban érdemes lenne cserélni, ellenőrizni. A motor egyébként tökéletesen működik, szépen jár, jól húz stb. nem igazán találtam rajta hibát (szorul a szívató-bowden és állítani kellett a dudán :-))
Mivel a motor tavaly decemberben már átesett egy tulajdonosváltáson, most próbálom megkeresni az előző tulajokat, hogy az előéletéről többet megtudjak, miért is ez a kevés km, illetve mikor milyen szervízek voltak.
Minden tanácsot szívesen fogadok: zoli
Erről a névről nem ismerlek meg, ki is vagy? :)
vannékem 1 plexim gyári fehír......áruba bocsájtom ha köll valakinek....
ára 1 üveg vagy 1 doboz jó minőségű sör......hideg
füstös első komplett index
füstös hátsó index
füstös LED-es hátsó lámpa
Érd.: tutilampa@gmail.com