Sziasztok!
Előszőr nektek szólok hátha kell valakinek aztán majd az saját topkjába is felteszem.
Van egy eladó NONFANGO márkájú 48 literes doboz konzollal együtt 30000 pénz.
Raptor sport kipufogó 25000 pénz.
Ha valakit érdekel szóljon.
Udv.mindenkinek
Kuplung alatt a következő alkatrészeket érted: fém és kopó lamella, rugók? Vagy még valamit?
A link nekem nem jött be, én Tourmax kuplungot tudok szerezni jó árban, jó az, vagy inkább gyári cuccokat építsünk be?
Sejtem, hogy a rugó lehet gyenge, mert ez is egyujjas kuplung. Viszont a kuplung most volt kicserélve nemrég (2000km-t futott), valószínűleg a rugó nem, bár nem biztos. Érdemes először csak egy rugócserével próbálkozni, vagy pár megcsúszás már elég volt ennek a kuplungnak a besüléséhez?
Egyszerű, cseréld ki a kuplungot.
Autóval ellentétben itt nem kell kiszedni a motort és sebváltót, jobb oldalról hozzáférsz. Lamellák mellett, a rugókat is cseréld ki.
Nekem is elégett kb. 20ekm-nél a kuplung, a rugó voltak gyengék - egy ujjal be tudtam húzni. Rugó csere után marokerősítő lett belöle, de azóta sem volt vele problémám.
Kb. 25 eFt lesz a költség.
Szakmai kérdéssel fordulnék Hozzátok, hátha tudtok segíteni egy talán GSX-F-nél tipikus jelenségben.
Egy GSX-F-el a következő probléma van: csúszik a kuplungja. Az előző tulaj kicserélte a lamellákat (fémet is) újra, de továbbra is csúszik a kuplung. Haverom megvette így, raktunk bele másik olajat (Motul 5100 10w40), de még mindig csúszik. Beállítani nem tudtuk a fékkarnál található finomhangoló csavarral.
A kuplung kart elég könnyű behúzni, ezért gondoltam arra, hátha a kuplungrugók gyengültek el, vagy beállításnál kéne keresni a megoldást?
Mivel jó régen nekem is volt egy GSX-F-em és annak is csúszott a kuplungja, gondolom, hogy nem egyedi az eset. Tippet tudtok adni, hogy mit nézzünk meg vagy mit kéne csinálni vele?
Ez a beszéd!
Azért így is mondj el 3-4 miatyánkot mikor otthagyod a paripát!
Nem láttam a linkedet, mert itt bent letiltja a tűzfal, de érdemes az ABUS félét megvenni és lefúrni, mert ott még egy acélgolyót is tudsz a csavar fejébe beleütni, szal' az már ottmarad mindörökké!
Igen, ebben egyetértünk Nekem is kormányzár, plusz elől tárcsafékzár, természetesen zárral befelé (hogy még ahoz is nehéz legyen a hozzáférés), hátsó keréken lánc és még egy dübelt is le fogok furatni, valamint ponyva
hát ez tényleg nagyon szomorú, most olvastam utána a topicban.
Szerintem azzal lehet a legtöbbet megtenni (bár tudom hogy mindent meg kelet oldani a másik oldalról), ha ezeken túl biztonsági lánc (akár több is és lefúrni a betonba a szemet és hozzáláncolni), riszató van a vasban, plusz még nehezíted a hozzáférést és még le is takarod.. Talán ez elrettenti őket (vagy nem).
Részvétem a kollégának, nem lehet elég óvatos az ember.
Hali!
Bár nekem egy GSX 600F-es motorom van (1992) adatlapomon van róla kép...nem tudna esetleg nekem abban segíteni honnan tudnék rá ugyanolyan plexit venni mint amilyen a képen van?, sajna gépen az is összetört..:S Minden segítséget előre is köszönök..:)
A fal mellé volt betolva és ráállt az autójával, valamint tárcsafékzár, kormányzár... Felemelték és 1 keréken cibálták ki a garázskapuig de a gsx-r 600 topicban tudsz többet olvasni róla...
először is sajnálom a dolgot, egyszerűen hihetetlen, hogy ennyi egy motort elvinni ...
Csak hogy tanuljunk is valamit belőle:
Volt valami biztonsági nehezítés a tolvajok felé?
(riasztó, prémium biztonsági lánc, az valamihez odaláncolva, tárcsazár, egyéb)
Ma reggelre elvitték a zárt teremgarázsból egy ismerősöm motorját a XVIII. királyhágó úti lakóparkból. Suzuki GSXR600 K7 a rendszáma: UYH-207 Színe Kék-fehér. A tankon mindkét oldalon vinxxgrip matrica, a tanksapkán pedig vinxxgrip adapter található. Ha valaki látott, hallott valamit keressen meg!
Szia! Volt nekem "custom" nyergem a -képek az új tulajtól itt - viszont a készítő srác egyáltalán nem javasolta a bőrt, csakis a műbőrt. Azt mondta, neki teljesen mindegy, de szívni én fogok a bőrrel. Így műbőr lett. Nem bántam meg, sojha semmit nem kellett vele csinálni, a tisztítás megvolt nedves ronggyal, azt' kész. Csak gondoltam szólok.
Egyelőre a hímzés minta van kitalálva és a színösszeállítás: kék-fekete Giccseset semmi esetre sem szeretnék, még korábban törtem is a fejem, hogy mindenképpen olyat kellene, amivel majd esetleg el is tudom adni. És hát ugye figyelembe kell venni, hogy kevés eséllyel fogja egy Lány megvenni ezt tőlem, na nem mintha máris el akarnám adni. Suzuki=Szeretem
De aztán úgy döntöttem, ez most nem érdekel, majd vesz magának egy ülést bontóból, ha nagyon ne gyere be a Mesi-dizájn
A srác fog küldeni egy tervet, bízom benne a munkáit látva és majd az lesz a kiindulási pont
Szia! Köszi a választ, csak kiváncsi voltam, még most nem tervezek asszonnyal túrát, -sok a gyerek, és valakinek vigyázni kell rájuk- de ki tudja mit hoz a jövő? Addig meg -egye fene- motorozok egyedül.
Hűha Mesóka, hűűűűha! Van valami konkrét elképzelés a bőr üléssel kapcsolatban a szin összeállításon kívül, vagy még csak tervezési fázisban van? Mert ez 1 nem semmi feladat lesz, mivel több kritériumnak kell megfelelni. Ui nem lehet hivalkodó, vagy giccses, viszont legyen egyszerű, - és mégis nagyszerű- egyéni és figyelem felkeltő, valamint passzoljon a boci egyéniségéhez. Ez egy szép kihívás lesz! Viszont én már most qurvára - bocs a jelzőért, de ennyire vagyok - kiváncsi a még nem létező ülésedre. Így ha kész lesz, azonnal le kell fényképezned, és a köz okulására tovább kell adnod, hogy ámuljunk, bámuljunk, csudálkozzunk...... irigykedjünk?
Kössz a hozzászólást,de nem a dekliből folyik,hanem azon le folyik az olaj ill ott vettem észre. Meg ahogy alánéztem áll az olaj az egyes henger tetején is,de már elvittem szerelőhöz.
Dekli olajfolyással kapcsolatban...
Tipikus GSXF és Bandit hiba, bármikor előfordul - velem is megtörtént már..
Beszívja a motor a dekli tömítését, utána folyik az olaj.
Még haza lehet menni vele, bár érdemes közben az olajszintet ellenőrizni.
Haza érkezés után egy csizma takarítási feladat is adott - tiszta olaj lesz az eleje.
Nem kell szétborítani a gépet, bár talán az idomot le kell venni, mert egyik-másik dekli csavar nem hozzáférhető. Előtte persze az olajat is le kell engedni. Tömítést vehetsz a boltban, vagy vágsz magadnak egyet. Én szerelőhöz vittem - néhány ezer forintot kért, ezért nem piszkoltam be magam...
Előszőr nektek szólok hátha kell valakinek aztán majd az saját topkjába is felteszem.
Van egy eladó NONFANGO márkájú 48 literes doboz konzollal együtt 30000 pénz.
Raptor sport kipufogó 25000 pénz.
Ha valakit érdekel szóljon.
Udv.mindenkinek