Amint hallhattad a fiúktól, én valóban egy GSX F 750 büszke női tulaja vagyok egy GS 500-ról ültem át, ami ügye 180 kg volt a mostani 230-hoz képest Én nagyon féltem a motor súlyától, de meg lehet szokni és a teljesítménye mindenért kárpótol
Egyenesben simán eltologatom, viszont egy kisebb lejtőből már nem bírom kihúzni, középsztenderre nem tudom felrakni
MEnet közben pedig már egyáltalán nem érezni a súlyát.
Idén több mint 7000km-t mentem vele gond nélkül és imádom
Szia!
Az enyém pont eladó a képek közt láthatod.De ha kell tudok még küldeni róla.2004 év végi 23-24000 km garázsban tartott túraplexi,riasztó,xenon.2011-ig vizsga.Ha kérdésed van hivj.30/3536760
Nekem első kezdő motor volt ujjonan vettem de nagyon barátságos kis paripa.Kezelhető és nyugodt is tud lenni,de ha az ember csapatni szeretne arra is alkalmas.Egy kicsit nehéz de meg lehet szokni.
Mesibaba tud erről igazán nyilatkozni mert április óta ül rajta.
Üdv.
Tomi
Jó estét!
Egy barátom szeretne venni GSX 750 F -et, 2000-2003 körül nézdegél.
Igazából a feleségének keres ilyen motort, mire érdemes vásárlásnál különösen figyelni? Mennyire könnyen kezelhető a gép egy nő számára? Esetleg ha tudtok eladót, amit nem hirdetnek.
Ma reggel elvittem a gépezetet a szerelőhöz, - szervizre- egy db motorossal se találkoztam . Városon kivül hüsi volt, de jól esett! ( De majd lehervad az arcomról a mosoly, amikor megyek érte, és ki kell köhögni az árát). Ja, a netrisk-en megnéztem a jövő évi biztosítós díjakat, és örömmel tapasztaltam, ha újrakötöm, 7 ezer és párszáz forintot spórolok éves szinten . Egye fene, ujrakötöm. Főleg úgy, hogy ez csak pár klattyintásba kerül a neten! Nem reklámozom, csak megosztom a tapasztalatomat a nagyérdeművel.
Van egy üres jelző érzékelő, esetleg ez oxidálódott el.
Nem emlékszem pontosan hol van, nekem úgy rémlik, hogy a váltó kar fel-le lököd egy forgó tengelyt, ez vezérli a sebesség fokozatotak. Ennek a végén van egy kb. 50Ft méretű, kör alakú érzékelő - talán három csavar tartja. Ez kábel lóg ki róla.
A váltó vezérlő tengely körbe forog - végén egy bütyök van, kb. 270 fokban, 1-N-2-3-4-5-6 sebességeknek kb. 30 fok felel meg. Az 50Ft-os érzékelőnek egy pontján nincs szigetelve - ez jelzi a N fokozatot.
Csak érdeklődök, hogy van-e valakinek gsx650f típusú motorkerékpárja? Mert nem igazán láttam saját topicot a mocinak, ésén új tulaj vagyok aztán kérdeznék egyet kettőt...üdv.
Ha erre a feketére gondolsz, akkor ezt az USA-ból hozták nekem 100$ körüli összeg eredetileg, az más kérdés, hogy én ingyen kaptam Ha gondolod megkérdezem, tud-e még hozni...
Sziasztok!
Kinéztem magamnak egy 750-est. 1998/7.
Lehet, hogy nyugdíjaznám a 94-est ezért.
Az a probléma vele, hogy az üres-visszajelző nem világít és ha nincsen sebességbe a motor az oldaltámasz kinyitásakor leáll.
Összefügghet a kis izzó kiégése és a motor leállása, vagy a váltónál valami visszajelző mehetett tönkre?
Remélem találkozott már valaki ilyennel.
Előre köszönöm annak, aki tud segíteni.
Üdv:
Molnár Gergely
Szia!
Igen persze nekem is ugyan olyan bocim van mint neked.
Itt a telszám 30/3536760
Jelentkezz és megbeszéljük ha kell.
Sajna a motor is hirdetés alatt van.
A rugócsere miatt amúgyis szét kell bontani a kuplungot.
Maga a bontás, csak egy tömítés árába kerül, szerintem bontsd szét, utána meglátod mi van a kuplung lamellákkal.
Nem vagyok egy buherátor, ha gondolod próbáld meg lereszelni a kuplung parafa elszenesedett részeit - hátha jobb lesz.
A rugó ára kb. 4-5eFt, a lamellák ára 20eFt. Külön még vehető 15eFt-ért a fém betétek, amik a kuplung lamellák közé kell tenni. De utóbbit csak akkor kell cserélni, ha nagyon elkopott, vagy a hőtől elvetemedett.
Jobb hangja van, mint amire számítottam nagyon állat, köszönöm!