Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó is hogy ezt az oldalt linkelted,így kapva a dolgon megkérdezném,a modell betűjelölést mi alapján kategorizálják ? a motorom usa verzió 94es 600as,a donor 750 europe 92es,teljes más adattáblával a váznyakon.
próbáltam valami rokonságot keresni alvázszámban mi micsoda lehet de még nem jöttem rá.
T5
Szerintem a Balanstrasse -n kapsz a Polomotorradnál (bermudaháromszög-Polo-Hein-Gericke-Louis), vagy real-ban van ilyen talán...
Nagyon szépen köszi
Sziasztok,
gyógytorna keretein belül összeraktam a biciklit aztán kicsit karikáztam,nem olyan mint a tehénke de jó volt.

Nem bírtam a véremmel így 2 hónap fedettpályás magasbanézés után nekiugrottam a talpra állítás projektnek,kezdetnek a donor boci első telójából leengedtem azt az írtózatos mocskot ami volt benne majd szétszedtem,elpucsoltam.Igazából nem az a takony lötyögős lógós de valakinek korábban nem sikerült úgy összerakni ahogy kellene lennie,még jó hogy van egy kazal mikrofilm,robbantott ábra kicserélem amit úgy találok hogy kopott,öreg aztán hidastul kormány csapágyastul csere.boci váz egy túlélő,minden mm pontosan ott van ahol kell legyen.Ha eddig nem cseréltetek teló olajat csak ajánlani tudom,elképzelésem sincs hogy ezzel a kocsonyával hogyan működhetett egyáltalán. koszos mancsok miatt nem fotóztam de megérte volna.

Aki még most is gurul annak jó szelet,nekem még gyalogba is nagyon tetszik ez a tavaszias november
Köszi,de már megoldottam a problémát.
Fasza
Sziasztok! Nem tudja valaki véletlen hogy a műszerfalba az izók amik megvilágítják a mutatókat, milyen tipusúak?
Miket talál az ember vasárnap délelőtt egy parkolóban:
(Remélem a kép is megjelenik.)
7-8 évig vezettem tilosban,nem visszatartó erő számomra,ellenben a 2 öltés meg a 2 cigaretta méretű dűbel meg a lemezke a virgácsomban annál inkább.ma 2 hónap után önállóan fel tudtam ülni a tehénre,mit tagadjam jó érzés de rohadt mód fáj még.Az egészbe az idegel a legjobban hogy egy tetű balf@sz miatt van ez az egész cécó...és egyedül én iszom meg a levét.Az a barom meg vígan furikázik,talán ugyanúgy másokat veszélyeztetve éppen.Az audis akiről felszálltam,neki csak megköszönni tudtam a nyugodtságát és tök emberi hangon tudtunk beszélni talán azért mert vidéki nem olyan átlag pesti surmó paraszt (bocsánat ha valakit ez sértett,nem ide szól),kártalanították úgyhogy ő már sinen van,csak nekem kell összefoltozni a bringát meg magamat
Hali,
Nem tudom kaptál-e már választ, de a Haynes könyv megvan nekem, ami 98-02 közöttihez való. Szerintem nem nagyon van eltérés a későbbiekben gyártódott bocihoz képest, max. az az automatikusan gyújtásra működő tompított és az elakadásjelző. Amennyiben a K2-es megfelelő számodra, akkor el tudom küldeni e-mail-ben.
Ma jó idő lesz lehet megjáratom a vasat ,nehogy belekocsonyásodjon a benya !
Akkor viszont öröm a rossz hírben, hohy szezonra már visszakapod.
B nincsen,fél évet adott a mocsok egy betűs állatja...remélem beszorul a liftbe ugyanennyi időre ...
Nem is ajánlanám senkinek,na nem a sérülések miatt mert az a motorozással jár túlélhető simán.Botot elhagytam már szerencsére,ellenben a teljes tehetetlenség megőrjít főleg hogy engem,akiről szól ez a rohadt ügy még csak ki se hallgattak !
Mennyi időre tiltottak el és vették el a jogsit?

Ilyenkor ha van B kategóriád, akkor az is bukó?
Nem cserélnék veled az biztos......
Sziasztok! hol találom a gyári szinkódot?
én "boldogan" kifizetném az a 15 nap csúszást,ha van egy éppkézláb motorom ami ilyen picike javítható gond után használható és vígan motorozhatnék most is akár...

helyette:nem enged dolgozni az orvosom sem a főnököm,otthon cseszem a kék eget már 2 hónapja,pénzem semmi,jogsimat bevonták és még el is tiltottak...súlyos kresz szabály szegés mert nem hagytam elég féktávot és 5 éven belül volt már balesetem,na bumm..persze fellebbezésnek helye nincs(40-50ről lassulásnál szerintem elég másfél autó hely de mindegy) nem tegnap kezdtem el vezetni...nem beszélve hogy a húgy agyú barmok még azzal sincsenek tisztában,hogy a tűzveszélyesnek titulált folyékony benzinnél ezerszer robbanékonyabb a benzingőz,főleg ha azt tűző napon tárolják jó pénzért naponta...eddig az hogy egy szabálytalan barom veszélybe sodort 2 autót meg engem motorral illetve a testvéremet aki utasként hála istennek nem sérült meg,nos ez a kis történet eddig nagyjából 4-500000ft minusz fizetés kimaradás,motor kár stb.úgyhogy köszönjük magyarország ! de arra jó vagyok pengessek befele minden adóra...
ha rossz motort veszek. csalok az adás vételivel 1-2hónapot.de pl tavaj elött egy dr600ast hengerfej nélkül irattam át meg vizsgáztattam le. 3000ezret adtam pluszban. tehát azért van megoldás. most a750es boci be pariozása am nagyon sokba kerül. többet nem is fogok külföldi papiros motort venni. a motor felkészítését nem számolva.(tankcsere, gyertyák, olaj, karbi, fényezés, polirozás, gumik.) 113ezer forint a magyarországi firgalomba hejezés! mocsks mód le tudják húzni az embert!
Remélem ... Meg uszod ...
Kérnék egy email címet
Kíváncsi vagyok 15 nap késedelem mibe fog fájni
Hát a leszerelt karbit azóta is szeretném eljuttatni Hozzád hogy megreparáld, de szeptember eleje óta arra se volt még időm :-( tudom ez is egyéni szociális probléma....

Csak azért osztottam meg ezt a csodálatos élményt, hogy ha valaki eddig nem foglalkozott néhány nap csúszással (mint én sem) ne lépjen bele ebbe a pocsolyába.
ÉS csak okolásul ....

a mai világban ahol az állam mindent meg tesz hogy a polgárait le huzza .. mindenféle ..hülyébnél hülyébb adó nemeket találki .. és ezzeket könyörtelenűl be is szedi .....

az utakon olyan kresz táblákat helyez ki ,, hogy te még véletlenül se tud be tartani a szabályokat .. mindenkép fizes ... fizes -- és fizes mindenért ha gyereked születik fizes ,,, ha a papád meg halt fizes .. söt ha veszel a gyerekednek egy cumit fizesd ki az mindent és az adóját is ..

szoval egy ilyen világba ... nem szabad esélyt adni ezzeknek ..