Nekem kb ugyanez a problémám csak annyi a külömbség, hogy nekem járó motornál csöpög a tulfolyón.Szétszettem a csapot de semmi érdekeset nem találtam rajta, max annyi ,hogy az egyik csavarnál van elszakadva a membrán.
Sziasztok!
Olajat kéne cserélnem a teleszkópokban. Mennyi megy bele? Tudna segíteni valaki? Meg ha már, akkor ki, milyent szokott beletenni?
Köszi előre is!
Nem tudom hogy utángyártott van-e,nem tartom kizártnak,mindenesetre a kuplung elég kényes,ha nem tökéletesen megegyező a gyári méretekkel,akkor máshogy működik,vagy rosszul legrosszabb esetben ki se emel.Ezek a fém lamellák sok mindent kibírnak,és ha csak lehet,a gyárit érdemes visszatenni,de ha kopott,hullámos,megégett akkor csak rosszabb lesz egy új kopó garnitúrával.Nekem ha szükségem lenne szinte holt biztos csak gyárit vennék,no nem azért mert olyan jól keresek csak a minőség nálam a blokkon belül alap kritérium,nem szeretnék lerohadni a semmi közepén és több tízezret fizetni a tréleresnek.
Viszont:említetted hogy nagyjából az olajcsere óta csinálja,van egy olyan elképzelésem persze nem a szakismereted vonom kétségbe,vettem már én is motorba olyan olajat ami nem igazán támogatta a nedves kuplungot...enyhén szólva érdekes volt menni vele,persze a motornak nem lett baja.Azt mindenképp nézd meg ha olajat veszel hogy ilyen kuplunghoz jó legyen a motorolaj amit veszel.én a helyedben megpróbálnék egy olajcserét,még mindig olcsóbb és kevesebb munka mint cserélni a lamellákat
első keréktengely szokása ha kap egy kátyút elferdül kicsit,elég egy közepes pofon is nem kell hozzá lövész árok..Nekem is egyszer ilyen lett,azt hittem odavertem a felnit.volt itthon egy tengely,csere óta király volt,érdemes ellenőrizni azt is.Mivel a motorgumi érzékeny mint az autóké kicsivel,lehet szálszakadás,kezdeti öv elválás,vagy csak elhagytál egy súlyt a felniről.egy jó futómű ha tényleg minden pacek,100nál is lélek nyugodtan el lehet engedni a kormányt,mindig így teszteltem.platina írta a kormánycsapágy lógást is,azt se hagyjátok ki az ellenőrzésnél bár ha már kézzel érezhető a játéka akkor fékezéskor meg telózáskor már hallatnia kellene a hangját
Tehát passzol ,akkor bandithoz veszek .Középsztender van ,bár csak lánckenéshez használtam eddig mert egyszerűbb az oldaltámaszt
lenyitni . Az elképzelések lassan összeállnak a megvalósításra kicsit várni kell, gumiszervizben dolgozom és jön a téli gumi szezon, időm az sajnos 2 hónapig nem lesz , majd utána az unalmas téli estéken
Érdeklődnék az 1200 bandit kapaszkodójának van pontos felfogatási helye a mi vasunkon avagy kreatívnak kell lenni mert nincs ,de azért rá lehet szerkeszteni ? Azért érdekel mert ha nincs akkor lehet más kapaszkodót is vásárolni mondjuk a yamaha xj 600 divié pont ilyen
és talán az hozzáférhetőbb .
Sok minden lehet . Az út csak látszólag volt sima lehet nyomvájús volt csak nem feltűnően . Ha a közelben laksz szállj le a vasról és nézd meg . A kerék esetleg kapott egy pofont a kátyúban valamikor és van benne egy kicsi nyolcas , avagy a gumi egyenetlen kopása esetleges sérülése . Állítsd fel középsztenderre valaki ráül vagy lenyomja a hátulját megpörgeted az első kereket és látni fogod ha a kerékkel avagy a gumival valami nem stimmel . Esetleg kopott a kormányvilla csapágy és lötyög .Kb ennyi jut az eszembe .
Sziasztok!
Miért szitál be a kormány?
Ma mentem olyan 80 körül, sima úton, ké tszeméllyel, dobozzal. Elengedtem a kormányt, mert vakaróztam vagy nem tudom. Nem először.. Erre ma olyan vitustáncba kezdett az első kerék, hogy majdnem befostam. Nem lett perec, és tök könnyen megfogtam.. De miéééért?
egy olyan problémám lenne, hogy állt a gépem 2 hónapot, most elővettem és minden rendben volt, pöcre indult jól ment, tehát nem volt gond. viszont most a menet után kb 2 órára azt vettem észre h benzin folt van a gép alatt. a túlfolyón csöpög a benzin.. ugyanúgy indul és húz is, menet után nem csöpög csak pár eprc múlva.. mi lehet az oka?
Köszi, valószínű megcsinálom ahogy a kapaszkodót is .
Ma elmentem egy kicsit motorozni mentem 140km és arra tankoltam 7.8 litert az kb 5.6l/100 km jön ki , ez sztem reális mert azért próbálgattam a vasat 100-120 mentem ,de néhol azért jobban Ebben azért volt város és bejártam dolgozni 12 km amikor azért nemigen érte el a üzemmelegséget így együttvéve ez nem rossz ,főleg azért mert az autóm ennek a két és félszeresét fogyasztja
Magamnak epitettem. Halal egyszeru a dolog. Neked is van valto jeladod, a kuplunk bowden deknije alatt van. Ha 1 vezetekes, szerezz be egy 5 vagy 6 vezetekest. Vidd fel a vezetekeket a visszajlzo lampacsoportba. Minden vezetek egy-egy LED-et kapcsol. A kepeken az 1-es es az 5-os fokozat. Az ures visszajelzo izzo helyebol levalasztottam egy kis reszt, oda tettem a Ledeket. A 6-ik fokozatnak nincs led. Ha nem vilagit semmi, az 6. Igy nem zavar semmi visszajelzes.
Első szériás 750es bocihoz keresek komplett légszűrőházat.
A 4db gumiflasni miatt kellene ami a karbikra megy.
Olajat kéne cserélnem a teleszkópokban. Mennyi megy bele? Tudna segíteni valaki? Meg ha már, akkor ki, milyent szokott beletenni?
Köszi előre is!
Viszont:említetted hogy nagyjából az olajcsere óta csinálja,van egy olyan elképzelésem persze nem a szakismereted vonom kétségbe,vettem már én is motorba olyan olajat ami nem igazán támogatta a nedves kuplungot...enyhén szólva érdekes volt menni vele,persze a motornak nem lett baja.Azt mindenképp nézd meg ha olajat veszel hogy ilyen kuplunghoz jó legyen a motorolaj amit veszel.én a helyedben megpróbálnék egy olajcserét,még mindig olcsóbb és kevesebb munka mint cserélni a lamellákat
lenyitni . Az elképzelések lassan összeállnak a megvalósításra kicsit várni kell, gumiszervizben dolgozom és jön a téli gumi szezon, időm az sajnos 2 hónapig nem lesz , majd utána az unalmas téli estéken
Megnézem..
nem volt jó.. :-(
és talán az hozzáférhetőbb .
Miért szitál be a kormány?
Ma mentem olyan 80 körül, sima úton, ké tszeméllyel, dobozzal. Elengedtem a kormányt, mert vakaróztam vagy nem tudom. Nem először.. Erre ma olyan vitustáncba kezdett az első kerék, hogy majdnem befostam. Nem lett perec, és tök könnyen megfogtam.. De miéééért?
egy olyan problémám lenne, hogy állt a gépem 2 hónapot, most elővettem és minden rendben volt, pöcre indult jól ment, tehát nem volt gond. viszont most a menet után kb 2 órára azt vettem észre h benzin folt van a gép alatt. a túlfolyón csöpög a benzin.. ugyanúgy indul és húz is, menet után nem csöpög csak pár eprc múlva.. mi lehet az oka?
Válaszokat előre is köszönöm!
Ma elmentem egy kicsit motorozni mentem 140km és arra tankoltam 7.8 litert az kb 5.6l/100 km jön ki , ez sztem reális mert azért próbálgattam a vasat 100-120 mentem ,de néhol azért jobban Ebben azért volt város és bejártam dolgozni 12 km amikor azért nemigen érte el a üzemmelegséget így együttvéve ez nem rossz ,főleg azért mert az autóm ennek a két és félszeresét fogyasztja