Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen ő egy gsf bandita így ebben a formában kissé ritka de akkor is rokonok,korábban ilyet kerestem de nem bántam meg a bocit.neked nem is nagyon lesznek csukló gondjaid,ha ilyen túra kormány van rajta
Alkatrésszel nem lesz gondod,és szerelővel se vibràciót ha érzed akkor csak jobb csukló esetleg ujjaknàl kicsit zsibis érzés,de nem vész.hàtból tartva nekem nem volt gondom nagy tempónàl meg tart a szél.kicsit zajosabb de nekem az a jellegzetes fütyülés hiányozna is.képet pedig a hozzàszólás alatt van kép feltöltés mező ott tudsz tallózni és a küldés gombra kattintva már tolja is fel
Reménykedem ,hogy tényleg így van, mert ma megvettem a vasat Elhozni még nem tudtam, mert lejárt a műszakija és nem mertem megkockáztatni a büntit , inkább kérek egy útvonalengedélyt és elmegyek érte a jövő héten . Kifizettem és átvittük egy rokonhoz(abba a városba )a garázsba . Amúgy is esett ,és mint újrakezdő nem szerettem volna egy csúszással kezdeni . Mentem vele és fülig ér a szám mert nagyon tetszik ,sztem kezesebb mint a xj 600 Yamahák és közel nincs az a vibráció rajta sőt egyátalán nincs ,a blokk hangja csendes nem zörög, persze a vizes változatoknál hangosabb,de ez egy lég-olaj hűtéses gép .
Ez ugyan nem az mert az eladó már levette mire hazaértem ,de egy ilyenről van szó : Mondjuk nem ártana ha tudnám hogyan kell a képet betenni mert eddig nem jöttem rá
persze mert inaktiváltak,nem hagyom annyiban az tuti
Szélvész motorosként nem is talállak.
Nem a csoportból,a profilomat nem tudom használni,kicsit idegesít mert túrkàlnak a dolgomba amit rühellek..
Megvagyok én ilyenek nélkül simán csak a képeimet kell összehalàszni
Sok modell alkatrészei csereszabatos.pl a blokkból ccm függvényében 4-5 alcsoport volt de az rf,inazuma,bandita,némely gixer meg a bocik rokonok.31 éves a gs-em,ugyan külföldről rendelős de sok minden beszerezhető,a tehenem 13évvel fiatalabb annàl meg kész kànaàn van,kérdés ki mennyit áldoz rà
Hogy hogy töröltek? Miért? hát erre rá fogok kérdezni a csoportba
Jajj látom káprázott, az X-t nem vettem észre
Sajnos a kérdésedben nem tudok segíteni viszont ha nem káprázik a szemem akkor egy GSF 750-t látok ?! Felcsillant a szemem mert én épp holnap készülök egy ilyet venni . Ha megtörténik nem lesz túl nagy gond ha pár kérdéssel felkereslek majd ?
Egyáltalàn nem tudok belépni,kaptam egy mailt is meg hogy fotózam le valamelyik személyazonosítómat és küldjem el,na igen ám de a felsoroltak mind B kategòriàs okmánynak minősülnek,hatósági személyen kívül ilyenre nem kötelezhet senki,úgyhogy szépen feljelentést teszek.Nagyon vérmes genyó tudok lenni :) fotókat ha lementem akàrmi lehet,de ezt nem hagyom annyiban.Aki akar elér,de ez amit tettek több pontban is sértő... Amit mondtàl leàllàs a mobilos verzió alakítàsa/feltételezett megszüntetése miatt lehetett
Köszi , nálam egyenlőre nem ment tönkre semmi, mivel még holnap veszem + (ha meg tudunk egyezni az árban) a vasat ! Egy kis előérdeklődés volt egy Japán piacos gépről ,hogy egyátalán létezik-e alkatrész hozzá , mert ha abszolút nincs akkor elég hazárdjáték ezt a típust venni .
Akkor pár logóval kapcsolatos hozzászólásomat nem hiába kerestem ma én is....

Amúgy tegnap összeomlott facebook, az egész világon nem volt elérhető. Talán az miatt is lehet. Elsőre nem feltételeznék rosszindulatot. Nem látom okát annak, hogy kitiltsanak....
Halló mindenkinek ,
Azt hiszem a fészbukos boci klubba nem leszek jelen mert valamelyik tetü szarzsák törölt/tiltott vagy mittudomén...Logónkal a mi helyzet? Darabig szélvész inaktív de itt a törzshely meg az aszfalt szóval ...Fura hogy orvosok meg vannak rökönyödve mit tudok bottal sprintelnii jövő héten remélem el tudok menni a vasamért,mondhatnak bàrmit,én nem bízom a rendőrségi "parkolók"ba,jobb kezekbe lesz otthon :)
0,5 v 1mm-es klingerit lap,vilàgverő nyáron orrvérzésig robogókat javitottam,egyszerűbb és jobb volt gyàrtani a tömitéseket.pár perces buli ha van rutin
sziasztok! Egy boci szaki véleményére lennék kíváncsi. A kérdésem: 1-es és 2 es fokozatba kapcsoláskor a kuplung ráengedése után egy ütés érezhető a blokkban (kuplung vagy a váltónál). De csak akkor ha a magasabb fordulatszámon váltok: kb 5-6 ezer/perc fölött. Alacsony fordulatszámnál nincs ütés a blokkban. Olajat lecseréltem Motul 10/40 re akkor is csinálja. Amúgy a kuplung nem csúszik, szépen megy a motor. Hozzáértő szakvéleményeket várom szeretettel, mielőtt szerelőhöz megyek.

A technika megvan, én anno a "vékonyan megzsírozós, kalapáccsal körbeütögetős, önkivágóst" használtam, csak a papír típus volt kérdés, de azt is megleltem a hozzászólásokban.
Köszi ismét!
Köszi Xebulon!
Milyen papírt érdemes használni? Anno emlékszem valami prespán, vagy mi volt használatos.
Nem kell hozzá alkatrész, csak a kopó dolgokat kell cserélni
Szűrők, gyertya, fékbetét, láncszett stb. minden motorosboltba akad.
Keress rá a neten és válassz izlésednek megfelelően.
A gyári alkatrészek drágák lesznek, de kopó alkatrészekből van mindenfajta, mindenféle áron.

Tönkrement, nem kopó alkatrészt pedig egyszerűbb bontóból venni, meglepően jó minőségűek a gyári alkatrészek, ha éppen nálad tönkre is ment valami, akkor bontott állapotban még évekig elmegy.

Én az alábbiakat szoktam megnézni:
www.unixauto.hu (céges kedvezmény miatt)
motoralkatresz.eu
nagyvas.hu
Papír, ceruza, olló --- vágsz bele egy másik tömítést.
Mert amúgy sima papírtömítés van benne.
És néma beszívja, vagy kifordul - ilyenkor cserélni kell.
Nekem is van használt működő, 12000km futott gyertyám NGK 4db, sőt van szintén 4 db irridiumos is szintén 12000 futott de működik. Ja ingyen odaadom. És ezek nem olyanok mint a te
műszerfalad volt.
750 _hez használt, muködö gyertya NGK CR9EK eladó. 500 ft darab.
Sziasztok!
Ha már alkatrész! Csöpög az olajam a bal oldalon. Amennyire látom, a dekli tömítése a ludas. Beszerzési forrást tudna valaki Bp. és környékén?
Köszi a segítséget előre is!