Köszi, ez azért megnyugtató . Most már csak az lenne a kérdésem
honnan szoktatok alkatrész beszerezni ehhez a típushoz mivel a Full Gas-t kérdeztem és még a motor sincs a rendszerben , ott a szerelő azt nem tudta egyezik-e a kettő .
Ha a gyári 15/45 fogas lánckerék van fent, akkor az óra többet mutat a valóságos sebességnél. Nekem hátul 43 fogas van fent, (gumik és első lánckerék gyári méret) ezzel majdnem pontos az óra.
Minden jármű-é csal nem csak a tiéd, a kamionoké nem a tachográf miatt, zavar is rendesen, hogy ahol mehetnék 80-al ott a szgépkocsik mennek 70-el, de épp a csalás miatt, azt hiszik, hogy 80-al mennek.
Sziasztok! Azzal a kerdessel fordulnek hozzatok, hogy nektek is van ez a jelenseg h 6.-ban kb 80 km/h-nal ha csordogalok akkor a valto nyigos hangot ad ki? Ezt kb egy sperrdiffis ladahoz hasonlitanam annyi különbseggel h nem annyira hangosan de nyig. Egyik ismim azt mondta h valszeg azert mert alacsony a fordulatszam, es azert csinalja, de csak egyedül 6.-ba hallom ezt. Ez normalis vagy valami gaz van? 120 körül es felett mär nem hallom, elnyomja a kipufogo hangja (gyari a kipufogo).
Azért 110-nél 102 az nem 20%. :)
Amúgy a gyári áttétel van, hátul meg 160-as gumi.
Viszont majd kiprobalom telefonnal, mert gyanus hogy 50-es táblánál óra szerint 60-al előzöm a kresszt betartókat, amit ha annyit csalna az óra, talán nem tennék. :)
Ez egy kicsit sok csalásnak - majd 20%
Elsősorban kontakt hibára gyanakodnék - rendesen mér a műszer, vagy ugrándozik?
Milyen az első-hátsó lánckerék? 15-45 fog. Ha nem annyi, akkor ne csodálkozz, hogy mást mér a műszer.
A boci nem az első kerék sebességét méri, hanem a kihajtást, azaz a hátsó teljes áttétel befolyásolja a mérést - áttétel és a gumiméret.
Sziasztok , új vagyok a fórumon és épp az újrakezdő motorosok táborába szeretnék belépni így fiatalon 52 évesen :) . Jelenleg
motort keresek, több típus is a látótérbe kerül eddig megnéztem
jó pár Yamaha xj 600 ,de azt hiszem nem tudnék együtt élni abból a blokkból előtörő hanggal ,így előkerült egy Suzuki GSF 750 bandit .
A kérdésem az lenne hozzátok ,hogy ez motorikusan azonos-e a
Suzuki GSX-750 F -l ? Azért érdekelne mert ha alkatrész kell akkor
ha különböznek nehéz hozzá szerezni, mivel ebből a 750 típusból igencsak kevés szaladgál az utakon, és úgy tudom ez Japán piacos típus ? Válaszotokat előre is köszönöm üdv: József .
Csak így látatlanba, vidd végig a gondolatot: - ha mondjuk feketén elbontanád (szerzel valami bontópapírt) és eladnád az alkatrészeit...
Ha a motorból csak a dekli sérült, de amúgy jó, akkor 60-80eFt a motor, karburátor 20-25, ülés 5-10, műszerfal 10-20, kormánycsutka 8-15, lábtartó 5-10-15, hátsó kerék, hátsó villa, fékek, elektromos cuccok stb. Írd össze az árakat, nézd meg vaterát és racing bazárt... Kis kütyü 5eFt, nagy kütyü 10-20eFt...
Váznak nincs értéke, mert bele van ütve a vázszám. Pontosabban a forgalmival együtt van értéke (és akkor bontanod sem kell), veszel egy német motort és átépítetted a régi vázad köré. De csekély a haszon rajta, max. lopott motorral lenne érdemes - illetve bűnözni nem érdemes, ennyi pénzért sem.
Szóval az alkatrészár, amit kb. 2-3 év alatt tud érte szerezni. Ha bontósnak el akarod adni, akkor vonj le 100.000Ft -ot, majd felezd meg. Talán ennyit kaphatsz érte.
Tippelve bontóba kb. vas áron beviheted (50e alatt), feketén elbontva kb. 200-250eFt kaparsz össze, 1-2 év alatt.
Szerintem ez elég képletes, ugye számít h a váz mennyire sérült, elsőtelók nagyon drágák, idomok úgyszint fényszóró,kerék, tárcsák, stb...szerintem jobban kijössz vele h inkább bontod...vagy egybe alkatrészként eladod. Viszont ha meg van a magyar nyelvű gépkönyved és eladnád arra pájáznék :)
Sziasztok! Szeretném kérni a segítségetek! Sajna történt velem egy baleset, kijött elém egy autó és belementem..... a motornak a tank előtt mindene sérült és az idomok is ahogy eldőlt és a dekli kirepedt ezért elfolyt az olaj..... szóval a gép 2001 es 750es boci! Mennyiért lehetne így eladni, mert költeni én nem szeretnék rá! Köszi a segítségetek!
Sziasztok!
Van egy használt pirelli diablo strada 160/60 zr17-es abroncsom eladó ha érdekel valakit :http://www.jofogas.hu/heves/Pirelli_diablo_strada_35496309.htm?first=1
Én Tungsram Sportlight Ultra -t vettem, mert nekem a szett kijött 3k alatt. Nagyon elégedett vagyok, iszonyat erős, nem is tudok belenézni. Nappal, napsütés mellett is látom, a fénycsóvát a kocsik hátulján.
Én ajánlottam az Osram Night breaker+ t. Rengeteg autós fórumot elolvastam régen az izzó és Xenon témába. Szűk 7ezerből kijön egy pár izzó. Csak ajánlani tudom. Mióta ezt használom én vagyok a fény az éjszakában. Nappal meg refivel megyek és nem akar minden harmadik autó elémfordulni.
Sziasztok! Régebben téma volt a tompított fényszóró, de akár hol keresem nem találom azt az infót h valaki írta h xenon helyett ő valami nagyon király h7-es halogént tett a gépbe valahogy úgy rémlik h ilyen 10 ezer Ft körül volt az izzó de nem tudom h milyen márka vagy mi volt az pontosan, aki írta vagy valaki aki emlékszik rá le meg osztaná ujra? Ezer hála
honnan szoktatok alkatrész beszerezni ehhez a típushoz mivel a Full Gas-t kérdeztem és még a motor sincs a rendszerben , ott a szerelő azt nem tudta egyezik-e a kettő .