Üdv Mindenkinek. Lassan elővehetjük a nagylányokat ( elvonási tüneteim vannak) én spec időjárás fügvényében keddet gondoltam. Pár karikát tolnánk cimborával. De viszont olyan gondom van, hogy elöl fehér az indexem hátul még a narancssárga van. Égen - földön kerestem fehér búrát hátra de nemtalálok. Nemtudja valaki hol tudnék szerezni, március elején müszakizok.
Ezzel az ültető csomaggal + az ülésből leszedett 1 cm-rel egy 150 cm körüli leányzó is fel tudott ülni a motorra, és még a lába is leért.
Szóval az ülésmagasság az eredeti 79 cm-ről 70 cm alá csökkentettük, már-már lowrider-i mélységbe.
Más kérdés, hogy a motorozás nem jött be neki, és inkább abbahagyta - de ez nem az ültetés hibája.
Alapvetően még az én 80kg súlyomat is elviselte, nem ért bele a sárvédőbe a kerék, de két embert már nem.
alapon se túl magas a hasa első tanulópénzem,egy baromi nagy fekvőrendőrnél (inkább ugrató) sikerült,ahogy a nagykönyvben megvan írva,első utamon letéptem az ekét...de szerencsére nem kapott nagyot csak lefittyent.azóta még a 3cm-is padka is tiltólistás,inkább kerülök
Ha valakinek túl rövid lenne a lába, akkor esetleg tudok segíteni a problémán...
Pár éve készítettem a képen látható kutyacsont párt, ez az ami a hátsó rugóstagot és hátsó villát összeköti.
Minél hosszabb, annál feljebb kerül a hátsó villa, illetve annál lejjebb kerül a motor.
Mellé tettem szemléltetésül az eredeti boci kutyacsontot, 2,5cm különbség van --> ez kb. 7-8 cm-t ültet a motoron, mármint az ülésmagasságból.
További 1-2 cm tudsz nyerni azzal, ha az első villákat is kicsit mélyebben fogod be.
Ez mondjuk kicsit ajánlatos is, mert ezzel a kutyacsonttal kicsit chopperes lesz az irányítás.
Azaz egy betekerve a kormányt egy ponton túl már inkább maga alá fordítja a kormányt és nem kifelé.
Bár ez a meglepetés, csak parkolóból való ki és beállásnál következik be, de érdekes élmény.
Adok hozzá egy oldalsztenderd-et is, ezt még be kellene fejezni...
Már meg van hajlítva, de még egy talpat kellene az aljára hegeszteni.
Az a gond, hogy ültetve, az eredeti oldalsztenderd már túl hosszú.
Így viszont később vissza tudod alakítani a motort - kutyacsont és oldalsztenderd visszaszerelésével.
Az átalakítás hátránya, hogy egy személyes lesz a motor, és korlátozott lesz a csomagterhelhetősége is, mert a hátsó kerék beleérhet a műanyag sárvédőbe.
Akit érdekel, keressen privátban - irányár 8.000 Ft.
Nem voltam rest megnézni az adatlapod, de én ott csak azt látom, hogy olajkályha, meg egy album a fényzésröl...nekem ez kevés, hogy alkatrész katalógusban után tudjak nézni...
Adatlap...... Minden ott van. Azért lyukas mert nem lett jól összerakva. És a kupak összecsípte a membránt. Jeleztem a szerelőmnek a hibássan végzett munkát. Meg igérte hogy keres másikat. De az a biztos ha keresek én is.
Nincs róla kép? Se a motor évjáratát nem tünteted fel, sem a porlasztóét...ìgy elég nehéz segíteni!
A régebbi porlasztókon 90-es évek eleje, könnyen cserélhetö a membrán, bár azokból nem láttam olyat ami lyukas lenne, aztán másik mikunit pakoltak a 2000 -es évektöl ezeké most nincs elöttem, hogy préseléssel fogja -e a membránt a tolattyú vagy olyan mint régen...
A régebbiböl már 30 euró körül lehet kapni az ebay-en, de még nekem is van bontva használtan...épp Tasi vitt el egyet amiben benne volt...
Üdv mindenkinek. Tegnap egy olyan problémával szembesültem. Amihez segítség kell. Lyukas az egyik karburátor membrán... Lehet kapni felújitó készletet? Vagy valami megoldást? A be ragasztás(kokányolás) annyira nem szimpatikus megoldás.
Maga a lábtartó már nincs meg csak a konzol!