Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi az ötletet, a youtube-n már utána is néztem ,hogy megy ez .
Jó ötletnek tartom a sebességfokozat kijelzőt, érdekelne hol lehet beszerezni és hogyan lehet beépíteni a mi motorunkba ?
Milyen fajtát vettél ,illetve milyen ajánlasz ha esetleg van már attól jobb, könnyebben beszerezhető, beépíthető !?
Tisztelt Fórumozók! Érdekelne.hogy mi a különbség menetteljesítmények terén egy K4-es 600 és 750 f között?
Végsebesség,gyorsulás,nyomatékrugalmasság,két személyes terhelés,fogyasztás stb. Esetleg valakinek volt-e már szerencséje
tesztelni mindkettőt? A válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv.
Heló! Köszönöm a hozzászólásod! Már vettem gyári kopó lamellákat és rugókat. A fém lamellákat aránytalanul drágának találtam így nem vettem. Az általad írt márkának van fém lamella garnitúrája is? A következő olajcsere alkalmával tervezem cserélni az égészet.
Hali! Lehet.hogy rosszul fogalmaztam:max. 6000 km-t megyek egy olajjal az "ezres" szerviz és új kora óta. A 32000km az épp aktuális olajcsere időpontja. Nekem az a furcsa.hogy a kuplung csúszása az olajcsere után kezdődött.
Karbiszinkront tudsz otthol egyszeruen csinalni. 10 m atlatszo 8as cso kell hozza. 4 egyforma darabra vagod, lezarod az egyik veget, felig toltod vizzel, es ugy akasztod fel, hogy a lezart vege a karbikkal legyen egy onalvan. Egyenlo legyen a vakuum benne. Rakotod a karbira, beinditod, es allitod. Vagy negy egyforma vakuummero, es mered.
Köszi a válaszokat ! Azt hiszem kapaszkodót én is teszek rá mert
ha gyorsulni kell elhagyom az asszonyt (anno az MZ-ről is leesett egyszer mert kapaszkodni néha elfelejt ) Alkatrész valószínű lesz a közelben mert 30 km van tőlem a Full Gas be tudnak mindent szerezni a Banditokhoz csak ezt nem találta a rendszer mivel Japán piacos ,de ha beazonosítjuk a másikéhoz akkor úgy meglesz azt hiszem . A fogyasztás akkor elég jónak tűnik, bár inkább azért kérdeztem mivel ha az enyém 7-8 körül enne akkor ott valami nincs rendben a karbikkal .Tegnap előtt tankoltam tele 100+ benzinnel mivel egész nyáron állt valamennyi régi benzin biztosan maradt benne mentem vele 40 km épp ,hogy megmozdult a óra sztem evvel sem lesz gond mivel a motor szépen megy , ha az általad leírt jön ki akkor a beállításokkal nincs gond . Azért majd tavasszal elviszem egy szinkronra és felkészítem a szezonra .
A jacuzzi nagyon ötletes, remélem a szabadalmat levédettétek ?!
Udv.
Alkatreszt meg nem kellett az elmult 3 evben vennem. Magam javitom, ha valamit csinalni kell rajta. Illetve kellett hozza egy elso fekkar, mert felboritottam a garazsban, mikozben a hazilag keszitett motoremelo allvanyt raktam ala. Aki vizsont rendkivul korrekten tud segiteni alkatreszben, az Zoldi felhasznalonevu kolega itt a forumon.
Honda Szasz nyiregyhazi honda kereskedesnek van boltja Mateszalkan, Karcsi akie a bolt szokott nekem egyebkent alkatreszt hozni. Lanckerek, lanc, kormanymarkolat, gumi. Ezeket kellett cserelni.
Fogyasztasi adatok: Erdelybe jarunk, Lilafured, Eger, Meg ha nincs tul hideg, vagy eso, dolgozni jarok vele. Igy jon ki (betankolt mennyiseg / megtett ut) 4,7 - 5,2. Ha duhajkodok (lsd kihuzatgatom 1-2-3-ban) azert megugrik a fogyasztas. De ez nem jellemzo, inkabb a nyugodtabb tipus vagyok.
Alkatreszek egyezese leginkabb az 1.2-es Banditera hasonlitanak. Vettem kozepsztendert, es a hatso kapaszkodot, mind a ketto az 1.2-ese. Ja, meg egy plexit vettem ra. Nem azert mert hasznos, inkabb csak tetszik.
Ha nem gyari a dob, lehet, hogy csipni fogja az olajat. Nem veszes, 6000km alatt kb 3dl.
Csinaltam ra egy fokozatkijelzot, en hasznosnak tartom. Sokan hulyesegnek.
Egyelore ennyi.
Megint én Megnézvén az adatlapodat sajnos úgy néz ki együtt
nem sűrűn motorozunk mert én kaposvári vagyok( Somogy megye )
a távolság tetemes, bár ha jössz a Balatonra lehet összefutunk mert azért vettem a vasat( többek között ),hogy ezzel gyorsan parkolási
nehézségek nélkül le tudjunk ugrani fürdeni . Mivel közel lakunk ezt autóval is + szoktuk tenni ,de sokszor annyi idő volt parkolóhelyet találni mint amennyi alatt leértünk Motorral be lehet gurulni a strand területére és az árnyékban letámasztani és irány a tó
A kapaszkodókat magad csináltad a vasra avagy neked gyári tartozék volt ?
Szia üdvözöllek, akkor már ketten legalább vagyunk !
Pár kérdés ami eszembe jut :
Ha kell alkatrész hol szoktad beszerezni, érdekelnek a kopóalkatrészek olyan mint féktárcsa betétek ? Fogyasztási adatok
100-120 tempónál ? Van-e ehhez a típushoz hátra gyári doboztartó -doboz ( kellene egy a sisakoknak ) ? A motor tényleg pont ugyanaz mint a fórum típusáé ? A kaszni melyik típussal egyezik + 600 bandit ............... ? Amúgy bármi érdekességet meghallgatok amit a típusról el tudsz mondani ,mert hosszútávon tervezek vele
talán a mai nap megérkezik tréleren a vas,ha aktuál még lövök pár képet.
A gyárit ne is faragd szét,nem lesz jó,már próbáltam ilyet.korabeli gixer leömlő jó lehet talán,de az olajteknőnél necces mindegyik,nekem konkrétan fél centi ha épp hogy van
Hali.valakinek elfekvőbe 4az1ben kipufogoja nincsen?öreg 750hez?lehetne akàr eladó is.de ha fotót van az is elèg lenne.bàr a gyàrit nem akarom szèt darabolni.
Jé koma, ugyan ilyen az én vasam. Csak a szine más. Kérdezz bátran, ha tudok segitek. Üdv a ritkaságok klubjában
na de kétszer ? láttam 300000et futott bmw motort,és a boci motorja is strapabíró...mindenesetre érdekes a dolog
Gondolom 32 000 és 38 000 km akart írni csak kicsit sok lett a nulla
Hááát, nem keveset futott gép, ez szép, de az olajcsere intervallum nem sok egy kicsit? A kamionomban is sűrűbben cserélem.
Így nyár végre a benzincsap is megjött,vatta új minden,kicsit még halszagú is legalább ennyi megvan a motoromból,a többi majd tréleren valamikor.Apropó: járt már úgy valaki hogy összekanalazták a mentők de se betétlap se jegyzőkönyv ,még egy vacak telefon számot se kapott kit kell keresni a jardon? kárbejelentőhöz kérik de semmim sincs
a tour max és az ebc cuccai hétköznapi használatra tökéletesek.fontos hogy alaposan szemügyre vegye a fém lamellákat is,ha hullámos vagy égett akkor sanszos a komplett csere.Ha nem biztos a dolog és egyben a vas pest megyébe tudok egy remek szakit
a gyér kenés és a nagy terhelés miatt a fogaskerekek cementálása elkezd leválni,olyan mintha fémszemcsével meg lenne szórva.minél jobban károsodott annál rosszabb.Az öreg gs-em 6.ba 100alatt sikító süvítő hangja volt felette semmi.mondjuk nem is arra való hogy alacsony fordulaton nagy fokozatban poroszkáljunk.

megszokod vagy javítod ha erősödik.
Tisztelt Fórumozók!
Egy 2004-es /K4/ Gsx 750 f tulajdonosa vagyok. Anno 2004 szeptemberében én toltam ki a székesfehérvári Suzuki márkakereskedésből. Nagyon meg vagyok vele elégedve,egész Európát együtt jártuk be. A karbantartások jó részét én végzem el. 320000-nél olajat cseréltem Castrol act evo 10w40-es olajjal-egész idáig ezt használtam-és észrevettem,hogy hidegen megcsúszik a kuplung. Finoman bemelegítve is 7000 körül elcsúszik egyszer-kétszer aztán utána tökéletesen működik. 380000-nél újra olajcsere jelenleg Mobil 10w40-es van benne de a jelenség nem változott! Mindíg be volt melegítve ész nélkül nem hajtottam,nem akartam vele egykerekezni a Max köröket meghagytam a hülye gyerekeknek a disco előtt. Az lenne a kérdésem,hogy a kuplunggal kapcsolatban kinek milyen tapasztalatai vannak?! Érdemes-e elgondolkoznom egy gyári lamellaszett beszerzésén? A válaszokat előre is köszönöm! Üdv.
És ilyen használat után a 6. sebesség károsodik? Mert nekem 6.-ba kicsit fura hangja van, de csak ez az egy sebesség, ez olyan 80-110 km/h-nál, fölötte már nem hallom.
Egy heràkjuk van,alacsony fordulaton nagy terhelés.a szóró olajzás 2-3000es fordulaton nem elégséges huzamosabb ilyen jellegű terhelés (6.ba 70km/h pl ) ilyenkor kàrosodnak a fogaskerekek. Nekem 2x volt hogy a 3.at nem vette de szerintem csak a falàbúságnak köszönhető.
Volt mär valakinek problemaja a valtoval?
Pár kép a vasról, most hozták + immáron sötétben, kicsit sáros is szegény mert tegnap esőben voltak a próbautak,de azért nekem sárosan is nagyon tetszik
Annyit vettem észre, hogy városi forgalomban lassú gurulásnál gyakrabban vissza kell kapcsolnom 1-be, meg 6.-ban ha 90 körüli tempóról akarok előzni akkor azért nem ugrik annyira mint a gyári áttétellel... de nagyon kicsi a különbség, inkább csak megérzés. A km számláló nem pontos, (kevesebbet mér) a sebességmérő viszont így pontos lett.
Remélhetőleg nem sokat kell hozzá se alkatrész se szerelő .
Van egy Yamaha robogóm abba a 8 év alatt csak olajat töltöttem és benzint reménykedem itt is úgy lesz . Nem vagyok már egy száguldozós típus , a robogó is ment 100-t ,de én 60-s munkába járós sebességet szeretem ,a 750-l elég lesz a 90- 120-s tempó hiszen túrázáshoz ez elég . Túrakormányos tehát kényelmes kezes jószág . Remélem lesz még az idén pár szép nap mikor felülhetek rá
,hogy rendesen összeismerkedjünk A képmegjelenítésre mint látható közben rájöttem csak furcsa volt nincs semmi beillesztés gomb, avagy nem jelenik + sehogy a hsz-ben ,hogy fel van töltve .