Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Szedte mar le valaki az gsxf feliratot? Ha igen ezt a szivacsos ragasztot vagy nem tudom milyen anyag az ami rajta marad mivel lehet le szedni?
Nagyon szépen köszönöm a felajánlást!
Lehet, hogy jövő hét vége felé akkor tiszteletem teszem.
Hát ezen most bexartam!
Tényleg, hogy vagy, mik a fejlemények? Biztosító?
Jó is hogy írsz, már akartam kérni tőled, hogy nem linkelnéd be az új féktárcsáid ebay linkjét? Leginkább a hátsóé lenne számomra érdekes jelenleg.

Gondolom nem muszáj típus specifikusan keresni, hanem méretek, furatok ismeretével több találat jön.
ja igen,Zsolti volt, nem 100as az ember de hát melyik motoros az ? én már a gyógytornászt fűzögetem nem-e lehetne esetleg valami gokart pálya mellett mocorogni,legalább egy kis benzingőz legyen a levegőbe
16060 a plafon és akkor nem üt a felni nem szar a gumi és van egy cm hely is
volt a múltkori motoros talin az a srác akinek kb 1-1 centi maradt a hátsó gumi szélénél, majdnem hozzáért a fémhez...elég betegen nézett ki
Üdv !

Ha már itt tartunk tapasztalatok szerint mi a legnagyobb méret hátulra ami bele fér a Bociba ?
ha útba esik neked pilisvörösvár van egy felnire szerelt pirellim,oda adom kerékkel együtt,a minta az fullos de nem mai
Én amikor elkezdtem itt Ausztriában dolgozni, és hetente jártam haza, azt tapasztaltam, hogy az itteni benzinnel mindig kevesebbre jött ki az autóm fogyasztása, és volt hogy kevesebbe is került. Itt sok olyan kút van, ahol nincs személyzet, szerintem ezzel is kisebb az esély rá hogy átverjenek,mindig az ilyen személyzet nélküli Avantinál tankolok, jelenleg 1,10-ért literét.
Nem új vagyok, eddig attabasr néven futottam itt a fórumon
Sziasztok!
Nincs valamelyikőtöknek használható 150/70-17 -es gumija? Még erre a kis időre kellene a kockásra kopott helyett, idén már nem vennék egy új garnitúrát
Köszi!
akkor én még csak kósza gondolat se voltam mondom túl aggódni se kell a téli parkolást de van pár olyan kritikus pont amin végig kell menni hogy ne legyen mélytorkos cumi a tavaszi ébredés
Sajnos nagyon sokat trükköznek már a benzinnel, én csak olyan kúthoz állok már be ahol nincs etanol ,ott kisebb az esély a pancsra .
Van olyan kút itt felénk ahol a kútszerelő haver megsúgta ,hogy itt aztán még véletlen se , annyira sz@r a benya !
Akkor mielőtt végleg leállok vele veszek bele spurit !
Én mikor először (jogsi nélkül) odaálltam tankolni
a pedálos komar-ba, még 3.30 -ft volt a 25-s keverék .
Gondolj bele az milyen rég volt
Egyébként a robogó 4 ütemű, és tényleg jól bírja ezek szerint.
Sziasztok!
Gondolkodik valaki boci túrakormányosításán? Ha igen, akkor van egy gyáriból átfaragott kormányhidam univerzális befogóbilincshez egy 2001es mociról. Magamnak csináltattam, de mint kiderült, 2004esre sajna nem jó így eladnám, ha valakit érdekel eladó lett. A híd feketére lett festve, kérésre képet küldök. Nekem 17 ezremben van, az ár ennek tekintetében megegyezés kérdése, de nyilván ennél kevesebb. A fórumot olvasom, a számom 06303933895. Akit érdekel ne fogja vissza magát!
ez is állomásfüggő,nálunk az auchan kúton volt balhé hogy az egyik oszlop nem kicsit csalt de nem tűnt fel sokáig senkinek,aztán lecserélték.fura ez a benzintéma ezért sem szeretek nyíltan még csak véleményt általánosítani mert az többnyire elfajul,mint az olaj dolog is,ezért ha kérdik pl kuncsaftok mit érdemes csak vázolom mik vannak amiket ajánlok aztán eldönti maga.nekem is jó neki is,azt jó idő
Én nem hiszek ebben, vagy a fene tudja. Agip-nál nem tankolok egyedül, mert olyan mintha beteg lenne a szekér utána. :)
Nálunk van egy Shell és egy Mol kút és motorral és autóval is többször feltűnt, hogy a molos benzinnel többet elmegyek. De mellette meg ott van,hogy a nyáron voltam kocsival Erdélybe, próbaképp OMV 95 premiumot tankoltam. Visszafele jobban megpakolva meg a sima román molnál, sima 95-öt... hát egy az egyben decire annyi fogyasztást számoltam a végén. Visszafele meg kevesebb is volt a hegy összességében.
na igen,a színét tapasztaltam is.trükközik mindenki ahol lehet csak a mennyiség nem mindegy..nem vagyok egy fillérbaszó tipus tankolásnál főleg ahol kér a szamár ott itatom meg de némely kutak között olyan árdifferencia van hogy csak pislogok,nyílván nem jófejségből van hogy két kút között akár 25-30ft-os külömbözet van.
a 2/t és 4 t karburátorok valojában ugyanazon elven alapszanak de 2 nagy külömbség van köztük mig egy 2/t karbi ugyanazon ccm motorol beszélve 70 % nagyobb fuvoka méretekel operál ugy a 4 /t egy sokal bonyolultabb kisebb fuvokázásu esetek töbségében cv karburátor

tehát a 2/t sokal jobban viseli a benzin meg romlását ..arrol nem beszélve hogy van ugyan külön olajozása de az esetek töbségében olaj van az üzem anyaghoz téve ami nagyban kompenzálja az alkohol szar hatását ... azt is meg kell emliteni hogy a 2/t minden fötengely fordulatra munka ütemet csinál tehát sokal jobban indul hidegen melegen .. mint a 4/t

spuri egyszer olom potlo .. aztán tisztán tartja az egész rendszert . vízet sem türarendszerben , ergó jobb álapotba hozza a benzint ...

én használom 3 éve és kijelenthetem télen le engedem a karbikat teli tankal spuris benzinel 3-4 honap után elsöre indul .. minden hiba nélkül elöte én is szoptam ... ugyan akkor azt is el kell mondjam pár kuncsavtom a battai keveröben dolgozik és ök mondják hogy több az alkohol mint ami papiron van + még csepfolyos gázt is raknak a benzinbe .. na ezt a molos benzint kapja mindegyik benzinkut .. kivétel a OMV .. szoval lehet okoskodni ...

én ki probáltam 2 hét allatt meg romlik a benzin és szine is meg változik és a szaga is .....
Nézd anno a pony romettemhez faterom kannába keverte a naftát több hónap után csak rázott rajta kicsit azt go, mehettem akkor még 190-200ft körül tankoltunk...baromi régen volt,még lehetett kapni keveréket is.A robogód valószínű kevésbé érzékeny erre de pl a bocik karburátora rosszabb mint a simson,nagyon hárklis darab.összességébe jó a spuri,kárt nem csinált és ha tavasszal nem azzal kezdenem hogy az egész kócerájt takarítani kell már megérte.a telitank az szinte mindegy lehet sima 95 is, lehet bele pimpósodik tavaszra de legalább nem rohad a tank.amit érdemes tudni az üzemanyagok savasok így az első használatkor megmarják ugyan a felületet de pont emiatt egy ellenálló réteget képeznek plusz a levegő és párától elzár a teletank így kerülhető el a rozsdásodás.Vakrozsda egyébként gyakori jelenség a fém tankokban amiket nem kezelnek belülről.
Szia akkor a spuri használhatónak tűnik ? Nekem azt javasolták a szerelők ,hogy 100-s teli tankkal tegyem le a vasat . A probléma valós
mert ahogy a kezdeteknél leírtam, én a vasat fél év állás után vettem
és csak karbi tisztítás után volt hajlandó rendesen menni . Bár ennek ellentmond ,hogy 8 éve van egy Yamaha Cygnus robogóm téli álom után eddig mindig elindult és ment rendesen max adtam neki egy kis hidegindítót mivel nincs önindító rajta és anélkül elég sokat kell rugdosni így elsőre Bár összességében tényleg elég szarok ezek a benzinek 30-40 éve ezekről a dolgokról még csak nem is hallottunk
Az se tegnap volt mondjuk egy akkunak az a legjobb ha folyamatosan használva van de egy jó motornak elég egy pöccintés
Nekem még a gyári akksim van - 2004-ből.
Ősztől tavaszig a lépcső alatt tartom kb. 18-20 fokos szobahőmérsékleten.
Tavaly már nem hittem benne, ezért vettem egy Vartát - fél év alatt tönkrement nyáron. Visszatettem a gyári, ahogy volt töltetetlenül és beindította a gépet. Igaz már nem az igazi, olyan 3-4 indítást bír ki, aztán vehetem elő a gyorsindítót. De a boci szokás szerint pöccre indul, illetve a ha 2-3 hétre leállítom, akkor csak a második pöccre.
na szóval..az usa verziós orrba szájba megy a fényszóró gyújtáson,0 fokba pöccre indult nagy meglepetésre..nem szoktam nézni ilyenekbe az elektrolit szintet,unatkoztam hát megbontottam úgy hogy vissza is lehetett pattintani és lőn a szint ahogy kell ott is van a jelzésnél.ha már nagyon párolog az az akku végét vagy a rendszer ingatagságát jelzi szerintem,de nem vagyok villany pásztor