Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam nem kellett még menetjavító sehová. :) Egyszer panaszkodtam a hátsó kerékcsavarra, hogy az előző tulaj vagy szerelője által meg volt tépve, mint az állat.
Nálam még csak most lesz gyertyacsere valamikor, de az terveim szerint nálad, szelephézag állítással és karbiszinkronnal együtt.
biztos te vagy tul erös ,,,, vagy az elözö gazdi cimbora .. emlékeim szerint a gyertyánál is javitó menet furot kellet át küldeni

sajnos az erő érzéke mindenkinek más ... a minap egy hátsó tengely anya 180 nm re volt le huzva .. elöte gumizták a vasat ... gondolom a lég kulcs adot neki

nagyon jó modszer pl gyertyánál kicsi olajat tenni a menetre és csupán kézel le huzzni .. ez után még 90 fok .. vagy pl olaj le eresztő csavar nál mindig alu vagy réz alátétet cserélni és ugyan igy csak 180 fokal tovább huzni

sokan tisztitják a menetet és szilozák .. észel ez is jó ... de vigyázni kell mert ha a szilo be kerűl az olaj rendszerbe könyen el dugit egy kisebb olaj csatornát .....
érzés kérdése,nem csak bocinál ilyen de biztos tapasztaltad munkák során.Sok szerelő ész nélkül húzza mintha az élete múlna rajta.főleg új gyertyánál csak annyit húzok rá amíg érződik hogy kezd megrogyni a tömítő gyűrű,nem kerékcsavar hogy meg kellene tépni volt hogy izzító gyertyát egy renault masterből esztergályos segítségével kellett kiműteni mert a baromarcú előző kontár megtépte mint az állat és leszakadt a hatlap,egyhelybe pörgött mint a körhinta
Egy kicsit kell venni ami kb 5-től 30-ig mükszik, olyat lehet kapni 10 rugó alatt és lehet, hogy nem halálpontos, de azért jobb mint a könyökmérés.
A nyomatékkulccsal az a bajom, hogy ami elérhető áron van, az rohadt pontatlan. Leginkább a közép tartományban úgy ahogy pontos, a két szélén meg nem.... pl. Lidl-ös nyomatékkulcsok.
suzukiba van mágneses csavar occóé ! jó cucc,Amúgy aluba az acél csavar beleragad,vannak berágódás ellen réz ill. kerámia paszták, van mikor nem gyógyul össze annyira.Autónál is ha alu karteres először pofán küldöm egy szimpatikus kalapáccsal hogy rogyjon a menet,aztán egy hirtelen mozdulattal megütöm kézzel a szerszámot hogy nyíljon
Az a 23nm kb. annyi mintha egy kis villáskulccsal húznád meg, de azzal sem nagyon erősen. A gyertya meg ha jól emlékszem 11, no az meg alig valami.
Félek, hogy elhagyom. Most sem téptem meg, de azért húztam rajta.

Az olajszűrőnél mindenki mondta,hogy kézzel kell csak, amit én el is hiszek, de a legutóbbi alkalomnál elkezdett csöpögni - azt nem is én húztam meg - utána kellett húznom. Most vettem ilyen kupakot és ezzel szépen érzéssel meg lehetett pont szorítani.
Ja, a gyertya ugyanez, sűrűn megszakadnak a bocikban a túlhúzástól, annak még kevesebb kell.
Akkor talán picit túlhúztad, asszem 23nm-re kéne lehúzni, vegyél nyomatékkulcsot ha magad szerelgeted, az olajleeresztő igen sokszor szakad meg.
Közben meglett. Meg volt szorulva, mint a k.rva anyja és már a csavar feje se az igazi. Most még jó lett, de legközelebb cserélem azt is.

Amúgy mikor megvettem, aznap cseréltem. :)
Már cseréltél benne olajat amióta a Tiéd? Ha nem akkor az előző tulaj beragasztotta, ha igen akkor valószínűleg a menet mehetett el.
na merthogy? el van nyalva vagy beüszkösödött a menet?
Bakker, olajat cserélnék és a k.rva olajleeresztő csavar nem akar kijönni. vótmá ilyen?
Udv. En mindig RES allasban hagyom. Igy csak vakuum hatasara nyit ki, de tartalek allasban van. Nem szoktam leengedni a karbikat. Neha beinditom kicsit, ugy hetente 10 percre.
Köszi szépen !
vákum nélkül res és on állásban is zár amennyiben jó a tömités,pri állásban elvileg vákum nélkül is le tud folyni
Szia , érdeklődnék a benzincsapot milyen állásban hagyjam mikor elteszem télire a vasat és leengedem a karbiktól a benzint ?
Ma még fordultam vele egy kört és a jövő hétvégén is tervezek ,de utána elkövetkezik a pillanat mikor elteszem télire és nekiállok
a fordulatszámmérő, csomagtartó ,kapaszkodó ráépítésnek .
azt nem tudom hogy egy külföldi esetet hogy kezelnek,ennyire részletesen nem merültem bele mivel a külföldi túra nekem több okból tárgytalan most már csak fél napos kiruccanások vannak. Ez egyébként ahol vagyok a generali motoros testőr fantázia nevű baleseti biztosítása
Elküldhetnék ezt a külön motoros balesetbiztosításos dolgot.

Én most mennék külföldre....valami assisztenciás biztosítás jó lenne. HOl érdemes nézelődni?
Köszi srácok a tippeket
Én horgász damillal szedtem le és így a festék nem sérült. Kis türelem kell hozzá és erős damil .
ne kend semmivel se! azon kívűl hogy nem 2k-s szín van a motoron. lehet kapni, felénk gazda bolt. matrica radírt. fúrógép. kis fordulat. és lent is van. karcmentessen!
benzin nem bántja a kétkomponensű fényezést,azzal le tudod mosni.utána vízzel meg sampon szappan stb amivel szoktad takarítani,átmosod leöblíted és tiszta is
miért,nincs igazam ? egyikünk se normális,amikor az ideg dokival dumáltam elmondtam neki én nagyobb biztonságban érzem magam motoron mint bármilyen autóban,..azt hiszem itt már kezdte belátni hogy menthetetlen esettel van dolga

amúgy az elvonási tüneteimet leszámítva egész jól vagyok már.érző idegek,vérkeringésem még nem az igazi még valamiért de idővel remélem helyre áll.A kgfb még csak hozzám se szólt se a rendőrség.Van egy külön motoros baleseti biztosításom amit mindenkinek csak ajánlani tudok,velük már elindult a kárügy,aztán remélem még idén egy részét megkapom a térítésnek,legalább a motort ki lehessen kalapálni..ami egyébként pöcröf csak a jasszok bénáztak az indítással

kerék ügyben meg beszéljünk majd egy konkrét időt ami megfelel mert most nem vagyok otthon tartósan,ha nem csal az emlékem akkor talán pirelli scorpion ami donor gépen volt.ha aktuális akkor nem tudom,adok majd egy tel számot vagy a fészbukos gixf csoportba sebestyén andrásként is megtalálsz