Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen azért aszt a 4-5 hét postát bele kalkulálom.ha meg nem lesz jó.(nekem a túra plexinek pont nem jó a magasság.vagy kisebb vagy nagyobb kellene)megfogom.szét vágom az egészet,és csiálok egy gusztusos magasítót.valami ilyesmit.
http://www.shox.hu/cikkek/univ...
de egy ilyen nem ér 30-40ezrest!
pont mra-t néztem nagyvason én is.Ibéjen van egy rakattal de mire idehajózik repül stb pont annyi mintha itthon megrendelem,és tuti ideér nem kapja fel egy sirály hongkongban Gyárit kérdeztem újpesten,megint azok a rohadt számok... 27ezer királyi valutáért boldogan adnak+fa,annyiért meg ott is marad.Cseheknél volt még egy oldal ahol bubis füst plexit talált a gugli,ráadásul hosszabb mint a kínai,de én ezen a tót nyelven nem értek
Nekem van ez a kínai túraplexim, de annyira nem vagyok oda érte, mondjuk befér mögé a gps faszánt, de amúgy meg az összes bogarat rávezeti a bukómra, meg szerintem túl le is keskenyedik két oldalt.

Egy RMA túra plexit nagyon szeretnék. De az meg huszonezer. Ha valakinek lesz eladó, az feltétlen szóljon.
én most rendeltem 2hete az eby-ről. egy kics plexit. kb 7ezer lesz. de utángyártott.
GSX 600-750 F gyári indexbúrák eladók!
2002-2003
Valószínűleg 98-05-ig jó!
2db első
2db hátsó
Használt, de tökéletes állapotban.
egyben 10000 Ft
Fotózd már le,hogy milyen bubisod van. :)
Hello! Olyan kérdésem lenne, hogy gyárival megegyező vagy akár gyári plexit hol tudok beszerezni jó áron? Esetleg ha valaki tervezi cserélni a gyári plexijét bubisra nekem nekem lenne egy cserealapom :D

Illetve van valakinek tapasztalata az ebayen kapható kormány átalakító szettről? Arra gondolok amivel fel lehet rakni a hagyományos kormányt a csutka helyett. Vagy esetleg gondolkozott vagy végrehajtott már valaki eféle átalakítást?

Köszi a segítséget előre is!
nézétek meg milyen kis hiba milyen ..üzemet produkál

https://www.facebook.com/29970...

https://www.facebook.com/29970...

https://www.facebook.com/29970...

és valoban 30 000 körűl volt bene ...
ugy látom ... kitanultad ... mitöl döglik a légy
Az egyes tétel cikkszámát nézd meg, hogy neked mi a cikkszáma.
Amúgy ha megnézed a linkelt oldalt a 95-ös modellnél, csak kanada, és angliai veziók vannak...
Itt ha megtalálod a szervizmaualt akkor abban porlasztónál táblazatosan az egyes országok belei (E2, E18, E28...) megtalálod a porlasztó adatait...ha ép a 95-öshöz nincs, akkor az elötte meg utáni évjaratokéból kell kiokoskodni...
Amúgy ezekben nem igen volt még ismert a késöbb használt végsebesség tiltás. Elögyújtás elhúzással, meg lehet esett volna a teljesítmény picit, de romlott volna az emmisszió, meg szarúl járt volna a Motor. Itt jellemzöen a az uzemanyag bejutását gátolták, más típusoknál még a kipufogóban volt sükités, de ne tévesszen meg az , hogy amelyik modellnek krómozott szénacél leömlöi voltak, azok jellemzöen duplafaluak voltak, még a rozsdamentes rendszerek esetenként csak szimpla csöböl álltak.
Yamahánál volt, hogy a vezértengelyek is tompábbak voltak. A suzukinál viszont amiket eddig láttam,, az említett keresztmetszet csökkentés elvén müködtek. Vagy pl a GS -500-nál megfúrták a tolattyú tetejét a szoknyánál a membrán alatt, így gyakorlatilag nem tudott a membrán két oldalán akkora nyomáskülönbség kialakulni, hogy teljesen meg tudja emelni a membrán a tolattyút, és az teljes keresztmetszetben nyissa a csatornát.
igaz. 1995évi.osztrák származású. a oapírjai szerint. 54kw fojtással. a szívó csonknál nincs manuális fojtás. marad a karbi. vagy esetleg elektonika nem lehet benne?
Jó lenne egy évjárat, mert az "öreg" nem olyan pontos.

A 90-es években a porlasztós suzukikat általában a porlsztónál alkalmazott eszközökkel fojtották.
Ilyen volt a kisebb torokátméröjü karburátor, vagy a vákuummembrán kupakjában elhelyzett "ütközö", mely nem engedte a tolattyút teljesen felmenni, ez által a szívocsonkot teljesen megnyitni.
Nyílván ezekben kisebb fúvókák, és más cikszámú tük voltak, de kehelycsö is különbözhetett.
Szoktak még gátak lenni a porlasztó, és a hengerfej közötti szívócsonkban is. Ez vagy utólag beszerelt "fémalátét", ami eltávolítható, vagy szívocsonk Eleve így van a gáttal öntve.
valaki meg tudja mondani hogy ezekbe az öreg 750 be,hogy van a fojtás?
pontosan,ilyen sajátosságokra gondolok,mondjuk ilyen korú motorok jelentős része itthon már mókolgatva van ahogy azt az rf fórumon is lett tárgyalva,ilyenek miatt én mondjuk kifejezetten hasznosnak tartom ha pontosan be lehet azonosítani,és részletes rajzokat lehet nézegetni.Így lettem figyelmes arra is hogy fordítva lett a villába a rugó meg a cső visszaszerelve,az előző gazda/szerelő nem nagyon jegyezte meg mi hogy merre
A gyári szervizmanualban, pl egy porlaszto esetén táblázatosan van megadva úszószínt, fúvókák, tük mérete, Pilot csavar ketekerésének mértéke...aztán kb ennyi ezeknél a motorknál az országtipusok közötti eltérés...hja meg esetleg a fényszorokból (világító testekböl)volt eltérés, ez miatti pici eltérések a kábelkötegen...utolsó körben lehet némi variáció a gyújtáselektronikában, elképzelhetó, hogy van pár eltérö cikkszámu a különbözö teljesitményszintekhez-fojtott verziókhoz.
leginkább az esetleges méretek,beállítások miatt érdekel a pontos tipusa ha van valami eltérés.Most vettem csak észre ahogy nézegettem a vázat,van egy gyári plakett is ahol fel van tüntetve a pontos olajszabvány,feltöltési mennyiség,szelephézag értékek.mindig találok valami újdonságot :)
igen vannak átfedések jócskán,Tasinál amikor jártam tavasszal mondta hogy ez a motorcsalád gyakorlatilag a korai gixxertől kezdve a bandit,inazumáig előfordul pici változtatásokkal.igazából nem feltétlen az alkatrész beazonosítás miatt fontos mert ha mást nem,mintával vagy kézzel-lábbal elmagyarázom mire van szükség,forgalmi alapján eddig nem lőttek mellé.Tűszelepet akartam gyárit venni mondván hogy az biztos méretpontos stb..márka képviseletes eladó mondta hogy tottál felesleges azért 2x annyit fizetni mert pl a tourmax helyett suzukis zacskóba van hisz ugyanaz,maga ellen beszélt de jól tette.még nagyon kevés vagyok ezzel a pár év tapasztalattal a japán motorok terén,simán "átverhetnek" ilyen formán.
Mia az spec alkatrész aminél nem mindegy, hogy USA vagy EU?

Ez is megnézheted...csak hogy még nagyobb legyen a keveredés...

Azt ugye tudod, hogy pl a Partzilla oldalon , ha raklikkelsz a cikkszámra, felhozza azt, és alul meg kigyüjti, hogy mell modellekbe van még ez beépitve, hogy megtaláld az átfedéseket, hogy mi az amit masik modelbol is ki tudsz nyerni. Néha jó, mert mondjuk pár keresett Modell bontott cuccánal ára fel van nyomva...de ha tudod, hogy pl a gs 500-ban ugyan az a cucc cikkszam szerint, és ahhoz meg nyomott áron adják, akkor arra mész rá. Pár elöfordul az, hogy a gs 500 két porlasztója ugyan úgy 89-100 euro, mint a gsxr 750-1100 4 db-os porlasztosora...
értem,köszönöm alvázszám 10.karaktere és a gyártási év szerinti kódtábla is azt mondja hogy R tipus,viszont amit korábban linkeltél azon az oldalon kikeresem a 600ast ráütök a 94es évjáratra,UK meg Canada,de USA nincs a képbe,mondjuk ilyen apróságon nem lovagolok csak az hogy az FR-en belül ez most akkor e2 vagy e 28 ? A partzilla.com is jó rajzokkal van ellátva,mentem is a könyvjelzőkbe,sose árt.érdekes hogy ha alvázszám alapján keresek,ami abszolút egyedi,akkor is 4 lehetőséget dob ki
Figyel majd ,mert a középsö (tétel:15) elvileg T6.5 verzió, de gondolom a T a tipusa az utána lévö szám, meg a teljesítményére utal...
A 2. linken (beazonositás) bal oldalon FAQ kinyitod, és ott van a bike identiification ...
bárdiautó-ból rendeltem ilyet,mondjuk a régebbibe 1w-os kell,ennyire speckó lenne ez az 1,4w?