Sziasztok! Nemrég lettem, ahogy ti nevezitek, "boci" tulaj, nem tudom miért, de megtetszett, meg kb hasonló kategóriájú motort kerestem :-) Lenne pár kérdés: milyen olajat használtok általában, első-hátsó teleszkópnak mi az eredeti beállítása, milyen gumit érdemes használni, meg mikre érdemes úgy általában figyelni?
Sziasztok
Hátha valakit érdekel !
Oldal és hátsó dobozként(topcase) is használható 41l-es túradobozok eladóak.Monokey rendszerű, Givi és Kappa konzolokra azonnal felpattintható, kézben könnyen szállítható.A dobozhoz a hozzátartozó fémplatnit adom. Ára 10000 FT /db Mindkét dobozhoz 2 kulcs tartozik !
Érd:06203143523
szivesen ha nincs olajad helyben meg is tudod venni mondtam volna az újpesti suzukit még mint alternatívát de náluk elég pörgős a készlet,volt már hogy hoppon maradtam.
A kérdés gondolom volt már, bár nem találtam a keresőben: milyen típusú olajszűrő kell a gépbe? Esetleg tud-e valaki pesten olyan helyet ahova bemegyek és odaadják a polcról? Nem rendelünk meg webshopolunk és majd valamikor egyszer megjön meg mittudomén :)
Köszi srácok
Sokat cikkeztek hegylakóék erről a márkáról de konkrétan az vizes megbízhatóságot nem nagyon taglalták.Gumiba nálam a pirelli abszolút off,dunlop,brigi egy kaszt,contiba nincs ami igazán lefedné amire szükségem van.Metzelert nem nekem találták ki,főleg az a lasertec egy vicc...chopperre biztos jó vagy a csuklós 7 es buszra de kanyarodni szenvedés. Nem vagyok egy nagy gumi teszter és a sznobság se figyel be de amit egy lerúgott pr2 -vel kihajtottam a gépből vizesen és szárazon az bejött,nem éreztem még ilyen stabilan magam.A 4est szemeltem ki de a tesztek nem sztárolják annyira mint amennyi az árkülönbözet,lehet megnézem azt a pr3-at jövőre
Köszi, már meg is rendeltem a négy CR9EK -t. Aztán lassan csak összejön Tasi bácsira is pénz, hogy kapjon ott is egy kis törődést. Addig is, holnap letolok egy 400km-ert, nehogy bekocsonyásodjon a benzin.
Tudom ,hogy kárhozatra leszek ítélve, de mikor kell a gyári gyertyákat kicserélni ha hibátlan a motor? Nem hagy ki egy henger se, gyönyörűen megy, de a karbantartásokat nem kummantanám el. Most van benne lassan 27.000km. Cseréljek gyertyát vagy ne?
Nekem hátul Nankang van. Igazából kopni nem kopik annyira, viszont én úgy vettem észre, hogy dönteni sem lehet úgy, ki ki akar menni egy nagyobb döntésnél. Ez lehet a kora miatt is, biztos 3 évnél idősebb, már nem emlékszem.
Én ezzel vettem a motort, hagytam rajta, mert majdnem új volt a mintázata. Viszont biztosan nem ezt fogom rá újra venni. Igazából már nincs akkora árkülönbözet a Nankang és egy ismert, megbízható márka között,hogy megérje azt venni. Most vettem új Michelin-t előre, megkapja jövőre a párját hátra.
párban vannak kerekek semmi gond,csak egy ötlet volt .
Akkor ver az isten jócskán javításokkal,döglött tehénnek is ez lesz a sorsa ahogy saját lábamon járok
Köszi Apatata, de közben változott a dolog sajna, az elsőm is defektes lett, cca. 30 perc alatt leereszt, úgyhogy megy téli álmot aludni
Lbandi -nak is köszönöm a komplett hátsó felajánlást, de ezért most azt is kihagyom sajna, pont most, mikor kicseréltem a telóolajat, meg a szimmeringeket.
Tavasszal mennek rá az új papucsok, lehet, hogy megpróbálom a Nankang-ot, elég jókat írnak róla. Valakinek van róla saját tapasztalata?
jó pár gumis lövi fel légkulccsal a csavarokat,anyákat de még a félre kapatás gondolatának szikrája sem gyúl fel.be kell pörgetni érintőre kézzel vagy kézi szerszámmal aztán le kell nyomatékolni.én is csak addig lőttem fel a csavarokat míg meg nem szakítottam a kocsimon a tőcsavart..saját kárán tanul az ember,illetve ezt tanították az iskolában is.Autónál sem sok szerelő tököl,pedig ahelyett hogy paraszt mód megtépné inkább úgy tenne mint ahogy ajánlott,kevesebb szopás lenne egy egy javításkor. mint pl a boci vezérmű lefogatója,amibe van az a kis 7es menet.alapvetően érezhető mikor van meghúzva a szelepfedél csavarja de ha egyszer azt túl húzzák már szar a menet
A hétvégén még elvileg remek lesz az idő. Nincs kedve valakinek gurulni egyet valamerre?