Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor szerintem jól csináltam,köszi. a becsöpögést akartam megszüntetni,nem hajlitgattam az úszókat csak tűszelepeket cseréltem és nem folyt pedig tovább is döntöttem mint ahogyan a hengerfejen áll.nem hinném hogy jó munkát végeztem majd kiderül Tasinál.még mindig várom a hengerfejem,nem találtak szelepet...
Meg nyitott uszohaznal, beallitott uszoszintekkel, fejen allo porlasztosorral, meg lehet fujni szajjal, pumpaval, kompresszorral...kB 0.5-1 barnal nem kell tobb.
Majd osszeszerelt allapotban kb azonos pozicioban , mint ahogy a hengerfejen all(elorefele dol kb 10-15fokot), felfuggeszted ès egy ejtotartallyal megtoltod ès varsz hogy tomor e, hogy kozben a tartalyban van folyadek, azaz hidrosztatikai nyomas, szimulalva a beepitett allapotot. Szerintem jozan paraszti esz...
...csak ugye sokan nem kerultek sorra mikor osztottak...
hülye kérdés de hogy kell nyomáspróbázni? amikor megnéztem az enyémet feltöltöttem benzinnel hogy még a csőbe is legyen és megfújtam szájjal.(kompresszorral nem mertem) jó ez így?
Lenne, de Győr k.rva messze van.

Én is megyek ma BP-ről, pár ismerős megy megnézni ezt a Henryx City western izét, elmegyek velük megnézni.
Hali!

Ha valakinek lenne kedve gurulni velünk. Fél kilenc praktiker parkolò győr. Kilenc tò vendéglő parkolòja.
Autószerelő, aki néha motorokhoz is nyúl.
Viszont 2 utcányira van. tőlem. Lehet, hogy ez egy valódi szaki szemébe mosolykönnyeket csal, de nálam ez most - mindegy mi miatt - fontos szempont volt....
Ez igen! Mit tud akkor a helyi szerelod, amitol ö motorszerelo, ha egy porlasztosort nem tud rendberakni? A masik is nagy szaktekintely lehet, ha visszaadja ugy, hogy folyik megint...gondolom mennyire alapos lehet ez a balek is, ha egy nyomadprobat nem csinal rajta...
De hogy nyúlsz be állítani az alapjáraton? :)
Szia Firewerk! Nekem teljesen hasonlot produkalt a gep, a benzinszuro csereje megoldotta a problemat....
Sziasztok! Mitől lehet az a jelenség, hogy ha gyorsítok 200 felé és felett akkor semmi gond, de ha 200on tartom akkor elkezd kapkodni és erőtlen lesz, olyan mint ha nem kapna benzint és eléggé lassul!
Köszi a segítséget! 2001 es Gsx 750 f
Én magamnak csináltam 2000 volt a rács + kis sziloplaszt. Nem nagy dolog 2 óra alatt kész (nem szabad sürű rácsot feltenni nem mutat).
Szia.
Kap Boci egy bontott karbit, a régit meg elküldöm Tasi doktornak javításra (jó lesz az még valamire...).
A véleményére kíváncsi leszek.
Nagyon király, köszi
Ebay- on rendelheto.....kb 10 e a komplett Racs keszlet
Sziasztok szerintetek ezt a rácsot a srác barkácsolta rá, vagy lehet ilyet kapni valahol? Nekem nagyon tetszik. Melleseg a hangja is teljesen rendbe van

Videó : https://youtu.be/96C9vK9OTZk
Bionic! En minden nap motorozok....igazodok hozzad...
Okrisz szervez egy turat most vasarnap, ha jol emlekszem ketszazvalamennyi km.....gyete Te is.....
A telszamom 0630 kilencszaz7855 kilencvenkilenc
Sziaaa
De majd írd meg, hogy mi lett.
így van,kapható hozzá pár alkatrész és nem is vészes,egy bontott meg lutri,lehet jó is meg rossz is.
Legalább Tasit hívd fel...ehhez ő okosabb. Nem hiszem cserélni kéne. Ő is szokott hozzá alkatrészt venni ha kéne... Már ha jól emlékszem.

De az biztos, hogy a boci karbiját álmában is összerakja. :)
Szia!
Dőlt belőle a benzin. Fél nap alatt leállítva fél tank...
Taschner mestert ajánlották, csak Vecsésről a szállítás nekem problémát okozott, így meg sem próbáltam (lehet h hiba volt?)

Helyi szerelőnél van, még nem láttam a motort, telefonon hívott. Azt mondta, hogy egy soroksári karburátor szerelő "bácsihoz" elvitte a karbit, de nem tudta teljesen megcsinálni, mert a négyből kettő továbbra is folyik.
Légszűrőház újra tele benzinnel stb.
Most itt tartunk, hogy kellene egy bontott.
A fentiek alapján van ötleted?
üdv
Miki
Csak kíváncsiságból... mi történt a tieddel?
Sziasztok!
Van esetleg valakinek eladó karbi sora?
(2005-os 750F)
Kösz
üdv
Miki
m.zalay@semperkft.hu
pedig a finstEr-be ott van ha nem szolnoki vagy és nem bömböl a gép nem hiszem hogy bárkit is érdekelne rajtad kívül mi van bele ütve.Nekem egy marving dobom van supersprint leömlővel,a dob nyakánál az van beütve egy hegesztett lemezcsíkba hogy 5WW-30 E13. A nagy nyomozás még az NKH-s padon is némi butulást okozott ugyanis fingjuk sincs mi ez,és a gugli se érti.Annyit már tudok luxemburgi az engedély dobon.Szerintem hangos 6000 felett de a vizsgán nem szólt senki egy pisszenést se
annyit hozzátennék nem bp viszont keni vágja a motorokat,remek szaki megéri hozzá menni.