Van egy kialakítás a belső részén a táskáknak egy kisebb fajta kiemelés, ami bele van varrva az anyagba és a teljes szélességében el van helyezve a táskákon, így oldották meg a kitartást, valamint, hogy ne sérüljön az idom. Nem nem fakítja, pláne, ha úgy csinálod mint él. Frissentartó fólia a táska ezen része alá és pikk-pakk kész Egy kérdés, mennyit gondoltál a táskáért amúgy ?
Oké, értem. Akkor csak szakmai kérdés. Az oldaltáska így konzol nélkül nem cseszi szét az oldalidom fényezését hátul? Tudod, ahol a 750 felirat van és pont hozzáér a táska.
Konzol nincs hozzá, úgy vettem. Nyeregtáska, ami nálam tökéletesen bevált, olyan a kialakítása, hogy nem ér bele semmibe sem, pláne a kipufogóba nem. Sajnos külön nem eladó, egyben szeretném eladni, hátha lesz rá vevőm így.
Eladóvá vált szeretett motorom, kihasználatlanság miatt. 2000-s évjáratú Suzuki GSX 750F. Kevesett futott 44690 Km-el, friss akksival, valamint olajcserével. Kitűnő állapotú, fűtött helyen tárolt, megkímélt állapotban. A motor mellé jár a gyári dobon kívül egy sport dob is, egy Oxford motortakaró ponyva, kérésre méretegyezés esetén ruha is (megegyezés alapján), valamint egy pár GIVI T474 nyeregtáska szett az összes tartozékával. A motor jobb oldali idomrészén a GSXF feliratnál kisebb sérülés, ami fel sem tűnik (kérésre képet küldök). Irányár: 660.000 Ft.
Ha valaki tud segíteni az eladásban azt előre is köszönöm.
nincs bemattulva a foncsorod? nekem egy hót mezei szutyok van a jelenlegi motoromba és kivilágítja a holdat is.a xenon ezekbe a motorokba nem kockázatos hanem hülyeség.az üveg veti a fény a foncsor helyett,valamivel jobb de amivel többe kerül pl egy siemens HID rendszer veszel egy jó fényszórót.nem azért mondom mert nekem van csak tapasztalat.játszottam én is a xenon beépítés gondolatával de egyenlőre nem látom értelmét.a 2.es bocinak merőben más a fényszórója mert ott már síküveges és a foncsor írányítja a fényt viszont még mindig nincs automata szintszabályzó és fényszóró mosója,ami szerintem magában nem magyarázat miért nem legális egy ilyen átalakítás.egy tisztességesen beállított xenon világító egység messze jobban világít hagyományos társainál.láttam élőben.500m-ről is látni a mögöttem haladó motoros kolegát,sokkal direktebb
Az izzó témához. Nekem is régi boci van. A lámpája helyett akár szentjánosbogarat is rakhattak volna. Xenonra akartam váltani de az meg kockázatos. Autós fórumokon rengeteget olvastam izzókról és végül az Osram Night Breaker - t választottam.
Azóta fényár van előttem és megszerettem az éjszakai motorozást.
Néha a sötétített plexi fent marad a sisakon estére azt se bánom.
Nem olcsó mulatság ez az Osram de megéri :)
Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni! Jobb első irányjelző búrát keresek a 2002-es gépemhez. Ha valaki tud segíteni, hogy hol vásárolhatnék azt megköszönném!
a találkozó lényege így is fennt marad de igazad van,viszont aki csatlakozna szivesen azokkal gurulunk egyet megint közösen.
izzó témához:nekem mivel régebbi ebben h4 van,szerintem a 2esbe már h7es.márkával kapcsolatban sok tapasztalat nincs érdemben,anno vettem original osram 4200K-s elvileg xenon gázzal töltött izzót,2 évig semmi gondom nem volt vele,szép fénye volt.mondjuk jelenleg egy mezei 5560w-os van benne,refivel bő 2-300m-ig tisztán látok mindent éjjel.Ami fontos hogy még véletlenül se legyen nagyobb teljesítményű mint az előírt mert kinyírja a feszültség szabályzót
tehénke még mindig 1 henger minusz de stagnál ,úgyhogy ha nem zavaró hogy 100 110el szüttyögök akkor részemről oké ui: 2 tükörrel sokkal jobb a biztonság érzetem,nem kell forgolódni mint őseink a lovon.ötletként be is dobnám a dunakanyart ha többségnek tetszik de bármi más érdekel
Valaki megírhatná, hogy milyen izzó kell előre. H2? Kicserélném a tompítottat és a távolságit is, mindkét típus kéne.
Ha márkából van javaslat, akkor azt is szívesen fogadnék. Ha kicsit kékes a fénye, az jó. :)
A túrához:
Véleményem szerint Bocitalálkozót egy évben egyszer kell szervezni. Ha kéthavonta szervezünk, akkor elveszti a lényegét. Illetve a szervezést ki kell terjeszteni a facebookra is, mert ott is nagyon szépen összejöttünk.
Túrát meg lehet szervezni bármikor. Javaslom, hogy valaki tekerne egyet hétvégén és tudja merre, illetve nem bánja ha vele tartanak, akkor írja be, hogy ekkor és ekkor ezen a kúton fogok tankolni, ott fogok lenni 5 percet, aki ott lesz csatlakozhat.
volt egy hondánk is részemről nem vagyok ennyire vaskalapos motormárka terén de tény,direkt f-es talira más vassal nem ildomos,de így is jól éreztük magunkat,személy szerint még mindig hatás alatt,folyton csak mennék.Azt a héregi szerpentint még ahova véletlen keveredtem meglátogatom,teljesen belezúgtam elmentettem a tel számot,későbbiekben kereslek még ez ügyben,üdv
szia nincs semmi hiba max a pohár tömitéseket kéne átnézni de nem folyt,o gyürüket 2 honapja cseréktem,tűszelepek nem kopottak,vákumok jok. baráti áron,10 pénz. én is nagyon sajnálom hogy nem mentem,főleg igy a képeket nézve de pont 2 nappal előtte vitték el...a v2 vel meg nem akartam közétek rondítani :D ha érdekel csörgess meg a null hat 30 nyolc 49-3565 ön.üdv
nekem nincs semmi,vas a vason fekszik.igazából a motor járásának rezonanciája jön fel odáig.kitapogatod a vázon ugyanazt a vibrálást érzed álló helyzetben is.a szitálás megint más tészta,lehet abroncs hiba,kiegyensúlyozatlanság,ferde keréktengely stb stb. kis sebességnél nekem is mászkál az eleje picit,de 100nál pl nyugodtan elengedem a kormányt akkor egyenesen megy.kanyarban döntésnél időnként van egy kis elmezavara,olyan mintha vizen járnék úgyhogy meg kell vizsgálni a hátulját hamarosan.lehet hogy csak az utak "remek" minősége viccel meg
http://www.m0moto.hu/givi-oldaltaska-egyeb-taska-textil-givi-t474-xs302-oldaltaska-nyeregtaska-hatso-ules-p-77785.html?osCsid=psfoevq3crplet8jfp1lnffj36
http://www.jofogas.hu/fejer/Givi_T474_olaltaska_32720853.htm