Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dorriskov[1] február 26. 18:38
Hali!
Megmondom őszintén én is szívtam egy darabig, mìg sikerült.
Szòval, nem egyszerű és leginkább vakon dolgoztam.
Letérdeltem a motor elé,aztán a làmpa mögé nyúlva(elég szűk a hely)
kitapogattam melyik égőt is szeretném cserélni.
Ahol kijönnek a kábelek, először lesz egy fekete kör alakú porvédő gumi.
Azt le kell húzni, aztán van egy vékony dròtszerű rugós izé ami befogja
az égő foglalatàt. Azt ki kell pattintani, ne izgulj egyik oldala fix, nem fog
leesni vagy elrepülni.
Utàna màr viszonylag könnyen hozzàférsz az égőhöz!
Visszafelé ugyanez, égő kicserél, foglalat visszahelyezése, pöcök
visszapattintàsa, porvédő gumi visszarakàsa.
Nekem ìgy sikerült!
Szerintem mindegy, hogy nappal vagy vak sötétség van, ha az ember keze ott van ùgysem làtni semmit tőle.
Nekem màr éjjel is menne, becsukott szemmel!
Sok sikert!
Széles utat....
Izzo cserére vki? hogy a legegyszerűbb?
a gyári doboknak meg van adva hogy mekora fordulaton hány decibelt nyomnak régen még az adattáblán is rajta volt ..

a történet marha egyszerü egyszerüen ugyan az lesz nálunk is mint nyugaton ami nem gyári nem tüv -ös bünti rendszám le és kpm es vizssga ............. valojában pénz be hajtás és az évek allat fel kacatolt motorokat most szépen le kopasztják és csak gyári tüvös alkatrészekel lehetz majd át épiteni .............. tehát index, kuplungkar , potfék lámpa szélesebb gummi stb stb le fityen a vasról ha közlekedni is akkar

evvel a gyári és tüvös alkatrészek piacát fell rántják
A linkelt cikknél olvasd el a hozzászólásokat, sok félét írnak,hogy mikor kell mérni, milyen fordulaton. Fene érti mi az igazság. Lehet aki elkap,hogy megmérjen, az se fogja tudni.

Nekem gyári dobbal no para.
Mármint ez ott volt az egyik hsz-ben, mint válasz. :) A bocinak nem 16ezernél van a piros.
A maximum (ahol kezdődik a piros mező) fordulatszámod megszorzod 0.75-tel. Pl nekem kb 16ezernél van a piros, ezért 12ezernél kell mérni.
Egy kis érdekesség:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Meg tudja mondani valaki, hogy névleges fordulatszám alatt mit is értenek?
Lecsekkolnám én is...
Izzókat hogy cserélem ki?
http://revolutionmotor.motorra...
én innen rendeltem, nagyon korrektek, lehet kérni pesti szervízbe a kiszállítást, ahol fel is rakják. Amúgy azt hiszem Szigethalmon székelnek.
tavasszal onnan vásárolok majd,jó áraik vannak.vagy még ott van az R17.hu
Gumiabroncsot hol szoktatok venni?
A Kék-Hold-on kívül van valami alternatíva BP-en?
Bocs, megvan :-)
Kösz :-)

Lehet, hogy buta kérdés, hogy, hova tudom elvinni neki a masinát?
Hát akkor Taschner bácsi lesz a te embered. :)

Amúgy ebben a narancssárgában jól néz ki.


A szereléses témához:
Szívesen hallgatom én is, de nekem elég,hogy mikor ott vagyok, akkor látom mit csinál. Megcsinálni meg nem akarom minden esetben én... Olajat, szűrőket lecserélem, de a motort, féket babrálja olyan, aki minden nap csinálja.
Több okból:
Apám úgy tanított,hogy ki minek nem mestere, annak hóhéra. :)
Egy rakat spéci szerszám, szoftver, csatlakozó kéne hozzá, amiből jó pár év szerelési ktg.-e kijön.
Jobb lesz az, ha olyan csinálja, aki naponta csinálja, mint aki évente egyszer csinálja. (Pl. az autómnál magam álltam neki szívósort leszedni, javítani. Azóta is jó, de a hozzáférhetetlenség miatt, akkora sz.pás, hogy legközelebb inkább fizetek 15k-t a szerelőnek érte, mint egy délelőtt idegeljem magam.)
Sziasztok!
Eddig egy 600F-et hajtottam, néhány napja váltottam 750F-re.
A harmadik utam után elkezdett dőlni a benzin Bociból.
Olvasgattam a régebbi hozzászólásokat, láttam, hogy ez a jelenség nem ismeretlen.....
Viszont a tapasztaltabbak segítségét kérem: juthat a hengerbe annyi benzin, hogy az indítómotor nem forgatja meg a motort?
(nem szedtem szét még, a gyertyákat sem szedtem ki)
Kösz előre is
üdv
Miki
Én elsőre a két napos Alap 1 -re, majd Alap 2-re fogok menni. Az előtte lévőknek sok értelme nincs, mivel azért pár ezret letekertem.
Akkor osszebeszelhetnenk... :) Anyagiak egyelore nekem is akadalyt jelentenek... Te melyik szintre gondoltal?
Én is készülök erre, csak nincs még rá pénzem. :)
Van benne igazság... :)
Szerintem neked nem artana elvegezni par ilyen treninget

http://www.safety-hungary.hu/h...

Itt felkeszitenek mindenre.
Helyes testtartas, kanyar-technikak, veszfekezes... Stb stb
Mindemellett egy bocis vezetestechnikai trening sem lenne ellenemre... Pl nekem a valtasok szerintem eleg szarul sikerulnek az esetek nagy hanyadaban. Meg persze szamos mas dolog van amit rutinos, sok kilometert megtett tarsainktol ellesnek. Velemeny?
En benne lennek egy Tasi-fele kiokosodasban nagyon szivesen!
bárkinek bármikor át adom a tapasztalataim .. az elmult 35 év szerelés görcsölés ,, siker és kudarc tapasztalataim ..

persze nem vagyok hibátlan .. és vannak dolgok amiket mások profiban el tudnak mondani
hivatalból át kell íratnod.Mondjuk amikor összetörtek az öreglánnyal más színű tank került rá,a vizsgán úgy szóltam már hogy szeretnék színt változtatni.ha nem szólok nem is foglalkoznak vele pedig saját érdekük is