Ott van valami csillapítás gyárilag, de nem oldja meg a gondot. Az enyémnek most rendbe lett rakva az eleje, az a ronda szitálás meg is szűnt, csak 60-80 között maradt egy kicsi, de szóra sem érdemes ahhoz képest amilyen volt... de a kezet zsibbasztja ugyanúgy.
leginkább testtartás kérdése,most a túrán is igyekeztem direkt hátból tartani magam+ a menetszél segítés a kormányt épp hogy csak fogom de volt hogy megfeledkeztem és a csuklóm meg a kisujjam tottál lezsibbadt.Konkrétan csókakőnél elég nehéz volt a parkolós öregasszonynak összevadászni az 5 ft-osokat volt papír pénz is nálam de gondoltam megsegítem egy kicsit,kár hogy kivonták az 1ft-ost.
Amin agyaltam még mondjuk nem próbált dolog még(nektek könnyebb dolgotok van mint nekem) a felső kifli és a kormány közé valamilyen rezgés csillapítót beiktatni (kemény gumilap,bakelit vagy rostlap)
először is kár hogy nem jöttél vele,megnéztem volna élőben is ,képről nagyon szép volt.mi a hibája a sorodnak és mennyit kérnél érte?
van most egy szétbarmolt 600as-hoz való meg egy 750 használható de nem tökéletes még.Nem tudom jó-e az nekem vagy jobb lehet-e.
750es 2.es bocit ajánlom mindenképp.Nekem valamiért nem tetszik még mert túl gómbölyű bár a legutóbbi utunk óta valahogy jobban tetszik
egy 94es őstehenet hajtok, fék-futómű általános és sportos túrás használatra hibátlan,motor teljesítménye megfelel(itt fontos megjegyeznem hogy a karburátor becsöpögés a gyengéjük,de kis odafigyeléssel és jó szerelővel nem probléma),a kényelem egyetlen negatív gócpontja a csukló zsibbasztás és a szélvédelem.mindkettő javítható kis ráfordítással és testtartással.Ha ezt a két pontot kiküszöbölték a 650esen akkor az csak jobb lehet,minden más esetben 750.ha nem vagy műszaki típus ne spórold le a szerelőt megvétel előtti átvizsgáláskor,sok múlhat rajta
Szia!
A 650F gyakorlatilag egy burkolt kis Bandit, vizes, befecskendezős blokkal, és 30-40 kilóval könnyebb mint a boci. Viszont pár lóval gyengébb, és valszeg a kevesebb cm3 miatt brutál nagy nyomatékra sem kell számítani.
A boci meg egy örökös darab, egyszerű kiforrott konstrukció, minden van hozzá viszonylag olcsón, és egy szolid teljesítményt ad kis fogyasztás mellett. Személyes tapasztalatom az, hogy hosszú utakon (napi 8-10 óra) nem igazán kényelmes, és az én ízlésemhez kicsit nehéz, de ezen kívül semmi rosszat nem tudok mondani róla. Az biztos, hogy amennyibe egy korrekt állapotú boci kerül, annyiért jobb motort nemigen tudsz venni. A 650F is drágább.
Sziasztok, nem tudom jó-e ha itt kérdezem, de van valakinek tapasztalata/véleménye a gsxf 650-ről? Mert jelenleg azon dillemázom h gsx750-et vagy gsxf 650-et vegyek. Esetleg előnyök hátrányok a két tipus között?
Szia,nem hibátlan a lámpa sajnos. a műanyag házon a 4 csavar felfogatási lehetőség közül a bal alsónál ahol az a kis fém kocka van ott kivan törve egy pici darab.Nem foglalkoztam vele hogy javítassam,ez az én régi fényszóróm volt.ezt a kis gondot leszámítva hibátlan,szépen vetít nem kavicsos.8000ft-ot kérnék emiatt a sérülés miatt érte.képet csak este tudok akkor megyek a műhelybe át
Szia LBandi! Tudnál küldeni a fényszóróról fotót? Mennyiért adod? Engem lehet érdekelne. Egyszer fellöktek és azóta meg van ragasztgatva.
Üdv: Tommy tommy_v@freemail.hu
A bukógomba csavarját szokták a leglágyabb anyagból venni (pl. 5.6), hogy az csavarodjon, ne a konzol. A konzol maga lehet extra erős. Ha elcsúszik úgyis lehet venni egy másik gombát és csavart, de a konzolt nem kell cserélni.
hazaérve vettem észre hogy újabb ezer mérföldest ugrott a számláló,hihetetlen hogy pörög,március végén kezdtem menni vele azóta beleszaladt majd 4100mérföld pedig csak cirkáltam,ez volt az első hosszabb utam idén egybe.tankolásilag nekem is hasonló számok jöttek ki mondjuk a motorhiba miatti túlfogyasztás látszik kb 7-7.5l-t evett így 100on
Amin agyaltam még mondjuk nem próbált dolog még(nektek könnyebb dolgotok van mint nekem) a felső kifli és a kormány közé valamilyen rezgés csillapítót beiktatni (kemény gumilap,bakelit vagy rostlap)
van most egy szétbarmolt 600as-hoz való meg egy 750 használható de nem tökéletes még.Nem tudom jó-e az nekem vagy jobb lehet-e.
egy 94es őstehenet hajtok, fék-futómű általános és sportos túrás használatra hibátlan,motor teljesítménye megfelel(itt fontos megjegyeznem hogy a karburátor becsöpögés a gyengéjük,de kis odafigyeléssel és jó szerelővel nem probléma),a kényelem egyetlen negatív gócpontja a csukló zsibbasztás és a szélvédelem.mindkettő javítható kis ráfordítással és testtartással.Ha ezt a két pontot kiküszöbölték a 650esen akkor az csak jobb lehet,minden más esetben 750.ha nem vagy műszaki típus ne spórold le a szerelőt megvétel előtti átvizsgáláskor,sok múlhat rajta
A 650F gyakorlatilag egy burkolt kis Bandit, vizes, befecskendezős blokkal, és 30-40 kilóval könnyebb mint a boci. Viszont pár lóval gyengébb, és valszeg a kevesebb cm3 miatt brutál nagy nyomatékra sem kell számítani.
A boci meg egy örökös darab, egyszerű kiforrott konstrukció, minden van hozzá viszonylag olcsón, és egy szolid teljesítményt ad kis fogyasztás mellett. Személyes tapasztalatom az, hogy hosszú utakon (napi 8-10 óra) nem igazán kényelmes, és az én ízlésemhez kicsit nehéz, de ezen kívül semmi rosszat nem tudok mondani róla. Az biztos, hogy amennyibe egy korrekt állapotú boci kerül, annyiért jobb motort nemigen tudsz venni. A 650F is drágább.
Milyen hátsó konzolod van?
Eladó egy egyedi masszív doboztartó konzol! Monokey rendszerű!
Oldalkonzolt is tudok hozzá!
Üdv: Tommy tommy_v@freemail.hu
Kattints ide!