Megtalaltam az adattablat, vegulis csak majdnem szurta ki a szememet... :)
Mertem is egyet telefonnal, 87 dB volt 5250-es fordulaton.
Ebben az esetben is buntethet a rendor, ha beleferek a 90 dB-be, igaz nyitott (Finster) dobbal?
sziasztok,
utolért engem is a benzincsap mizéria,mondhatjuk a szerencsésebb része,nem folyik csak nem zár el de a melegnek köszönhetően a tűszelepek nem igazán zártak tökéletesen,valószínűleg a benzinszintem is magas kicsit most viszont a csapon jár az eszem.van egy feltételezhetően kúpos ó-gyűrű(a maradvány erre utalt) amit nem tudtam nagyobb tömitéstechnikai boltokban beszerezni.
vett már valaki utángyártott csapot bocihoz? és ha igen hol?próbálkoztam univerzális méretben passzos gyűrűkkel de nem sok sikerrel.
már így vettem,a gépet,és csak a túra kormány miatt, :) de szerintem mindent ki cseréltek rajta,kivéve a szivató bofdenjét.aszt már én cseréltem.mert kanyarba nem volt túl praktikus,
A bowden hosszabbítás attól függ milyen kormányt teszel bele.
Ha alacsonyat, akkor talán nem kell hosszabbítani.
Csak ha nem változtatod a kormányszárak helyzetét, akkor minek emelsz rajta? Úgyis előre kell dőlni.
Amúgy az én megoldásomat is egyszerű visszaalakítani, csak néhány alátét kell a féktárcsák alá.
A teleszkópokból sem kell levágni, legfeljebb kilóg a kifli felé. Kicsit ronda, de elviselhető.
De egyébként nézz körbe más típusok villakifliei között, hátha van olyan, amely csak 1-2 mm-rel tér el, ezt az úszó fék is elviseli. Vagy válassz olyan ami szélesebb, ekkor csak alátét kell a féktárcsák alá.
Jól néz ki a dolog, valami hasonlóra gondoltam én is. Milyen van rajta? Ha tudod, akkor a pontos méretek érdekelnének. Gondolom a bovdenek gyáriak maradtak, vagy azt is faragni kellett?
A te megoldásod már láttam itt korábban, nem is csúnya,(megmondom őszintén az ötlet is ebből a képből jött, utána kezdtem keresgélni) de én úgy szeretném megcsinálni, hogy a moci gyárira visszaalakítható legyen, ha szükséges, és ahogy a videón van, jólenne, ha a bovdeneket sem kéne faragni, csak a villa mögött elvezetni. A te megoldásodhoz eléggé szét kell bontani a mocit és 70-ért megvan az lsl szett az ebayről is, akkor inkább azt. Ez nem azt jelenti, hogy a tiéd nem tetszik, nem lenne igényes, vagy nem szép, mert az, csak én nem szeretnék ennyire belenyúlni a vasba... Gondoltam még arra is, hogy egy vastagabb lemezből (5-6 mm) lézervágással kivágatni (van ismerős, aki megoldaná olcsóért) egy teljes olyan darabot, mint a felső villahíd, csak a csutkabefogók nélkül, és ennek az alsó csavarjaira felfogatni egy univerzális kormánybefogót, ez azért szebb lenne, mint a videón lévő 2 lemezdarab. Vagy inkább CNC?
Köszi a választ!
Én egy bandit komplett villakifliét tettem bele - 20eFt volt bontóban, illetve egy univerzális kormányt 10eFt.
Sajna a bandit kormányban 5mm-rel kisebb a két villa távolsága, így az első kerékből esztergáltattam egy szakival 2 x 2,5mm (mindkét oldalról), hogy féktárcsa visszakerüljön abba a pozícióba, ahol a fék van. Néhány ezer Ft volt az esztergáltatás.
Aztán hogy ne lógjon ki annyira a villa a villahídból, mint ahogy a videón is látható, levágattam az első teleszkópokból 2 cm-t.
És meghosszabbítottam a kuplung, gáz bowdeneket. A többi kábel és szívató már elfért.
Összesen kb. 70eFt volt, 3-4 éve, de gyárinak néző szebb megoldás lett mint ami a videón látható.
Gondolkozik közületek valaki túrakormány felszerelésén a bocijára? Akinek van, milyen vele a tapasztalata? Néztem pár alternatívát, az egyik az lsl superbike szett, ami itthon kb. 80 ezerből jönne ki, ebayről szállítással együtt 70-75 között valahol. Én mindenképp szeretnék valami megoldást erre, az lsl lenne a végső, mert ennél jobb lenne olcsóbban megoldani az átalakítást. Találtam egy videót ezzel kapcsolatosan, akár érdekes is lehet:
Ez ahogy elnézem egy pár kormánybefogó, egy kormány egy hosszabb fékcső meg annak a két kis lemeznek a legyártása beszerzés, ez ránézésre olcsóbb, mint egy lsl szett. Mi róla a véleményetek? Esetleg valakinek valamilyen más ötlete, megoldása?
én fentről, a kormányt jobbra - balra forgatva, alá benyúlva cseréltem izzót múlt héten. Tényleg nem látni sokmindent, én közben telefonnal készítettem fényképeket, hogy lássam, mi a helyzet odabent :)
Mikor jó neked?
https://m.facebook.com/profile...
Bp vagyok.Tudna valaki nekem ajánlani egy normális szerelőt?
Aki nincs elszállva!
Előre is köszönöm!
Megtalaltam az adattablat, vegulis csak majdnem szurta ki a szememet... :)
Mertem is egyet telefonnal, 87 dB volt 5250-es fordulaton.
Ebben az esetben is buntethet a rendor, ha beleferek a 90 dB-be, igaz nyitott (Finster) dobbal?
utolért engem is a benzincsap mizéria,mondhatjuk a szerencsésebb része,nem folyik csak nem zár el de a melegnek köszönhetően a tűszelepek nem igazán zártak tökéletesen,valószínűleg a benzinszintem is magas kicsit most viszont a csapon jár az eszem.van egy feltételezhetően kúpos ó-gyűrű(a maradvány erre utalt) amit nem tudtam nagyobb tömitéstechnikai boltokban beszerezni.
vett már valaki utángyártott csapot bocihoz? és ha igen hol?próbálkoztam univerzális méretben passzos gyűrűkkel de nem sok sikerrel.
Ha alacsonyat, akkor talán nem kell hosszabbítani.
Csak ha nem változtatod a kormányszárak helyzetét, akkor minek emelsz rajta? Úgyis előre kell dőlni.
Amúgy az én megoldásomat is egyszerű visszaalakítani, csak néhány alátét kell a féktárcsák alá.
A teleszkópokból sem kell levágni, legfeljebb kilóg a kifli felé. Kicsit ronda, de elviselhető.
De egyébként nézz körbe más típusok villakifliei között, hátha van olyan, amely csak 1-2 mm-rel tér el, ezt az úszó fék is elviseli. Vagy válassz olyan ami szélesebb, ekkor csak alátét kell a féktárcsák alá.
Az merítheti, ha a szivargyújtó aljzatba az USB-t töltő be van dugva, de a végén nincs gps?
Levettem az oldalidomot ... 5 perc.... izzócsere 30 másodperc, elsőre, .... oldalidom vissza 5 perc.
Aztán mikor indítanám kiderült,hogy lemerült az aksi az elmúlt két hétben, mikor is nyaralás miatt rá se ültem. Ez egy ilyen k.b@szott nap.
Köszi a választ!
Sajna a bandit kormányban 5mm-rel kisebb a két villa távolsága, így az első kerékből esztergáltattam egy szakival 2 x 2,5mm (mindkét oldalról), hogy féktárcsa visszakerüljön abba a pozícióba, ahol a fék van. Néhány ezer Ft volt az esztergáltatás.
Aztán hogy ne lógjon ki annyira a villa a villahídból, mint ahogy a videón is látható, levágattam az első teleszkópokból 2 cm-t.
És meghosszabbítottam a kuplung, gáz bowdeneket. A többi kábel és szívató már elfért.
Összesen kb. 70eFt volt, 3-4 éve, de gyárinak néző szebb megoldás lett mint ami a videón látható.
Gondolkozik közületek valaki túrakormány felszerelésén a bocijára? Akinek van, milyen vele a tapasztalata? Néztem pár alternatívát, az egyik az lsl superbike szett, ami itthon kb. 80 ezerből jönne ki, ebayről szállítással együtt 70-75 között valahol. Én mindenképp szeretnék valami megoldást erre, az lsl lenne a végső, mert ennél jobb lenne olcsóbban megoldani az átalakítást. Találtam egy videót ezzel kapcsolatosan, akár érdekes is lehet:
https://www.youtube.com/watch?...
Ez ahogy elnézem egy pár kormánybefogó, egy kormány egy hosszabb fékcső meg annak a két kis lemeznek a legyártása beszerzés, ez ránézésre olcsóbb, mint egy lsl szett. Mi róla a véleményetek? Esetleg valakinek valamilyen más ötlete, megoldása?
én fentről, a kormányt jobbra - balra forgatva, alá benyúlva cseréltem izzót múlt héten. Tényleg nem látni sokmindent, én közben telefonnal készítettem fényképeket, hogy lássam, mi a helyzet odabent :)