Köszi átgondolom,szerintem érdekel. egy három ,négy centi szerintem élég lenne már mert végül is nem olyan alacsony ő így is tud menni vele csak én nem tartom teljessen biztonságosnak neki igy hogy nem ér le mindkét talpa telibe mikor áll.,ha veszek magamnak másik vasat ősszel akkor ez már úgy is 1 személyes lesz.
Tudok adni a bocihoz egy ültető kutyacsontot, ezzel a hátulja kb. 4 cm-t ül le. Hozzá az első teleszkópot lehet még lejjebb befogni. Illetve van egy lefűrészelt oldal sztenderdem is, amit még be kellene fejezni, és egy talpat ráhegeszteni.
Hátránya, hogy így már csak egyemberes lesz a boci, mert a hátsó kerék belefog érni a sárvédőbe. Az első teleszkóppal is óvatosan kell bánni - ha túl alacsonyra veszed, akkor az első kerék beleüt a lámpába. Ha eredeti magasságon marad, akkor jó, de kissé csopperes (azaz ha nagyon kifordítod, akkor már a boci nem visszafordítja, hanem rátekeri - ez inkább lassú haladáskor okozhat meglepetést, de hozzá lehet szokni).
Összességében akár 5 cm-t is lehet ültetni a bocin.
Igen a nagy boci mellett felmerült bennem a nagy bandi is,bár kicsit én inkább idomos moci,és lég- olaj párti vagyok.minden képen azt szeretném ha két motorral mennénk,jobban tudom élvezni egyedül a vasat,és sokkal pakolhatóbb is,egy pici gondom,hogy az asszonyka pici nem ér le rendessen a lába csak döntve (162cm,55kg),és ugye így nem annyira biztonságos egy 220kg os vasat kezelni....de vagyok annyira műszaki ember,hogy ezt megoldom :D......igen a karbi az még a gixer verzió,135 ös main jet ekkel,ég és föld a külömbség,6000 től kitépi a karom :D üdv....valamikor ütközhetnénk valahol egy boci 1 eszmecserére,ha van időd.
Szia,én környén,lakom tbánya mellett,de persze nem csak a turul érdekel,azt látom az ablakból is ,csak olvastam,hogy lejönnétek erre megnézni,és gondoltam ott becsatlakoznék hozzátok.esetleg innen lehetne menni a csapatnak 1:tata,aggostyán,uj uton egom,dunakanyar,visegrád felé. vagy 2:csákvár -velencei tó,,3:bakony -cseszneki vár.....de ezek csak halk javaslatok :D üdv
na igen,Sirok ! nem volt rá eddig mód egyéb okok miatt de most a kislányom miatt sem tűnhetek el napokra sajnos.A siroki vár mint látványosság megvan képileg,de a találkozóra sosem sikerült eljutni,majd egyszer..
tompitott is fényorkán nálam refivel kb 200m-re is ellátok.boci 2 üveg lámpás vagy plasztik? ha bemattul kissé vagy koszos a foncsor az például okozhat ilyet,nem megfelelő kontakt miatti átmeneti ellenállás ,ezeket érdemes végig nézni
Tavaly megjártam vele a Transalpint és a Transfogarast. Lehetett vagy 15 fok elég hűvös volt. A jobb lábam a fékkaron volt és húztam kanyarba a csizma orrát az aszfalton.
Szerintem nagyon jó gumi.
Egy pár apró bár fontos gondolat erejéig had raboljam eme sorokat .
Július ! Lehet csak én vagyok fanatikus de egész évben erre vártam, és nem szeretnék róla le maradni de tudom , hogy 1 seggel nem lehet két lovat meg ülni ! A gond nem más mint SIROK !
" Erőfeszítéseiknek köszönhetően végre hivatalosan is bejelenthették, hogy a megszokott helyszínen és időpontban, azaz Sirokon, július utolsó hetében - 22-től 26-ig - újra motorosok ezreit várják az idény egyik legnagyobb találkozójára. " aki volt tudja miről , aki még nem az legalább 1x át kell élnie. Valahogy azért csak össze lehet majd egyeztetni ,de lehet ez csak nekem lesz problem .
Csukló : mindenkinek a figyelmébe ajánlanám a hátsó központi rugós tag hosszának a finom hangolását ! Érdemes oda figyelni rá mert nem csak az ülés magasság hanem az ülés pozíció, tartás,terhelés is változik!
Természetesen Én is szívesen csatlakoznék a hordához +1
Kitartás !
Elől 120, hátul 150.
Hátul valami 160-as ősrégi gumi volt rajta. Ezzel olyan mintha másik motoron ülnék. Egyelőre tökéletes, bár csak 40-50 km-t mentem vele :)
Roli. Annyit írtál, hogy jönnél a Turulhoz. Az a helyszín pedig elvileg a korábbi "elő" találkozó kapcsán került szóba. Ezért azt gondoltam, hogy arra mennél csak.
De természetesen örömmel felírlak :) te vagy a 10. :DDD
Sziasztok! A heten voltam az elso hosszu ejszakai gurulason....na, hat a tompitott fenyszoro az vetekszik egy templomi gyertyaval....elso benzinkutra betertem, vettem +100% os izzot,,,,,,hát azzzal sem lett sokkal jobb.... A gyenge vilagitas tipushiba? Valami okossagot tud valaki?
akkor az egy kincs az a sor,csak rendbe kell tenni.az első szériások a gixxer konfiggal jöttek le a szalagról a 90es évekbeliek már a butitottak,de nem sokkal gyengyébbek.Második motornak 1250es bandit ? sokan dicsérik a túrás mivolta miatt,már vizes ráadásul de még mindig nem olcsó gépek.egyébként szerintem párban két motorral sokkal izgalmasabb és külön két járgányon több motyó is elfér ha úgy adódik
Ha már most van egy kis időm megosztok veletek egy múltheti történetet.nekem a moci az első éves kiadás 88 ból származik, ennek még a karbin van a szivatója és alu síktolattyúk vannak olyan formán hogy nem lehet membránt cserélni csak kompletten tolatyúval benne (persze kapni sem lehet hozzá). hozzáteszem sokkal jobb keményebb karbi mint az ujaké,csak már kopott és ahogy néztem esélyes egy membrán szakadás előbb vagy utóbb.Na mondom frissítünk találtam jó áron egy szinte uj karbisort,jobb-ball kormány kapcsolót bowdent ,,megvettem.Alig várom moci szétszed pikk-pakk ráteszem beállítom,próba.....6000 ig kiráy pörög mint állat,húz-megy aztán vége,7000 a max fordulat.Leveszem szétszedem,tiszta minden oké,megint felteszem ,ugyan az....3.dik levétel régi vissza megy mint állat.Ismét uj karbisor szét borozgatás éjjel két ora nézegetem,hát ezen a tolattyúk ki vannak fúrva vaze mert valami lebutított kw os szaré volt,ki nézte ,hát én nem.na lukak beépít és láss csodát megindut a vas......innentől kezdve inkább megnézem százszor az alkatrészt mint hogy 3 szor szedjem szét a mocit. :D
Én is így vagyok vele,szeretnék venni ősszel valamit, még nincs eldöntve pontossan csak az ,hogy 1000 cm3 minimum, valószínü gsxr...vagy 750 boci....mert nekem egy bajom van ,mi álltalában ketten megyünk az asszonnyal turázgatni,ide -oda vagy pl most jövő héten megyer camp re,utána sörolimpia augusztusban és két fő plusz a cuccok....hát néha vissza kell szúrni 6 ból kettőt is :D,ezért szeretnék venni egy nyomatékossab vasat,asszony nem akar gixert mert kényelmetlen...igaza van így hát lehet egy túrásabb 750 es boci lesz belőle de ezt akkor is megtartom,nincs értelme eladni amit kapok érte azzal beljebb nem leszek,lehet az asszonykájé lesz mert folyamatossan rá akarom beszélni ,hogy szálljon át a hátamögül egy vasra:D
keveset látni valóban napi szinten de azért akad.Még annó a gs 550esemmel amíg jártam sok helyen megállítottak hogy lefotózzák,3db volt üzemképes az országban,pedig nem olyan kuriózum mint egy ural m 72 csak mára kikoptak az utakról.Az öreget is megtartom a boci mellé,majd öcsikém megkapja ha rendbe szedem.
etz 300,eltört a főtengely vége,így ideigelenesen egy fixre hegesztett primer hajtás volt a kuplungom helyén.álló rajt járó motornál kicsit meglöktem lábbal onnantól kezdve minden gond nélkül pakolgattam a gangokat amikor a motor kívánta,gázra kellett csak figyelni,pont váltás előtt visszaengedve belibeg a kapcsoló köröm a váltott sebességnél és kisebb rántással de lehetett használni.a gs 750essel is volt bovden szakadásom, szintén így jártam vele pár napot,azt mondjuk combos volt belökni de mentem vele .mivel egyenes fogazásúak,nem igen lehet tönkre tenni rövid időn belül
Szabadság miatt késéssel fogok válaszolni.
Hátránya, hogy így már csak egyemberes lesz a boci, mert a hátsó kerék belefog érni a sárvédőbe. Az első teleszkóppal is óvatosan kell bánni - ha túl alacsonyra veszed, akkor az első kerék beleüt a lámpába. Ha eredeti magasságon marad, akkor jó, de kissé csopperes (azaz ha nagyon kifordítod, akkor már a boci nem visszafordítja, hanem rátekeri - ez inkább lassú haladáskor okozhat meglepetést, de hozzá lehet szokni).
Összességében akár 5 cm-t is lehet ültetni a bocin.
Szerintem nagyon jó gumi.
Egy pár apró bár fontos gondolat erejéig had raboljam eme sorokat .
Július ! Lehet csak én vagyok fanatikus de egész évben erre vártam, és nem szeretnék róla le maradni de tudom , hogy 1 seggel nem lehet két lovat meg ülni ! A gond nem más mint SIROK !
" Erőfeszítéseiknek köszönhetően végre hivatalosan is bejelenthették, hogy a megszokott helyszínen és időpontban, azaz Sirokon, július utolsó hetében - 22-től 26-ig - újra motorosok ezreit várják az idény egyik legnagyobb találkozójára. " aki volt tudja miről , aki még nem az legalább 1x át kell élnie. Valahogy azért csak össze lehet majd egyeztetni ,de lehet ez csak nekem lesz problem .
Csukló : mindenkinek a figyelmébe ajánlanám a hátsó központi rugós tag hosszának a finom hangolását ! Érdemes oda figyelni rá mert nem csak az ülés magasság hanem az ülés pozíció, tartás,terhelés is változik!
Természetesen Én is szívesen csatlakoznék a hordához +1
Kitartás !
Hátul valami 160-as ősrégi gumi volt rajta. Ezzel olyan mintha másik motoron ülnék. Egyelőre tökéletes, bár csak 40-50 km-t mentem vele :)
De természetesen örömmel felírlak :) te vagy a 10. :DDD
Hol laksz? pesti vagy?