ilyen lassan csak a kertben megyek de hasonló hangok nálam is vannak menet közben.nem mondanám csapágyasnak az első kerekem,szép futása van,de ahogy kicsit is surrog a féktől kezdve minden,ott a sárvédő is,simán vezetik erősíthetik a hangokat.a fékcső elosztó rögzitő csavarját elhagytam,rázós úton olyan szinten felerősödött ahogy hozzákoccant az alsó hídhoz mintha csavarhúzóval csapkodták volna a vázat.apropó sárvédő,előlről dübügő hang,fékezéskor rezonálás,megfejtve ! a teló és a sárvédő között vannak ilyen kis gumi lapok felragasztva,nos az a bal oldalon elhagyódott gondolom.ez volt az utolsó amire gondoltam és bejött annyi minden müanyag bizbasz tud csörögni hogy hihetetlen,de most kuss van :)
Ha már a szerelő úr is itt van, akkor lenne egy kérdésem. Azt figyeltem meg az én bocimnál, hogy 3000-es fordulaton 50-60km/h körül...már nem emlékszem...5-ösben...olyan hang jön elölről, a blokk elejéből, futómű felől...szóval valahonnan az első feléből, mintha bekapcsolna egy hűtőventilátor. Ami ugye nincs.... De a hang az leginkább ahhoz hasonlít... Tapasztaltatok már valami hasonlót? Légörvény lenne?
En a kormanyt akkor hasznalom kormanyzasra ha tolom. Menet kozben illik a "donteni" a mocit. Ha hirtelen kell kiterni van ra mod hogy a kormannyal is segitsunk de ha egy szimpla kanyarban is kormanyozni kell akkor gond van a geppel. Enyhe kanyarokat siman meg lehet csinalni ugy hogy nem fogom a kormanyt. (De jo lenne ha nem is lassulna )
igen én is így gyakoroltam tovább,több éve megyek de minden motor más és más,így megint újra tanultam menni,direkt kanyargós utakon tréningeztem magam,hátból megtartva épp hogy fogom a kormányt,most már egy kézzel is el lavírozok persze nem mindig megyek így,azért egy idő után fárasztó meg egy hirtelen mozdulatnál jobb két manccsal fogni :)
sőt,aki gondolja kipróbálhatja azt is hogy csipő-és lábtartó mozgásból tereli a vasat,mostanában ezekkel szórakozom,repeszteni úgy sem lehet a sok kretén szappantartó miatt
Lehet, hogy megtaláltad! Mra sportplexit vettem rá egy hónapja...azóta most voltam először hosszú úton.... es valóban nincs szél,,,,nem tart semmi....oooooooo....köszi...xd
Lehet, hogy megtaláltad! Mra sportplexit vettem rá egy hónapja...azóta most voltam először hosszú úton.... ec valóban nincs szél,,,,nem tart semmi....oooooooo....köszi...xd
Jól mondja Samy_GSXF.
Ha fáj a csuklód, akkor nagy valószínűséggel kapaszkodsz a kormányba illetve támoszkodsz a kormányra. Egy oktató mondta, hogy a kormányra plussz súlyt nem helyezünk, azzal csak irányítunk. Igazából izomból kellene megtartani a felsőtested, ami lassú tempónál azért fárasztó. Városon kívül már a menetszél elég jól "tart", nekem a mellkas felső részére, vállra érkezik.
Udv
Ha zsibbad a kezed akkor egyszeru a dolog:szoritod a kormanyt. Nem kell azt szoritani csak fogni de 200nal sem. Ha a csuklod faj akkor rovid a karod es rajta fekszel. Turaplexi fel tudja boritani a "szelet" es nem alakul ki az a legbuborek ami megtartana es nem a csuklodon kellene fekudni.
Azért óvatosan ezzel a bigyulával. Vannak negatív tapasztalatok is vele.
Pl.:
egy NC750Xel mászkálok, DCTs, komoly extrája a "kézigáz" vagyis az a kis nyelves bigyó amire elég rátenyerelni és mész. Vasárnap állok a cimbimmel egy lámpánál, ő bal előrébb mint én, a sáv balra kanyarodó. Mondom neki, hogy ez nem az a kereszteződés, irány a következő, oké. Elém fordul, nézi az egyenesen menőt, és is ráfordulok, majd elkezdem húzni a féket erre majd kiugrik alólam a paripa, minél jobban húzom, a féket annál jobban megindul, jól nekimentem szétvertem a sípcsontom meg persze a gépet is kiborítottam az útra. Az utca népe remekül szórakozott. Beakadt a kesztyűm, kabátom találkozása a kézigáz bigyóba, és ahogy a fékért nyúltam húzni kezdte. Kuplung nem lévén igazi parádés szerencsétlenkedést láthattak a nézelődők.
Kell valakinek egy ilyen abszolúte nem balesetveszélyes bigyula? Szívesen odaajándékozom
Be kellene lőni valamelyik 7 végét, vagy kettőt ami a lehető legtöbb embernek jó!
Problemasgyerek! Szólj a 2 másik srácnak is hátha érdekli őket egy közös találkozó vagy gurulás...
tenyér-csukló zsibbadás nálam is volt,na most mivel nem vagyok valami jó formába betudtam annak hogy velem van a gond de ezek szerint nem eleinte fura volt a csutka,és kifejezetten fáradtam,úgy oldottam meg egyrészt kintebb fogtam a súly fele ahogy már többen jelezték illetve kissé "pucsitósba" vettem a figurát,és a kezemmel nem tartottam csak korrigáltam,igaz ehhez kissé rá kell mászni a tank tövére de nekem ez vált be a legjobban,persze csak hosszabb távokon.Hihetetlen számomra még mindig hogy ezzel kis zseb tigrissel március közepe óta lezavartam majd 5000km-t úgy hogy sehol nem voltam csak kisebb gurulások,és még hol a szezon vége? pozitívan csalódtam a 6kilósban,annak ellenére hogy nem mai gyerek,és nincs is túl jó állapotban a motorja,kezes kis dög
Írd be hogy motorcycle :) és atalálatok közt lesz, csak lejjebb kell görgetni.
Ingyenes postával 2 dollár. :D
sőt,aki gondolja kipróbálhatja azt is hogy csipő-és lábtartó mozgásból tereli a vasat,mostanában ezekkel szórakozom,repeszteni úgy sem lehet a sok kretén szappantartó miatt
Králl: Adony
videkifiu: Baja
hammerhead: Bonyhád
attabasr: Budapest
bagg: Budapest
VStryker: Budapest
Zoleeka: Budapest
Kawaer5: Esztergom?
problemasgyerek: Kiskőrös
bionic: Győr
peppe68: Győr
szervin: Kunszentmárton
firewerk: Sárvár
Aki még nem játszott ország-városost az írja meg, hogy ha fel szeretne kerülni a bocitérképre
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
Ha fáj a csuklód, akkor nagy valószínűséggel kapaszkodsz a kormányba illetve támoszkodsz a kormányra. Egy oktató mondta, hogy a kormányra plussz súlyt nem helyezünk, azzal csak irányítunk. Igazából izomból kellene megtartani a felsőtested, ami lassú tempónál azért fárasztó. Városon kívül már a menetszél elég jól "tart", nekem a mellkas felső részére, vállra érkezik.
Ha zsibbad a kezed akkor egyszeru a dolog:szoritod a kormanyt. Nem kell azt szoritani csak fogni de 200nal sem. Ha a csuklod faj akkor rovid a karod es rajta fekszel. Turaplexi fel tudja boritani a "szelet" es nem alakul ki az a legbuborek ami megtartana es nem a csuklodon kellene fekudni.
Pl.:
egy NC750Xel mászkálok, DCTs, komoly extrája a "kézigáz" vagyis az a kis nyelves bigyó amire elég rátenyerelni és mész. Vasárnap állok a cimbimmel egy lámpánál, ő bal előrébb mint én, a sáv balra kanyarodó. Mondom neki, hogy ez nem az a kereszteződés, irány a következő, oké. Elém fordul, nézi az egyenesen menőt, és is ráfordulok, majd elkezdem húzni a féket erre majd kiugrik alólam a paripa, minél jobban húzom, a féket annál jobban megindul, jól nekimentem szétvertem a sípcsontom meg persze a gépet is kiborítottam az útra. Az utca népe remekül szórakozott. Beakadt a kesztyűm, kabátom találkozása a kézigáz bigyóba, és ahogy a fékért nyúltam húzni kezdte. Kuplung nem lévén igazi parádés szerencsétlenkedést láthattak a nézelődők.
Kell valakinek egy ilyen abszolúte nem balesetveszélyes bigyula? Szívesen odaajándékozom
Be kellene lőni valamelyik 7 végét, vagy kettőt ami a lehető legtöbb embernek jó!
Problemasgyerek! Szólj a 2 másik srácnak is hátha érdekli őket egy közös találkozó vagy gurulás...