Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

Megvételre keresnék légolajos 750es blokkot. Boci, bandit gsxr,inazuma bármi szóba jöhet.
Az enyémből kikönyökölt sajnos a 4.hajtókar :(
Sziasztok! Az enyém most volt muszakin( győr) es neztek E-t, sőt fenykepezték is....rákerdeztem, azt mondták, hogy 2015 től kotelezo....
Raptor sportdobbal vettem a bocit, a gyarival vegyesen, ket- harom hetente cserelgetem......a spotdobbal tényleg erotlenebb 5000 alatti fordszamon, sokkal jobban "rezeg" a moci. A hangjan kivul ez a dob nem ad pluszt, persze valoszinuleg hozza kellene allitani a motort....fogyasztasba nem igazan vettem eszre kulonbseget, varos 6, kint 5 korul...
Szep napot nektek!
De, most már egyre több helyen és fényképezik is.
Magyarországon meg sem nézik a kipufogó jelzését.
Bár ez vizsgahely függvénye is...

Viszont Ausztriában már hallottam, hogy forgalomból kiállított motoron hangmérést végeztek --- talán 1 méterről max 100dB lehet. Ha elkapnak, akkor örülhetsz, ha adnak egy útvonal engedélyt a határig és nem kell trélert hívni.
Nálam, a 2003-as dob nem ment fel elsőre a 2005-ös bocira.
A lábtartónál 1 cm különbség volt a rögzítésben.
Mármint a dob a lábtartóhoz van rögzítve.
Mikor átcseréltem a 2003 motorról a lábtartókat is, akkor minden egyezett.
úgy tudom ha E jeles a dob akkor vizsgán nem köthetnek bele hacsak nincs külön zajmérés de általában az nem két fillér így nem is szokták csak úgy.. maximum a műbizonylatot kérhetik esetleg.Még ha nem is érezni csökkenő motorteljesítményt,amondó vagyok érdemes elugrani a csere után egy szerelőhöz,mivel a sportdobnak nagyobb a huzata valamivel
kevesebb gáz torlódik fel ami hűti a kipufogó szelepeket.Nekem egy ixil márkájú dob van a vason így vettem már,hangra nem egy vadállat viszont gyanitom nem foglalkoztak vele eléggé,2-3000km után elkezdett gyengülni most meg már 2 henger is döglődik mivel a szelepzár részlegesen beéghetett.nem mondom hogy minden motor így viselkedik átalakítás után de a lehetőség megvan rá,jobb megelőzni,nekem ez a buli saccra 60-70be fog megállni reményeim szerint...
Én most adtam el a sportdobot és aki megvette az mondta,hogy az övén a gyári kipufogó más. Találni talál rá az új dob is, viszont a dob tövénél a cső fele kicsit elkeskenyedik, illetve az egész dob keskenyebb.

A másik, hogy én is azért adtam el, mert igaz,hogy a sport dobbal marha jó volt a városban durrogtatni, de amikor elmentem túrázni, akkor az egyenletes magas tempóbál nem volt annyira élvezetes, sőt zavart.

Állítani nem fontos, de javasolt. Nekem nem volt hozzáállítva, de érezhetően az alacsony fordulatszámon kevesebb volt a nyomaték...pl. lámpánál szinte alapjáratról nem lehetett úgy indulni, kellett a fordulat. Illetve ha leállt, akkor nehezebben indult újra, kellett indítózni. (bár valamelyik nap a gyárival is kellett egy pár másodperc).

A sportdobot meg vizsgánál le kell szedni, de ami gázabb, hogy nyugtra nem nagyon mehetsz vele. Már az osztrákoknál is megszórnak 50eurós büntivel, hogy nem gyári, hangos, fizess. Svájcba meg pl. be se engednek.
Szia!

Úgy tudom a ráncfelvarrás a kipufogó rendszert nem érintette, elvileg egyforma.
A sportdobot illetően 2 dolog: ha már veszel, szerintem ne egy megmókolt gyári dobot vegyél, hanem olyan sportdobot ami eleve annak készült. Másik: nem tudom mekkora utakat mész, de én ha megyek egy nap 6-8 órát, a vége felé a világ pénzét megadnám egy halk gyári dobért. Az enyémen Yoshimura van, de azt gyanítom hogy nem eredeti (nem tudom pontosan, így vettem, lehet hogy eredeti...)

Ami a hangolást illeti, elvileg persze kéne, de én mentem teljesen gyári bocival, és a világon semmi különbséget nem vettem észre az enyémhez képest, csak hogy más a hangja.

De ez úgyis kiderül ha felteszed a dobot, és valami komoly változást veszel észre (akár fogyasztás, olajfogasztás, teljesitmény leadás stb...) akkor muszáj lesz állítani valamin.
Sziasztok Bocisok!
Érdeklődnék nálam okosabbaktól, hogy 2002-es boci gyári kipuffja egy az egyben feltehető egy ráncfelvarrott 2004-esre?
Amiért érdekes lenne, hogy majd szeretnék sportdobot a vasra és egy huszasért kínáltak egy átalakított gyárit. Az átalakítás annyi, hogy a gyári heggesztés mentén szétvágták a dobot, a belsejét kiherélték, helyette kapott egy perforált csövet, amit körbegyapotoztak, majd szakemberrel összeheggesztették és polírozták. Még nem láttam de a srác azt mondja, hogy az átalakítás szinte nem is látható, a dob szép és gyárias állapotban van, viszont a hangja combosabb. Érdemes egy ilyen dobot megvenni? Ha ezt felteszem, kell a motoron hangolni valamit, vagy tökéletes lesz a jelenlegi beállításokkal is? A teljesítménynövelés nekem abszolút nem szempont, csak egy kicsit markánsabb hang jobban tetszene a bocin.
Előre is köszi!
nos igen,utólag olvasva nem könnyű értelmezni,éjszakás vagyok a héten,melegbe aludni se tudok, kissé szétszóródtam
másképp fogalmazva eddig semmilyen vezeték nem ment a pass kapcsolóra de ezt eddig nem tudtam mivel nem volt szétszedve.Eddig nekem ilyen gombom nem volt a korábbi motorokon,így csak gondolom hogy ez volna a fénykürt.ráforrasztottam két vezetéket és a kombinált kapcsoló tápja és a kapcsolt menetfény pontokra kötve minden működik,végre dudám is van bár mondjuk ritkán használtam eddig is amikor jó volt
Hát az utolsó mondat kicsit összezavart.
banális kérdés,bal kormány kapcsolón a pass gomb a fénykürtre szolgálna jól tudom? szétkaptam,rááldoztam 3órát,az összes kis csúszkát,érintkezőt,pecket,kapcsolót kitakarítottam,lezsíroztam hogy patent legyen viszont fénykürt eddig se volt,most sincs,illetve már van,két vezetéknek köszönhetően,nem volt nekem ott semmi

Túl is tárgyaltuk.
Szevasztok Skacok!

Ha, valakit érdekel van egy gyári kipuf eladó!
15E Ft. Sérülés mentes. Még a 2003-as ról.

Üdv: Tommy /70-379-6623/
Szia,Mar elkelt!
Szewa! Igen kb 2éve már ha jól emlékszem!
A lánccsere ügyben hívlak, ma jön meg a cuccmák amit rendeltem.
Szia Csikko,

Na idetaláltál te is?
Next hét, hétfő vagy péntek délelőtt(vagy max du.4ig), vagy csütörtök délután lánc csere?
Fólia a carbon. Ha vtn fólia lenne, az sokkal sűrübb lenne.
toth.gyula@citromail.hu
Csikko...ez nagyon tetszik, gratulalok hozzá! Folia, vagy martott a carbon?
Helló! Érdekelne pár alkatrész, tudsz adni email címet ahol tudunk beszélni és meg tudom írni, hogy mire lenne szükségem?

Köszi előre is!

Csikko
ohh,én könyörtelen leszek,mert szerintem ha van hely a műszerfalon,szépen el rejtem,illetve be fúrom.ha attól félsz hogy meríteni fogja az aksit.nem kéne neki,a 7osztályban tanult fizika órai tananyag szerint,ha nincs fogyasztó,nincs áram fogyasztás se.
Kedves bagg! Ha az tetszett, akkor az én kicsikémhez mit szólsz?
Helló! Érdeklődnék,hogy meg van még kis eséllyel a givi konzol?
Köszönöm, ez a megoldás szimpatikusabb, mint a jelenlegi. Most a kormányra van rögzítve a tartó.