Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csak nem arra a beledi vasra gondolsz?nézegettem azt is ,szép darab
eladó gsx600f alkatrészek 30/463-0284
Gratulálok hozzá! Sok kellemes kilométert és széles utat.
Meleg motornál pici gázt kell neki húzni hidegen nem kell.
Sziasztok!

2 hete új tehéntulajdonos vagyok
Nagyjából 1 hetembe telt mire elolvastam azt a pár száz oldalnyi hozzászólást amit 2-3 év alatt begépeltetek itt nálam azt hiszem mindenki jobban ért mindenhez.
Nagyon sokat okosodtam, de laikus révén (első nagymotor) sokat kell még tanulnom és tapasztalnom. 2005ös a vas és remélem jó vétel volt, a srác korrektnek tűnt. Szóval mindenkinek kellemes délutánt és széles utat!
"Volt karbi szinkron+tisztítás, gyertyacsere"
Volt szelephézag ellenörzés, kompresszoi mérés?
A gyertyák höértéke megfelelö? Nem hamis szarok?
Ha fuldokláskor ráhúzod picit a szivatót javul a helyzet?
Fulladozik vagy kihagy egy vagy több henger?
Gyertyaképet néztél? Kormos, tiszta?
Lehet például, hogy nem megy egy, vagy két hegered...de táv gyógyítani elég nehéz látatlanba.
Ezt hogy is erted?
Nem lehet hogy inkább fordulat szám függő a problémád?
Igazából a kérdés a szivatós részre vonatkozott, hogy kb milyen fordulaton kell tartani a szivatóval. Bocsánat, ha rosszul tettem fel a kérdést. :)
Igen beindítottam párszor, de szerettem volna tudni, jól csinálom-e.
Más:
Tegnap bementem vele a pesti belvárosba, és elkezdett érdekes tüneteket produkálni:
Elkezdett lefulladni lassú tempónál menet közben, amikor elindulok akkor nem gyorsul, megtorpan, dadog és csak ha jó ideig húzom neki akkor kezd el valamennyire gyorsulni. Ezt csinálja 4-es fokozatig. Csinálja kis tempóban városban, és nagyobb temponál is.
Hétvégén mennénk Harley-s felvonulásra, de így nem merek elindulni vele.
Ilyenkor az alapjárat is ugrál, van hogy álló helyzetben is lefullad, van, hogy 500-ra is leesik a fordulat. Plusz még a reggeli elindulásnál mintha kicsit égett szag jött volna elölről, de nem műanyag szerű, inkább (lehet, hogy hülyén hangzik) de mintha por égne.
Hétvégén mennénk Alsóörsre, de így nem tudom, hogy így bevállaljam-e. Lassú tempó nem biztos, hogy tetszene neki...
Kb 500 km-mel ezelőtt volt karbi szinkron+tisztítás, gyertyacsere, olajcsere, lánc csere.
Van esetleg valami ötletetek mi lehet a gond?
Sziasztok!

Szemezek egy `97-es 750F-el, amit hirdetnek hahu-n 320.000-ért. (nem tudom, szabad-e linkelni).
Kérdésem, hogy ismeri-e valaki ezt a motort, esetleg mire érdemes az alap dolgokon kívül figyelni ennél a típusnál.

Segítségeteket előre is köszi
hird
Az oktatók úgy tanítják az indítást ahogy írtam: rajta ülsz, mindkét láb teli talppal a talajon, és két kézzel fogod a kormányt. (én se így csinálom, de ez lenne a szabályos módja )

Másrészt ha megnézed, a bocik nagy része legalább egyszer eldőlt álló helyzetben, ezek általában úgy történnek hogy a tulaj oldaltámaszon hagyja járó motorral. Az oldaltámasz hossza típushiba.

Meg ugye nem is az volt a kérdés, hogy mit csinálsz miután elindítottad, hanem az indítás menete.
Hát én simán sztenderen, üresbe, szivatóval indít...pár sec után felmegy a fordulatszám...szivatót visszatol, hogy csak 3000-et forogjon...közben felveszem a cumó felét...szivató vissza...felveszem a cumó másik felét...indulás...

Persze, majd ráülök és várok, hogy bemelegedjen...hogyne
Ez valami beugratós kérdés?

A hidegindítás menete:
felülsz a motorra, közép és oldaltámasz felcsukott állapotban legyen. Meggyőződsz róla, hogy a benzincsap ON vagy RES állásban van, (attól függően hogy mennyi benzin van a tankban.) Behelyezed a kulcsot és egyet fordítasz rajta jobbra. Ekkor alapesetben egy zöld (üres) és egy piros (olajnyomás) visszajelző fog kigyulladni. Meggyőződsz róla hogy semmilyen fogyasztó (világítás, irányjelző) nincs bekapcsolva, és a vészleállító megfelelő állásban van. A szivatót maximumra állítod, kuplungot behúzod,( illik megvárni amíg a km óra számlálóján megjelenik a km állás) majd megnyomod az indítógombot.

Üzemmeleg állapotban ugyanez, szivató nélkül.

Ha amolyan félig meleg állapotban van, akkor segíthet ha indítózás közben egy pillanatra ráhúzol a gázra, de egyébként normál esetben se hideg se üzemmeleg indításnál nem kell gázt adni.

Az egész folyamatot befolyásolhatja az is, hogy mennyire régen volt elindítva, mennyire van hideg, illetve milyen módosítások történtek a gépen.

De azt légyszi áruld már el, hogy ezt miért kérdezted meg. Gondolom ha van egy bocid, elindítottad már párszor.
Sziasztok!

Ujabb kerdesem lenne: hideg es meleg inditas menetet le tudna irni valaki?
Elore is koszonom!

Udv
Köszi! :)
üdv,egy kis segítségre lenne szükségem.van-e külömbség a 600as és a 750es gyújtás elektronikájában ?
22-es, a másik vége meg 17-es.
Sziasztok!

Meg tudja mondani valaki, hogy a hátsó tengelyanya mekkora?

Előre is köszi!
Szia

Légyszi keress meg facen és a többit megbeszéljük :

https://www.facebook.com/gabor...
Eladó gsxf kormánycsutkák m.viktor84@freemail.hu
mennyit érne meg neked egy 51ezret futott motorblokk?1994évi,én vagyok a második tulaj,eredetileg egy osztrák kisöregé volt,én meg akarom magyar papiroztatni,tehát majd el mondom mi a pontos metodus,inkább csak kiváncsiságból kérdezem,
vannak ilyenek és "jó" ha rendesen átnézik a vasat de a kukacoskodástól én falra mászom.őszintén,kit érdekel hogy ott egy betű vagy sem? induljon,megálljon,kanyarodjon,világítson,és legyen jó a futóműve.
Nekem amikor forgalomba helyeztem újra meg kellett kérdeznem,a világítást meg ilyeneket nem akarják megnézni hamár kifizetek egy zsák pénzt? néztek bután aztán tették dolgukat,persze tutdtam hogy minden pöpec,minden napi első induláskor átnézem a motorom
sugóék,ricsi bontó,nyáregyháza,ezeket érdemes végig csörömpölni
Az enyém is most volt műszakin egri KPM-nál.
-Gyári dob nélkül esélyed sincs .
-Gyári indexek, a kis E-jelzésű indexeket nem engedik át.
-Xenon esélyed sincs hogy átmenjen.
-Kormány megnézték nekem gyári de valószinűleg ezt sem díjazzák sikeres vizsgával.
Ja dobhoz még annyit ha nem talál a E-jelzést az ember mert éppen a tulaj a dobot átalakítatta akkor sem megy át hiába hogy nem hangos. Az egyik haverom így járt. A gyári dob külső palástja lett cserélve egy csúszás miatt.