üdv, a találkozó engem is érdekel, a Velencei tó nem is rossz ötlet, bár talán előbb tényleg össze kéne szedni hogy ki merre leledzik.Ha jól láttam a gsxf.com oldalon valóban van térkép de az az oldal szerintem halott, szóval ha lenne itt valaki aki ért az informatikához, akkor csinálhatna egy térképet ahova mindenki bejelölhetné hogy hol található, és onnan már lehetne valami közös találkozó pontot keresni.Én pl 170 km-re vagyok a Velencei tótol, ami nem gáz de ha reggel 9kor van tali akkor viszont korán kell kellnem(amit nagyon utálok) rendesen, utána ott még karikázunk vagy 150 km-t majd haza újabb 170 km. nem gáz csak azért jóval fárasztóbb mint aki csak 20 km-re lakik.na egyszóval kicsit hosszú lett, de a lényeg, hogy mindegy hova megyünk, csak mindenki korán kelljen ne csak én !
Dorogi tavat is érdemes csobbanás szempontjából számításba venni,egy ilyen magamfajta nomádnak ez is kánaán,music beach 500 királyi korona a behopp motorral együtt kaja-pia zene csajok,és nem legutolsó sorban van egy kis víz is
Akkor csak egy a kérdés: ki lenne az a jó fej aki vállalná a szervezést? Persze mindenki besegíthetne ötlettel meg amivel tud....
Én elmegyek az ország bármelyik felébe ha kell, itt úgy sincsenek olyan vad távolságok! Nos?!
jelentem a pilisben tanyázom ha van valami bocis megmozdulás vevő vagyok a dologra csak tudjak róla időben és ne kelljen dolgozni,a többi nem számít :)
Helyismeretem van...épp ma voltam fent, hajnalban indultunk, összejártuk a Mátra nagy részét, a tetőt három oldalról is betámadtuk. Mire hazaértem BP-re 360km-t tekertem bele. :)
Igény szerintem van rá. De ha arra kerül a sor hogy hol és kinek mikor lenne jó, akkor szokott bedőlni a találkozó. GSX-F.comon van térkép hogy ki hol lakik eléggé szét vagyunk szórva. 2013ban volt egy találkozó akkor Gyöngyösön gyülekeztünk onnan irány a Mátra kb az volt a két legtávolabbinak a közepe. Én most is benne lennék egy hasonló gurulásban.
különben meg lehet volna igény a találkozóra,mert pl engem érdekelne hogy ki milyen ember,meg milyen átalakítást talált ki a gépre,vagy festést, például,
Ha gyári méretű gumi és láncszett van rajta, akkor 6.-ban 100km/h sebességnél 4737 a fordulatszám. (1998-2004 közötti évjárat)
Itt tudod megnézni az adott sebességhez tartozó fordulatszámokat, illetve hogy lánckerék módosításnál mi hogyan változik: http://www.gearingcommander.co...
Lenne egy kérdésem.: Miért nem látom az elmúlt években, hogy (bár lehet, hogy csak nem ezen a fórumon) valamikor is lett volna egy GSXF találkozó szervezve? Találtam elvétve egy két kérdést, de úgy láttam nem igazán fejlődött tovább a dolog. Mi lehet az oka? Ennyire kevés gurulna ebből a típusú motorból? Vagy csak nagyon sokfelé vannak elszórva az országban?
sok igazságot mondtál,viszont egy kezdő szelep beégés mellett még dolgozik a henger de már nem 100as..sajnos ebbe bele estem én is.onnan derült ki mi a téma hogy levettem a leömlőt és látni hogy 2 hengerem kormos a többi meg patyolat.végnyomáson is látszott hogy valami nem kerek.
az hogy üresben áltó helyben leesik az alapjárat meg lefullad az nagyon nem gyári,nekem szelepes a motorom,tarakírozó de stabil alapjáratom van,már haladó stádiumban van épp hogy vánszorog 1500 és 6000 közt megy de felette már kínlódik,hétvégén robbantom a motort szét.az a 100as tempó 4500nél teljesen jó.nekem mérföldes az órám de nagyjából ott környéke nekem is 6.ban
Köszönöm a segítő válaszokat!
Hengerpróba nem utal henger problémára.
Tegnap este egy rutinos motoros cimbi tiszteletét tette nálam, és arra a megállapításra jutottunk, hogy a vezetési stílusomon kell javítani, pontosabb váltások, kicsit pörgetősebb haladás, nála pl semmi ilyesmit nem produkált. Úgy tűnik nem két perc lesz hozzászokni, megtanulni, de rajta vagyok az ügyön. :)
Az lenne még a kérdésem, hogy hatodikban 100 km/h-nál nektek mennyit pörög? Az enyém 4500-öt.
Még egyszer elnézéseteket kérem a sok, esetlegesen idiótának tűnő kérdésért, de még nagyon az út elején járok motorozás tekintetében, és sajnos műszakilag is teljesen új terep ez számomra.
ilyen állapotban eszedbe se jusson elindulni a mocival . Valószínűleg nem megy minden hengered...erről úgy tudsz meg győződni, hogy be indítod a mocit, meg érinted minden henger kipufogó könyökét (csak óvatosan) ha valamelyik könyök nem meleg az a hengered nem "dolgozik".Ilyenkor gyertyát ki szeded meg pucolod....és próba.Ha ezt nem teszed, és úgy jársz a mocival hogy valamelyik hegered nem kap szikrát (nem dolgozik),de benzint persze egyfolytában kap...és itt a problema (nem kicsi),bele megy a benzin a motor olajba.
Személy szerint valamelyik hegyes vidéket ebben a dög melegben jobban favorizálnám. De alkalmazkodom a többséghez. :)
Szavazatom:
Velencei tó...
Fo a hatarozottsag! :)
Velencei to
Esztergom
Matra
Szombat v. Vasarnap.
Varom a szavazatokat. :)
bagg
Én elmegyek az ország bármelyik felébe ha kell, itt úgy sincsenek olyan vad távolságok! Nos?!
Helyismeretem van...épp ma voltam fent, hajnalban indultunk, összejártuk a Mátra nagy részét, a tetőt három oldalról is betámadtuk. Mire hazaértem BP-re 360km-t tekertem bele. :)
Ha gyári méretű gumi és láncszett van rajta, akkor 6.-ban 100km/h sebességnél 4737 a fordulatszám. (1998-2004 közötti évjárat)
Itt tudod megnézni az adott sebességhez tartozó fordulatszámokat, illetve hogy lánckerék módosításnál mi hogyan változik: http://www.gearingcommander.co...
Hengerpróba nem utal henger problémára.
Tegnap este egy rutinos motoros cimbi tiszteletét tette nálam, és arra a megállapításra jutottunk, hogy a vezetési stílusomon kell javítani, pontosabb váltások, kicsit pörgetősebb haladás, nála pl semmi ilyesmit nem produkált. Úgy tűnik nem két perc lesz hozzászokni, megtanulni, de rajta vagyok az ügyön. :)
Az lenne még a kérdésem, hogy hatodikban 100 km/h-nál nektek mennyit pörög? Az enyém 4500-öt.
Még egyszer elnézéseteket kérem a sok, esetlegesen idiótának tűnő kérdésért, de még nagyon az út elején járok motorozás tekintetében, és sajnos műszakilag is teljesen új terep ez számomra.