K.István:
Köszönöm a korábban adott tippet. Beleöntöttem az adalékot és kijárattam a télre elrakott benzint, és most már jobb a helyzet, valószínű a kosz nagy részét sikerült kipucolnia. Most ha elindítom és üzemmeleg lesz a blokk (szivató vissza) akkor már van alapjáratom, igaz kicsit magasabb. Amit még észrevettem, hogy váltáskor amíg a kuplungot behúzva tartom megemelkedik a fordulat. Ugyan ez a helyzet megálláshor amikor üresbe rakom akkor kb. 2500-3000 körül hagyja a fordulatot, majd szépen visszaejti 1500 körülire.
Már van időpontom egy alapos karburátor tisztításra és hangolásra.
Ha negyon elörehaladott a dugulás, akkor nem biztos, hogy segít, de ha túl vagy a porlasztótakaritáson, utána érdemes, erösen ajánlott a használata, mert további hasonló problémáktól fog garatáltan megmenteni. Sokan már évek óta használjuk minden belsöégésü jármüben, föleg mióta igen szar az üzemanyagok álatlános minösége.
Kérnék valakitől egy kis segitséget,GSX-600F Bocim van, az első telet vészelte át nálam (meleg garázsban).Sajna a brenyát nem járattam ki és csak 1-2 szer inditottam el,azóta csak szívok vele,hidegen szivató nélkül elindul de nincs alapjárat , a brenyát leengedtem tankból, úszóházakból,tettem bele 100-as benzint de csak nem javul. Van valakinek valami ötlete? Minden segítséget nagyon megköszönnék
En javasolnam a top end felujitast ahogy mondtad a kompresszio elteres miatt aztan egy jo karburator beallitassal tuti jo geped lesz. Nem kell semmit fabrikalnod es szerintem egy szetszedes osszeszereleshez megvannak a szerszamaid.
innen indult a lavina,bekormozta a 4. gyertyát.mivel erős benzin szaga volt én meg még nem csináltam sose ilyen karburátort(nem tudom mikre kell nagyon figyelni) betoltam egy helyi motorszerelőhöz.karbi szét össze,elvileg csak tömitéseket cserélt,egyik hiba elmúlt jött a másik.én magamnak megcsináltam a gyertya és olajcserét utána a szinkronnál derült fény ezekre.Nem megkérdőjeleztem magamban a karburátor kizárhatóságát.
motor szét és összeszerelése odafigyeléssel nem gond,de ha valamit már alakítani kell akkor gépműhely,nekem semmi eszközöm
1. Nem biztos az az 1-2 bar nyomaskulombseg annyira beleszol az alapjaratba hogy le is all. Lehet egy komoly karburator hiba, kosz beallitas is. Plusz kopasok. Erre a gyertyakep vilagos valaszt ad. Ezzel kezdenem.
2. Ha autoszerelo vagy szerintem nem gond egy hetvegen szetkapnod a hengertol felfele es rendesen becsuletesen kitakaritani. Honolni a hengereket a dugokat szepen femtisztara eltakaritani, szelepeket becsiszolni. 2 nap alatt siman megvan meg sorozgetve mellette is.
sziasztok ! tegnap voltam taschner mesternél ahol kiderült van egy motorikus gondom(is) Sajnos az előző vasammal is csúnyán belefutottam a jóba (vezlánc szakadás) így a felesleges köröket most kihagynám mint a motorcsere vagy generál.igazából a szakvélemény hogy van még ebben a blokkban élet de már magam sem tudom mit tegyek főleg így szezon elején,elvégre azért vettem hogy használjam nem pedig hogy a garázsban fogja a port.A tünetek a következők:alapjáraton oldalsztenderen most már időnként le is áll néha ha hagyom a beállított értéken,menet közben ilyen gond nincs.dübög,hallhatóan nem jár rendesen egy hengerem(3.asba 2barral kevesebb) viszont fordulaton majdnem tökéletesen muzsikál.Mivel autószerelő a szakmám konyitok kicsit hozzá,szelephézag rendben viszont mivel marha sokat állt nekem gyanús hogy a hengerfejben keresendő a hiba,viszont Zsolt belém tette a bogarat miszerint lehet hogy csak letapadt a gyűrű egy részen.Azt az egyet nem értem,hajtottam több mint 2000mérföldet élveztem hogy jön megy szinte magától ahhoz képest hogy 6kilós igen jó kajak vanvolt benne,0fokban szivatóval de könnyen indult...egyszerűen nem hiszem el hogy egy nyomorult nyarat nem tudok gond nélkül végig menni.pont van nálam egy öregecske astra szintén ilyen hibákkal,ott a 8ból 6 szelep beégett.Volt már valakinek hasonló vagy ilyen tapasztalata?
tudnátok segíteni?olyan probléma lépett fel,hogy felmelegszik a motor,és be dadog,le áll,nem is akar újra indulni míg kicsit vissza nem hűl,mitől lehet ez?
Köszönöm a korábban adott tippet. Beleöntöttem az adalékot és kijárattam a télre elrakott benzint, és most már jobb a helyzet, valószínű a kosz nagy részét sikerült kipucolnia. Most ha elindítom és üzemmeleg lesz a blokk (szivató vissza) akkor már van alapjáratom, igaz kicsit magasabb. Amit még észrevettem, hogy váltáskor amíg a kuplungot behúzva tartom megemelkedik a fordulat. Ugyan ez a helyzet megálláshor amikor üresbe rakom akkor kb. 2500-3000 körül hagyja a fordulatot, majd szépen visszaejti 1500 körülire.
Már van időpontom egy alapos karburátor tisztításra és hangolásra.