Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,
Pár hete lettem Bolbog Boci Tulajdonos. :)
Ha szoktatok szervezni "Boci" találkozókat, szivesen részt vennék én is azokon.
Köszönöm, és mindenkinek Balesetmentes Nyarat Kívánok!
Robi
békéscsaba
Szia Örökös! Hol laksz? Nekem van gyari kipuf kölcsönbe.
hali uj vagyok itt ,érdeklödnék van e valakinek gsx750f hez gyári kipufogoja 1-2 napra műszakira,e -mail cimem -kah167@freemail.hu
Nálam is volt tengely csere.
Én kimondott szitálást nem vettem észre, de az egyik szerviz alkalmával szóltak hogy görbe a tengely. Ki is cseréltettem, majd megpróbálom megkeresni és megnézem.
vettem ki első hátsó kereket,nem tapasztaltam tengely ferdülést viszont ez a mászkálás idegesítő,már csak azért is dafke alapon küldöm neki hátha kiadja mi és hol van elszarva rajta. Tsanyi féle PR-el sokkal jobban szalad,végre lehet lerakni oldalra is most már nem csak tengek lengek mint a takony..a blokk is alakul,megkapta mos2-t ,egyre csendesebb
Ahol a csapágy van amerről éri az ütés.
Azért ez nem egy olyan bonyolult darab, hogy 20 rugóért ne csinálnának egyet valami jóféle acélból...

Egyébként hol szokott görbülni, a közepén?
Még nem hallottam, hogy valaki gyártott volna inkább csere (20 rugó körül van azt hiszem), de egy gépműhelyben talán meg is javítják, ki lehet mérni ott van a manualban ha van műszered.
Mi a megoldás a problémára? Gondolom ha veszek egy másikat, ami ugyanolyan anyagminőségű, az adott esetben ugyanúgy görbül. Kell egyet esztergáltatni valami jobb anyagból?

(hétfőn indulok olaszba, addig már nem fogom kivenni, de ha hazajöttem megnézem, már csak kiváncsiságból is)
Ha van otthon egy sima asztallapod akkor már meg is nézheted úgy, hogy görgeted rajta, amúgy meglepően sok gépnél görbült egy kicsit, a legutóbbi pl. valami vacakra ment rá ott a felni is kapott, de elég lehet egy komolyabb kátyú, járdázás stb.
Ne idegesíts, az első tengely volt görbe?

1: házilagosan hogy lehet megnézni? (nincs se esztergagépem, se semmi speckó mérőeszköz, csak a szokásos otthoni alap szerszámok)
2: mitől görbülhet el, ha nem volt balesetes a motor?
Nekem nem szitált a boci soha és a többi sem ha jó volt a gumi és a futómű. Csak idén találtam 3-at aminek a tengelye görbe és attól szitált elengedett kormánynál.
Az enyém is szitál picit ha elengedem kormányt,pedig zsír új Conti Road Attack 2 van rajta,meg ki is van centírozva rendesen. Ezek ilyenek---ennyi!
K.István
Ahogy írtam korábban, én inkább nem piszkálom (szerszámom sincs elég) elvittem egy porlasztó tisztításra, hangolásra. Most nagyon baba lett, olyan mint amikor megvettem. Öröm és boldogság
A szervízben is azt mondták, hogy a mostani benzinek nem alkalmasak arra, hogy huzamosabb ideig (hónapokig) álljanak. Mivel sokat nem tudok menni vele, marad az adalék...
Nekem most került fel egy új Pirelli Angel ST. Még csak párszáz km-t mentem vele, szóval sok tapasztalatom nincs vele. Az előző öreg (DOT alapján 2007-es) gumihoz képest ég és föld, de ez persze nem meglepő.
Nagyon sokan dícsérik a PR szériát.
Sziasztok!

Úgy néz ki muszáj lesz gumma vásárlásra adni a fejem.
Dilemmám a következő:
Pirelli Angel GT vagy St
Michelin Pilot Road 4
Ez a két versenyző maradt talpon.
Tudnátok esetlwgesen pro és kontraérveket egyik illetve másik mellett/ellen?

A segítségeteket előre is köszönöm!

(Ja, ha esetleg a Taschner Motor Service facebook oldalán jártok, akkor az utolsó Bociról készült videók az enyémről készültek. Ezúton is köszönöm, hogy ajánlottátok nekem Tasit! )
igen van egy ilyen remegés szerű tünete,lehet hogy a csutka kormány meg a meredekebb villaszög miatt lenne ilyen ?viszont a másik ami időnként előjön ez a mászkálás..a másik gépemet pofán verték,alig látszott hogy görbe a villa de ha elengedtem úgy ment jobbra mint a vöcsök,itt is valami de nem egy irányba csinálja,arra is gondoltam hogy a nyomvályú elviszi.eredetileg dupla dobos volt,gondolom nem véletlen került rá a boci 2 rendszer,a bal hátsó lábtartó is úgy görbült mintha megtolták volna hátulról vagy oldalra borult.még tesztelgetek nézelődök,dobok rá egy másik gummát aztán előbb utóbb csak kiderülnek dolgok ahogy megbontom
Ha csak ennyi a gond hogy elengeded és beremeg a kormány, az semmi. Enyém is csinálja, pedig nagyon precízen ki lett súlyozva az első kerék. Kománycsapágy, telók, váz rendben, gumi szinte új és mégis valamennyire beremeg ha elengedem. Én is mindent átnézettem rajta mert eleinte zavart a dolog, de már megszoktam, ez ilyen.
hátsó gumi 1ft-ot nem ér ugyanakkor nincs gond vele,meg lett pörgetve csak egy öreg fos. bal oldalon még kicsit fel is van csiszolva azért gyanakodtam mert ez a gép tuti körbe lett kalapálva... de ez a sok szar is csak akkor derül ki amikor meg van kopasztva teljesen.még esetleg lekötöm a gátlót megnézem a csapágyazást mert valami kis kopogást hallok,hátha ott enged és emiatt ilyen.Egyébként használalható csak van egy kis bizalmatlanság érzetem amikor elengedem a kormányt,ez az ami a másiknál sose volt,elengedtem mindkét kezemmel és menet közben gyújtottam rá egy cigire olyan halál egyenesfutásom volt,ez meg itt nyegléskedik,nem jövök rá hol a balhé
Köszönöm neked is a segitseget, most poliroztattam fel a fenyezest, az mar makulatlan, csak az elozo tulajnal elborult a boci( nem az oldalsztender fele, hogy?!) es az emblema kicsit serult, a burkolat nem. Rendeltel mar onnan emblemat? Vagy valaki? Szallitasi koltseg?
Koszonom urak!
Szia! Az oldalsó GSXF felirat nem olcsó, 27,5 Euro/db + posta itt:
http://www.cmsnl.com/products/... és itthon sem fogsz olcsóbban kapni újat.

Bontóban talán lehet, de ha dől a motor ez szinte mindig sérül, mert az idom legkülső pontján van.
Az pedig gyári. A keresztmerevítőnél kívül kicsit homorú (mintha behorpadt volna) mindkét oldalon.

Gumikat is nézted?
halihó,
egy aprócska észrevétel ami nem hiszem hogy gyári állapot,hátsó villán találtam egy-egy horpadást közvetlen a tengely tövénél ahol a hegesztett merevítés van,nektek is ilyen vagy full egyenes tégla profil végig? még mindig bizonytalan kissé a futása a gépnek,és most már minden apró szart megnézek megmérek,de eddig nem találtam komolyabb eltérést se vázba se elől
akkor elképzelhető a sok állástól a kuplungod kicsit összeragadhatott korábban,vagy épp elkopott már,nem kemény a kar?
fenteb láttam a kérdésed,gyertyákat nem árt lecserélni egyrészt ha el van már használódva csökken a teljesítmény,másrészt ha elroppan a porcelán csúnya károkat okozhat az égéstérben.Ha meg már ott jársz vagy a szerelő akkor már nem túl sok idő megnézni és beállítani a szelephézagokat és akkor az is le van tudva.rossz hézag előfordulhat akár az is mint amit én is megkaptam,beégett pár szelepem...