Szia zotyabaro!
Ha esetleg megveszed ezt az e-bayes túrakormányszettet, leírod az átalakítással kapcsolatos tapasztalatokat? Ha mókolás, meg bovdengyártás nélkül a gyári cuccokkal jó lenne ez a szett, akkor engem is érdekelne...
Taschner sok éve ezen elavult típus ismeröje.
Ha megnézed a videoit, képeit, minden második gsf, gsxm gsxr...Meg van hozzá minden (tudás, tapasztalat, és szerszám), hogy rendbevágja a géped, akkor is ha azt hiszed, hogy minden rendben vele!
Tudom, hogy már többször felmerült, de nem igazán sikerült egzakt választ leszűrnöm. Tudna valaki Budapesten, vagy környékén megbízható, jó áron és jó minőségben dolgozó szerelőt? Bár nem észlelek semmi problémát, de karbiszinkront és szelephézag csekkolást nem ártana megejteni, na meg vezérműláncot is leellenőrizni.
Az lenne a kérdésem, hogy a szervizfüzetben említett Kezelési útmutatót nem tudná valaki megosztani velem?
Szeretnék pontosan képbe kerülni a karbantartási periódusokkal kapcsolatban képbe kerülni.
A szívócsőben találsz pár pici furatot a pillangó éle alatt,meg előtt. A pillangó éle kb. félig takarja ki az első alatta levő furat felét (6-osnál).
Remélem ezekre az apró furatokra is gondosan ügyeltetek a tisztításkor, és hozzávezet levegőfúvókat és járatokat is kitakarítottátok, különben nem lesz rendes alapjárat, sem alsó fordulat szám tartomány. Ezek felelnek ugyanis kb ez első 3000 fordulatért, ezt hívják alapjárati és részterhelés rendszernek. Addig ez látja el a égésteret üzemanyaggal, amíg a pillangó annyira ki nem nyit, hogy a nagy -főcsatornában is meginduljon az áramlás, bekapcsolódjon a főfúvóka, meg a vákuummembrános tolattyú felett legyen akkora nyomáskülönbség, hogy elinduljon felfele.
Pillangó ezen egyformán történt beállítása után mindenképpen üzem közben szinkronizálni kell a porlasztónak műszerrel.
Kedves István! köszönöm a dokumentumot most már majdnem mindent tudok.A fojtószele(pillangószelep) állását nem nagyon tudtam kiolvasni belőle. Ha erre vonatkozóan tudna nekem vmi információt annak nagyon örülnék. Előre is köszönöm!
Üdvözlettel! Csuri Zoltán
építő jellegű hozzászólás gyanánt sok kellemes km-t és mosolygó rendőröket ! jók ezek a hatkilósok,nem gondoltam volna a 750es katana után hogy ilyen meglepetést okozhat majd.nagyon kezes kis dögök de tudnak ám morcosan is haladni,fogyasztás egyenesen királyi (nekem 3.8-4.5 között volt átlagba)karcsúnak hangzik az a 8692le de azt szépen dinamikusan adja le.futómű nekem kicsit kemény(egy böszme nehéz túragép után kifejezetten feszes,kemény) viszont állítható akár menet közben is elől így komfortosabb.Aki túrakormányhoz szokott annak a csutka elég fura tud lenni,az első két hétben nagyjából olyan szögletesen kanyarodtam mint egy ámbrás cet apálykor a parton aztán rájöttem ha derékból tartom magam kicsit majdhogy a tankra kicsit rácsúszva oda rakom a kormányt ahova épp tetszik.egyedül ami nem tetszik az a plexi,még nem jöttem rá pontosan de vagy a szöge vagy a hossza nem jó,nem vagyok egy égi meszelő a kb 180ammal de azért borzolja a búrám nagyobb tempónál a menetszél.Amire hárklis a motorja főleg a gixxer blokkos az a szelephézagolás(korongos) illetve az olaj minőség, hidegjáratás.ezeket megkapja akkor hálás darab.
Ja és még egy apróság,sajnos nálam már kijött a hiba,az a vezérműlánc..50000km felett számítani kell a cseréjére,nekem már zajong picit
Tegnap megtortent a nagy pillanat... Boci tulajdonos lettem!
Mit is mondhatnek... Csodalatos erzes!
A csutkaval egyelore baratkozom, meglatjuk mennyire tudunk osszeszokni.
Boxot vagy boxokat viszont mindenkepp szeretnek ra.
Bukogomba es turaplexi es tervben van, bar a plexit meg tesztelgetem.
Ezuton is koszonom a sok epito jellegu hozzaszolast!
Komplett doksi.
A doksiban le van írva, hogy mennyi az úszószint. Hova kell állítani a pillangó szelepek élét. Mennyit tekered ki a PILOT csavarokat ütközéstől, hogy mérsz kompressziót a hengerekbe, csinálsz szelephézag ellenőrzést, és állítást, majd szinkronizálod össze a szinkroncsavarokkal a 4 porlasztót alapjárat felett pár száz fordulattal, és utána hogy csinálsz finomítást a 4 Pilot csavarral.
Remélem, kicserélted az összes elöregedett o gyürüt, úszóház tömitést?!
Sziasztok! vásároltam egy 2000-es évjáratú gsx600 f-et ami 3-4 évet állt. kipucoltam a karbijait es tankot is. de nem tudom mi a karbinak az alapbeállitása , melyik csavart mennyire tekerjem ki.ha vki tudja akkor ne tartsa magában. köszönöm előre is !
üdv: Oli
Szerintem jó lesz, és az árért adnak hozzá egy első fék fémcsövet is.
Ugyanakkor a kuplung és gáz bowdenek hosszabbítása nincs benne --- a képeken is rövid íven viszik a motorhoz. Valószínűleg kipróbálták ehhez a kormányhoz így menni fog hosszabbítás nélkül is, de ha ennél magasabb kormányt akarsz feltenni, akkor már hosszabbítani kell.
A kormány híd tetejét nem használja fel, így elég viccesen fog kinézni a híd, egyből látszik, hogy utólagos módosítás. Vizsgára vissza kell szerelned az eredetit.
Nagyjából ilyen az én bukógomba konzolom is.
Egyébként 1998-2006 között nem változott a váz, 600 és 750 nagyjából egyforma, de apró mm különbségek vannak.
oldalfal milyen állapotú?
http://www.bmotor.hu/
Ha esetleg megveszed ezt az e-bayes túrakormányszettet, leírod az átalakítással kapcsolatos tapasztalatokat? Ha mókolás, meg bovdengyártás nélkül a gyári cuccokkal jó lenne ez a szett, akkor engem is érdekelne...
Ha megnézed a videoit, képeit, minden második gsf, gsxm gsxr...Meg van hozzá minden (tudás, tapasztalat, és szerszám), hogy rendbevágja a géped, akkor is ha azt hiszed, hogy minden rendben vele!
Valaki le tudná írni a szerviz mérföldköveket?
Szeretnék pontosan képbe kerülni a karbantartási periódusokkal kapcsolatban képbe kerülni.
Előre is köszönöm a segítséget!
Remélem ezekre az apró furatokra is gondosan ügyeltetek a tisztításkor, és hozzávezet levegőfúvókat és járatokat is kitakarítottátok, különben nem lesz rendes alapjárat, sem alsó fordulat szám tartomány. Ezek felelnek ugyanis kb ez első 3000 fordulatért, ezt hívják alapjárati és részterhelés rendszernek. Addig ez látja el a égésteret üzemanyaggal, amíg a pillangó annyira ki nem nyit, hogy a nagy -főcsatornában is meginduljon az áramlás, bekapcsolódjon a főfúvóka, meg a vákuummembrános tolattyú felett legyen akkora nyomáskülönbség, hogy elinduljon felfele.
Pillangó ezen egyformán történt beállítása után mindenképpen üzem közben szinkronizálni kell a porlasztónak műszerrel.
Üdvözlettel! Csuri Zoltán
Ja és még egy apróság,sajnos nálam már kijött a hiba,az a vezérműlánc..50000km felett számítani kell a cseréjére,nekem már zajong picit
Mit is mondhatnek... Csodalatos erzes!
A csutkaval egyelore baratkozom, meglatjuk mennyire tudunk osszeszokni.
Boxot vagy boxokat viszont mindenkepp szeretnek ra.
Bukogomba es turaplexi es tervben van, bar a plexit meg tesztelgetem.
Ezuton is koszonom a sok epito jellegu hozzaszolast!
A doksiban le van írva, hogy mennyi az úszószint. Hova kell állítani a pillangó szelepek élét. Mennyit tekered ki a PILOT csavarokat ütközéstől, hogy mérsz kompressziót a hengerekbe, csinálsz szelephézag ellenőrzést, és állítást, majd szinkronizálod össze a szinkroncsavarokkal a 4 porlasztót alapjárat felett pár száz fordulattal, és utána hogy csinálsz finomítást a 4 Pilot csavarral.
Remélem, kicserélted az összes elöregedett o gyürüt, úszóház tömitést?!
üdv: Oli
Kolegám keres 750-es bocit, ha valaki tud észak dunántúlon valami jó gépet, ne tartsa magában!
Kösz!
Ugyanakkor a kuplung és gáz bowdenek hosszabbítása nincs benne --- a képeken is rövid íven viszik a motorhoz. Valószínűleg kipróbálták ehhez a kormányhoz így menni fog hosszabbítás nélkül is, de ha ennél magasabb kormányt akarsz feltenni, akkor már hosszabbítani kell.
A kormány híd tetejét nem használja fel, így elég viccesen fog kinézni a híd, egyből látszik, hogy utólagos módosítás. Vizsgára vissza kell szerelned az eredetit.
[url=http://www.ebay.com/itm/LSL-Superbike-Lenker-Umbau-Kit-SUZUKI-GSX-750-F-GSX-750F-/261854786285?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3cf7c2f2ed]http://www.ebay.com/itm/LSL-Su...[/url]
Egyébként 1998-2006 között nem változott a váz, 600 és 750 nagyjából egyforma, de apró mm különbségek vannak.