Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Első japán vasam, Honda CBX 750F. Sornégy, lég-olaj 93LE, 245 kg. 1984 évjárat.
Suzuki GSX 750F : sornégy, lég-olaj, 93LE, 242 kg. 2002 évjárat.
Ez a fejlődés 18 év alatt.

Amúgy motorszerelő haverom megmondta a frankót, a `80-as vége óta semmi forradalmi újdonságot nem találtak ki a motorépítésben. Könnyebb (ezért drágább) anyagokat használnak, és az elektronikai dolgok fejlődtek -de ezek nem csak a motorépítésben, hanem minden téren- ettől hoznak ki nagyobb teljesítményeket, de ezenkívül semmi. 16 szelep, injektor, turbó, változtatható szelepvezérlés, kompresszor, stb... mind létezett már akkor is. Csak akkor még a tartósság is szempont volt, ha megnézed a régi GS-t, Africa Twint, kimennek a világból, én láttam olyan 900-as Diversiont, amibe több mint 300 ezer km volt. Mostani ilyen kategóriás gépek közül melyikre mernénk rámondani, hogy el fog menni 300 ezret?

A motorgyárak nem azért csinálnak motorokat, hogy nekünk jó legyen, hanem hogy hasznot termeljenek. A bocit is meg lehetett volna csinálni 20-30 kilóval könnyebbre, de akkor nem ennyi lenne az ára, mert azok a műszaki megoldások és anyagok mindig drágábbak.
Még nem alittattam hozza a karbit, gondoltam, eloszor kiprobalom...mivel gyari cső, nem nyitott. A mai 420 km utan azt tudom mondani, hogy nincs sok kulonbseg...talan alul egy leheletnyit gyengebb.
Mas; kiprobaltam hosszutavon azt a csuklokimelo muanyagot....hat...nem az igazi.....majdnem letettem a lantot miatta...egyenes uton tenyleg jo, konnyu beallitani a megfelelo sebesseghez....de ha fekezni kell, foleg ha komolyabbat, na akkor van baj. Teljesen felemelt kezzel lehet csakfekezni, mert ha nem, akkor a gazt is huzom vele....nekem nem jott be...-3000.-, de legalabb tudom, hogy nem ez a megoldas a csuklofajasomra.
Szep estet uraim
Nem furtam meg az ontvenyt....es nem kellett erosen meghuzni....nyomatekkulcsal szerelek....
Nem cserèlnèk szegèny csavarral amelyik a radiuszban van...
Megfurtad az öntvènyt, jòl làtom?
A telefontarto egy uj tipus, egyebkent kb 2500.-,,,,es egy egyszeru 20 as laposvassal teljesen rezgesmentes a felfogatasa
Szép lett. Elvileg nem basztathatnak érte külföldön sem, mert ugye rajta van,hogy gyári suzuki dob, csak nem stimmel a típus. :)

Amúgy nem kéne hozzáállíttatnod a karbit?
Frankon nez ki! :)
Arrol a gps/telo tartorol tudnal kozelebbit feldobni?
vagány lett!
Sziasztok! Egyhetes meloval sikerult összekoto csovet barkacsolnom a titan csőhöz, lenyegesen nagyobb a hangja, mint a mi gyari kipuffunak, de rendőrálló, mert rajt virít az E betu...
Ma teszunk egy hetvegi karikát, győr- balaton körbe- győr. Sikerult vennem egy olyan gazmarkolatra pattinthato csuklo kimelo műanyagot, most meglatom tenylegesen segit e?!
Szép napot uraim
Nem bìrtam a bocival. Menni akart. Hát elvezetgettem.
rá bizony,szégyellem a pofám de az elmúlt két hétben csak használtam,az időjárás se volt olyan hogy megérje lemosni de most az össze igekötő játszott.lemostam,átnéztem,leszervizeltem,kicsinosítottam a láncot is néztem,ahhoz hogy nem teflonos spray-t használok,2000km-el ezelőtt takarítottam meg,3szor fújtam azóta ezzel a bárdis noname cucccal,egész tiszta maradt,(murvás földutas területen lakom,száll a por mintha muszály volna)
Látom ráfér a bocikara egy kis takarítás
volt egy kis helybeli kergetőzés a hondás kislánnyal.
ez a gumi nagyon bejött,kicsit szögletes már így vettem próba gyanánt de nagyon pengén lehet vele kanyarodni
Holnap valaki jön az újlengyeli motoros falunapra?
Hali!
Nekem 234 kg a saját 440kg az össztömeg.
nekem 260 kg van a forgalmiban!
az lehet az össz tömeget nézte be kicsit,az nekem is valami 370-380kg,pontosan nem tudom mert még keresik a forgalmimat melóhelyemen
Kinek van itt fehér bocija? A minap szembe álltunk egymással a Lánchídnál a piros lámpánál?
Előtte meg egy fekete 750-est kerültem a Fő u-ban. Volt nagy integetés
Ne aggodójatok a súly miatt, az én forgalmimba 340kg van beleírva! Ne kérdezzétek, hogy az ügyintéző ezt vajh honnan szedte?!
teljes menet felszerelésben vagyok 70kg saccra,innentől kezdve sejthető hogy nem vagyok egy kigyúrt állat blokk nélkül a motort megemelem pár centire és oda forgatom ahol tetszik,innentől kezdve sok magyarázni valóm szerintem nincs,de ha elkészülök eskű leméretem mindenhogy,már csak dafke alapon
Azért érdekelne, hogy vajon mi az a 27kg plusz. Azt hittem az idő elteltével és a technika fejlődésével ezek a gépek egyre könnyebbek lesznek
Nekem tetszik, csak legyen jó idő!
nagyobb rajta az idom gőzöm sincs,az enyém 94es ,207kg van a forgalmiba.de már gondolkodóba estem hogy ha kész a bringa elmegyek egy mobil kpm-eshez mérjen már le,kap egy szál cigit.Egy jól súlyozott gép hiába 230-240kg,úgy lehet vele lavírozni mint egy biciklivel.Nekem a csutka kormány meg hogy a pincébe kell lenyúlnom érte pár napig furcsa volt,azóta le se lehet pajszerolni a motorról úgy megszerettem milyen kis kezes bárány,oda teszem ahova akarom.Teljesítmény mérésre is el szeretnék menni mert érdekel mi a valós produktum és hogy pontosan hol adja le a csúcsot